Transgendercafe Nijmegen bestaat in Februari 2008 een jaar.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Transgendercafe Nijmegen bestaat in Februari 2008 een jaar.

Bericht door joy-ts »

Hallo dames uit de provincie Gelderland en de overige provincies ook natuurlijk.

Volgende maand bestaan we in Nijmegen 1 jaar. Dit gaan we niet uitgebreid vieren , maar Wendy en ik zouden het leuk vinden als er dan wat meer dames uit de omgeving zouden komen. Om te zien en mee te maken hoe gezelig onze avonden zijn. Er zijn al dames geweest uit verdere oorden die het ook gezellig vonden.
Wij als de gastvrouwen hopen op een grote opkomst om samen met ons en de andere vaste gasten het in pleziere kring te vieren.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

Van harte gefeliciteerd met het feit dat jullie al 1 jaar bestaan. Ik hoop dat het nog lang door mag gaan. Zelf ben ik een beetje een schijterd dus durf niet zo 1,2,3 binnen te lopen. Maar mss komt het er een keer van.
merel78
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 15:55
Locatie: Nijmegen

Bericht door merel78 »

Hoi Joy en Wendy van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van het transgendercafe nijmegen. Hopenlijk wordt het een gezellige drukke avond.
yip
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: vr jan 05, 2007 22:32
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Bericht door yip »

Het was een hele gezellige avond!! Jammer dat het voor ons zo ver weg is.

Liefs, Yil en Yip
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Het was inderdaad gezellig en de dames achter de bar hadden speciaal voor ons feestje alles versierd. Mede door de reclame die wij gemaakt hebben in een weekblad van Nijmegen. Er was zelfs een klein buffet geregeld door Hanna en Inge, hiervoor onze dank.

Wendy en Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Plaats reactie