Voorkeur voor M of V?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Voorkeur voor M of V?
Heb je die?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vage poll, hoor: "ik val op mannen, maar ben minder gesteld op mannen", hoe moet ik me dat voorstellen?
Anyway: mijn keus zat er niet tussen: "heb geen behoefte aan seks, zowel niet met zowel mannen als ook niet met vrouwen"
Groetjes,
Frederique
Anyway: mijn keus zat er niet tussen: "heb geen behoefte aan seks, zowel niet met zowel mannen als ook niet met vrouwen"
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
ja jeetje dat besefte ik me ook daarnet... het is te onduidelijk zo...
dus let op
het eerste deel gaat over je seksuele voorkeur...
*ik val op mannen, vrouwen of beiden*
het tweede gedeelte gaat over je algemene waardering
*mannen vrouwen of beiden*
Ik ben idd vergeten te vermelden, *ik val niet op mannen of vrouwen maar heb een voorkeur voor vrouwen enz*... sorry
dus let op
het eerste deel gaat over je seksuele voorkeur...
*ik val op mannen, vrouwen of beiden*
het tweede gedeelte gaat over je algemene waardering
*mannen vrouwen of beiden*
Ik ben idd vergeten te vermelden, *ik val niet op mannen of vrouwen maar heb een voorkeur voor vrouwen enz*... sorry
Een poosje geleden ben ik opgehouden me dat af te vragen. Of ik iemand leuk in de omgang vind, heeft te maken met hoe die iemand is en niet met wat die iemand is.
En verder houd ik al 26 jaar van één en dezelfde vrouw en afgezien van waar ik qua fantasie allemaal voor open kan staan, ben ik van nature monogaam, dus die vraag of ik op mannen of vrouwen val is voor mij niet erg relevant.
Ik geloof dat mijn antwoord niet binnen de statistieken valt.
En verder houd ik al 26 jaar van één en dezelfde vrouw en afgezien van waar ik qua fantasie allemaal voor open kan staan, ben ik van nature monogaam, dus die vraag of ik op mannen of vrouwen val is voor mij niet erg relevant.
Ik geloof dat mijn antwoord niet binnen de statistieken valt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- ForumFan
Je bent een paar belangrijke opties vergeten Elsie......teweten
i'k val op pre op transen',
'ik val op post op transen',
'ik val op travestieten van divers type'
'Ik val op TG's van divers type'
.......tssssss.......zulk typisch m/v stramien denken had ik van JOU toch echt niet verwacht hoor.
En je sluit Stephan en Johnn op deze manier pardoes uit
i'k val op pre op transen',
'ik val op post op transen',
'ik val op travestieten van divers type'
'Ik val op TG's van divers type'
.......tssssss.......zulk typisch m/v stramien denken had ik van JOU toch echt niet verwacht hoor.
En je sluit Stephan en Johnn op deze manier pardoes uit
Uw sterverslaggeefster
-
- Banned Lid
haha wat is het leven toch ingewikkeld... ik vond het al zo n lange lijst
en btw, er bestaan alleen mannen en vrouwen en niks ertussenin hoor!
echt een kansloze poll is dit weer, zoiets is alleen interessant met minimaal 1000 bezoekers, en dan moet je ook nog weten of die bezoekers dat TS TG man vrouw kind dier zijn aap... weet ik veel wat...
echt een kansloze poll is dit weer, zoiets is alleen interessant met minimaal 1000 bezoekers, en dan moet je ook nog weten of die bezoekers dat TS TG man vrouw kind dier zijn aap... weet ik veel wat...
- lightningbolt
- ForumFan
-
- Banned Lid
Hoi Miss Viv, ik bedoelde het niet serieus. Het verschil tussen mannen en vrouwen weet ik ook nog niet precies en wat nu een vrouw en wat nu een man maakt.. en waar dat dan mee samenhangt of aan ligt? Ik heb geen exact idee. Dat alles in meer of mindere mate gender is... mannelijk of vrouwelijk dat is wel een natuurlijk gegeven ja. Maar het verschil tussen bijv een mannelijke vrouw en een transman, en waar dat verschil precies zit of op gebaseerd is, of uit ontstaat - geen idee.MissViv schreef:elsie schreef:
Ik probeer liever te denken dat mannen en vrouwen juist niet bestaan (ik geef toe: dat klinkt een beetje vreemd... . Je hebt het "uiterste man" en het "uiterste vrouw", en ieder persoon zit daar ergens tussen in.
Dat merk je vooral als je ze allebei met meneer aanspreekt: de transman gaat dan vrolijker kijken en de mannelijke vrouw juist minder blij .elsie schreef: Maar het verschil tussen bijv een mannelijke vrouw en een transman, en waar dat verschil precies zit of op gebaseerd is, of uit ontstaat - geen idee.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
hai
waar je opvalt is zo snel gewijzigd,
waar je op het eerste gezicht op valt, daar kun je na een kort gesprek van walgen, en iemand die u niet aanstaat kan na een gesprek, veranderen in een symphatieke en aantrekkelijke persoon.
ik ben wel eens verliefd geworden op een man waar ik in eerste instantie van walgde.
groetjes maria
waar je opvalt is zo snel gewijzigd,
waar je op het eerste gezicht op valt, daar kun je na een kort gesprek van walgen, en iemand die u niet aanstaat kan na een gesprek, veranderen in een symphatieke en aantrekkelijke persoon.
ik ben wel eens verliefd geworden op een man waar ik in eerste instantie van walgde.
groetjes maria
-
- dagelijks aanwezig
haha daar heb je wel gelijk in idd.Janiek2 schreef:Dat merk je vooral als je ze allebei met meneer aanspreekt: de transman gaat dan vrolijker kijken en de mannelijke vrouw juist minder blij .elsie schreef: Maar het verschil tussen bijv een mannelijke vrouw en een transman, en waar dat verschil precies zit of op gebaseerd is, of uit ontstaat - geen idee.
wat betreft de poll...
een voorkeur nou nee
seksueel al helemaal niet eerder NON actief