transen en blowen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Patricia schreef :

Ik heb zelf dus 6 jaar geblowed van m'n 16e tot m'n 22ste. En de reden was, vluchten voor mezelf en dus vluchten voor m'n TS zijn. Ik ben er gelukkig al weer 7 jaar vanaf. Ik ben het niet meer nodig. Ik hoef niet meer te vluchten


Werkelijk ?
Je zit misschien niet echt meer aan de drugs, maar je bent nog steeds niet echt genezen. Je bent nu blijkbaar verslaafd aan het travestie.org forum. Op zich is dat niet zo erg, maar je 'vluchtgedrag' heeft niet echt een positieve wending genomen om eerlijk te zijn.
Ga je nog steeds op consultatie bij een psych ?
En praat je daar dan over je grote probleem ?
Want je houding hier kan ik echt niet anders omschrijven als problematisch.

Groeten,

Melina (100% passable, topwielrenster en eentje met een persoonlijkheid .....en telkens dat jij met wat extra negativiteit komt over mij, voeg ik voor mezelf er nog iets positiefs aantoe)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Ga jij maar hulp zoeken voor je *REALITEITSSTOORNIS* Melina. Wordt nodig tijd :)

Misschien zijn er ook wel leuke praatgroepen in Belgie voor transen die hetzelfde hebben :lol:

Je zal echt niet de enigste zijn hoor :wink:
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Hoi Melina (dit is miss niet de juiste thread hiervoor maar dit lees je miss nog ^^)

Heb net de post "Hoe zag je er voor je transitie uit" ff snel doorgelezen, en je foto's doen het dan weliswaar niet meer, maar uit de reacties blijkt dat zo goed als iedereen toch vind dat je er goed uitziet, waarom trek je het je dan zo aan als lightningbolt vind dat je "niet 100% passabel bent"?

Als je zelf alleen positieve ervaring hebt (IRL en waar dan ook) dan is dat toch genoeg eigenlijk? Alleen haar mening is anders dan die van de rest misschien.
En dan sluit je je bij Frederique aan dat we elkaar maar niet "niet passabel" ed. moeten gaan noemen, en in dezelfde adem zeg je in zo'n beetje elke post dat lightningbolt minder passabel is (Wat ik, als lightningbolt Patricia is, reuze vind meevallen trouwens)

Ik ben je niet aan 't aanvallen maar snap alleen niet zo goed waarom je die drang zo voelt om je te bewijzen bij 1 iemand die anders denkt, als je over 't algemeen goede reacties krijgt. leuk toch?

-x-
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

ex-hetero travestiet schreef: Hoi Mara, het is wel duidelijk dat Patricia hier voornamelijk zit om andere mensen persoonlijk aan te vallen.
Hoe slecht kan je in je vel zitten ?
Wat een gedrag, soms vind ik het zelfs 'mensonwaardig'.

Gewoon niks van aantrekken en verder doen met je 'goede leven' als transvrouw.
Je staat blijkbaar ook heel sterk in je schoenen als post-op transvrouw.
En dat mag en dat is zelfs fantastisch als voorbeeld voor anderen ....
Ik lees graag dat post-op transen het goed doen in het leven.
Die systematisch negativiteit daar heb ik het zo niet op begrepen.

Groetjes,

Melina
Hmmmm Melina, ik heb ff niks te doen, verveel me een beetje.....voor de rest mag Patricia rustig laten zien wat ze voor een persoon is.....jij, anderen en ik hebben haar dikwijls door en het grappige is, dat ze er een sport van maakt zich nog steeds verder in het slechte licht te zetten......eigenlijk triest he......maargoed......sport is gezond.....

