Verplaatste draden

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Alsof heel de wereld vandaag de dag constant met een condoom seks heeft.
Nee hoor, iedereen weet toch dat in Afrika oa mensen m/v bij hele volksstammen tegelijk sterven aan AIDS?

En de sex gaat in Afrika ook heel natuurlijk hoor.

Maar jij weet dat blijkbaar niet .

Gewoon dom? Gewoon bot?

En daarbij, die mannen doen het ook zomaar onveilig met jou. Dus ook met anderen, voor en na jou.

Slaap zacht Melina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

~zucht~

Als een ander andere keuzes maakt dan jij, dan laat je die dat toch gewoon doen? Toch geen reden om zoiemand hier af te gaan branden?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

En daarbij, die mannen doen het ook zomaar onveilig met jou. Dus ook met anderen, voor en na jou.

En die mannen lopen dan geen gevaar ?

Ik ben getest en de mannen die ik tot op heden heb ontmoet lieten zich blijkbaar ook regelmatig testen.
Zelf laat ik mijn bloed regelmatig controleren : endo, sportdoctor ....AIDS test vraag is er dan gewoon even bij.
Dus ik maak me echt geen zorgen ......ik weet dat ik het niet heb.....meer moet dat niet zijn.
Mijn huidige partner zal zich ook binnenkort laten testen .....
Dus zo een drama moet je er niet van maken.
Tegenwoordig is het trouwens maar 3 weken meer na de besmetting dat men het via het bloed kan opsporen.
Ik meen dat de kans op HIV-besmetting veel kleiner is dan pakweg de kans op een dodelijk verkeersongeluk.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

als nu melina iets leuks over thea zegt en thea iets leuks over melina? Zou een van jullie dit durven?
Ik zal beginnen: go thea wat heb je een leuke avatar! He melina, wat ben jij sportief zeg, deed ik maar zoveel aan sport (ik bedoel wielrennen natuurlijk)
Plaats reactie