......zeker sta ik sterk in mun schoenen, net zo als jij dus en ja het is iets echt leuks als un transitie geslaagt is......en nee, ik laat me net zo als jij niet afkraken door een persoon, die mogelijk zeer ontevreden met zich zelf is.....haar tijd komt nog, ze is immers nog op weg en ja ik geloof in het goede in de mensen en ze gaat zeker ook haar draai vinden richting passabiliteit......namelijk richting passabiliteit als mens :wink:

Het is zoals met elke puber.....eerst provocerend en uitdagend als maar wat maar na verloop van tijd komt het allemaal goed hoor....... :)

Groetjes trug

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Ik ben je niet aan 't aanvallen maar snap alleen niet zo goed waarom je die drang zo voelt om je te bewijzen bij 1 iemand die anders denkt, als je over 't algemeen goede reacties krijgt. leuk toch?

Wel ik probeer Patricia te begrijpen.
Ik snap haar houding niet echt op dit forum .....er komt ook echt niks uit.
Ze moet toch een leven hebben ?
Er is toch wel wat beter te doen op een forum dan systematisch mensen afbreken ?
Het is ook niet enkel naar mij toe, want nu is ze een andere topic gestart enkel en alleen met de bedoeling om Mara af te breken.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Het is ook niet enkel naar mij toe, want nu is ze een andere topic gestart enkel en alleen met de bedoeling om Mara af te breken.
Wat kakel je toch mens. Dat was niet om Mara af te breken. Ze reageerde daar en dan krijgt ze ook antwoord van mij.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

lightningbolt schreef:Dat was niet om Mara af te breken. Ze reageerde daar en dan krijgt ze ook antwoord van mij.
Whahahahahaha, ja.....je antwoorde dus door diep in mun verleden te zoeken.....bah-bah....

.....heb jij nog andere hobbys dan dit forum hier.....heb jij eigenlijk vrienden???
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Ik werk vanuit huis op de PC. Ja dan kan je tussen de bedrijven door posten ja :)

En wat ik precies voor werk doe gaat een ander op een openbaar forum geen ruk aan.

En vrienden en hobbys genoeg ja :wink:

Schluss.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

jawel want Patries is heel aardig hoor... echt een lieve meid...
nooit vergeten he dat we op internet allemaal virtueel zijn...
en mensen die alleen praten over bloemetjes en bijtjes kunnen wel lichaamdelen in huis hebben hangen bij wijze van decoratie :)
Dat hoor je vaak... dat de grootste seriemoordernaars vaak door bekenden als vreselijk aardige normaal en opgevoed werden gezien...

en als Patries en Mila hier niets schrijven valt hier uberhaupt maar weinig te beleven hier...dan kakt alles binnen no time weer helemaal in...
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maarja Patricia, veel werk heb jij dus blijkbaar niet gezien je een van de aktiefste leden hier bent en daarbij ook nog een met meerdere accounts......en dan al dat gerechercheer in ouwe topics vergt toch best veel tijd zeker.....heb jij naast je werk en het forum dan echt nog tijd voor al die vrienden :roll:

Kom op.....vertel iets uit je leven please..... :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Daar ben ik 't dus wel mee eens Elsie.

lightningbolt heeft mij (tot dusver.. :wink: grapje hoor) niet beledigd en ook heb ik me niet persoonlijk aangesproken/gevallen gevoeld door uitspraken (misschien omdat ik nog relatief nieuw ben..?)

Maar ik vind toch (Jaaa ik weet 't dit onderwerp is al lang en breed uitgemolken maar ik zeg 't toch ff) dat die, als je pre-op TS bent en je hebt sex met je vriendje dat dat dan "gay" is, uitspraak van Melina een beetje krom, want imo is "homosexueel" toch nog steeds: als man zijnde perfectly happy zijn met je eigen lichaam, met een andere man (als man zijnde perfectly happy met zijn lichaam) sex te hebben.

But maybe that's just me.
I'm Conceited. I've Got a Reason~
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

JennyChan schreef:
Maar ik vind toch (Jaaa ik weet 't dit onderwerp is al lang en breed uitgemolken maar ik zeg 't toch ff) dat die, als je pre-op TS bent en je hebt sex met je vriendje dat dat dan "gay" is, uitspraak van Melina een beetje krom, want imo is "homosexueel" toch nog steeds: als man zijnde perfectly happy zijn met je eigen lichaam, met een andere man (als man zijnde perfectly happy met zijn lichaam) sex te hebben.

But maybe that's just me.
No that's not only you, dat vindt bijna iedereen wel, patricia ook, alleen Melina ziet dat anders. Is op zich niet erg... maar anderen gaan uitmaken voor *man* en *homo* enkel omdat er (nog) geen SRS heeft plaatsgevonden is natuurlijk wel onnodig grievend !
En ja als je dan reactie terug krijgt en daar dan over gaat mekkeren zoals Melina doet, mss heb je dan idd wel last van een realiteitsstoornis lol...
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

lightningbolt schreef:o.a. jeugdtrauma's e.d. verwerk je niet met marihuana, speed, xtc, alcohol e.d. Dat lost niets op aan die problemen en dat verleden hoor MARA. Knoop dat maar goed in je oren.
En dat is precies wat ik bedoel met die 'probleemgevallen'. Mensen die hun vlucht zoeken in dat soort middelen om maar niet aan o.a. bovengenoemde zaken te hoeven denken. Vluchten dus.
Ik heb meer respect voor mensen dat via andere wegen proberen op te lossen. En niet hun heil en vlucht gaan zoeken in drugs en drank.
Wat is het toch fijn dat je nu -alweer- een groep gevonden hebt om je tegen af te zetten...
...na de moderatoren op dit forum
...na de toelatingscommissie op het TS-forum
...na Melina
...na mij (t.o.v. mijn zogenaamde Isis-ban)

't Zal me echt benieuwen tegen wie je je morgen afzet....

Maar goed, omdat jij het zo graag hoort:

Patricia, je bent echt FANTASTISCH, wij als gewone stervelingen kunnen er niet aan tippen...

Groetjes,

Frederique
N.B: ik snap heel goed dat ik ook met dit bericht weer het risico loop het niet goed te doen. Maar ja, een forum met alleen Patricia's is ook zo eenzijdig, nietwaar... Er zal toch -iemand- moeten zijn die het niet goed doet. Laat mij dat vandaag dan maar zijn...
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Elsie schrijven :

Is op zich niet erg... maar anderen gaan uitmaken voor *man* en *homo* enkel omdat er (nog) geen SRS heeft plaatsgevonden is natuurlijk wel onnodig grievend !


Ach zo, jullie zien dat als 'uitmaken'.
Dus vinden jullie een homo minderwaardig misschien ?
Ik heb nooit gezegd dat het fout is om homoseksueel te zijn, alleen het is nooit mijn ding geweest.

Leg me dan eens uit Elsie hoe jij zo een seksueel contact zou omschrijven.
Als er 2 "mensen" in bed liggen met een piemel en ze hebben anale seks ?
Hoe denk je dat ongeveer 99,999999 % van de mensheid dat zou noemen of omschrijven ?
Een homoseksueel contact toch ?
Of hebben jullie daar dan een andere definitie voor tegenwoordig ?

En dan zeggen dat ik last heb van een realiteitsstoornis, amai zeg.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Melina, je blijft maar happen he...
Maar ik heb al eerder geprobeerd je uit te leggen, dat een pre-op niet hetzelfde is als een man. Dat zou jij toch ook moeten weten.
Of voelde je je pre-op man dan?
Dus een pre-op die de creativiteit kan opbrengen om met een man te vrijen en zich daar goed bij te voelen, is ook geen man.
Dus is het ook geen echt homoseksueel contact.
Ga maar eens vragen in de gay scene, hoe ze daar pre-ops zien...
En nee, homofoob ben ik zeker niet.
Ik heb vaak genoeg gewenst dat ik dat gewoon kon zijn, een vrouwelijke homo. Lijkt me een makkelijk leven vergeleken met een transitie, maar als je het niet bent, dan werkt het niet. Helaas!

Sticky
Vrouw
Plaats reactie