transen en blowen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Dat doe jij niet.

Jawel.
Ik heb nog nooit 'hij' gezegd tegen een travestiet of pre-op TS.

Maar ik blijf wel een seksueel contact tussen 2 'mensen' van hetzelfde geslacht zien als een homoseksueel contact.

Jij ziet je nu toch post-op als een lesbische vrouw ?

Hoe zie je dan een man die aan travestie doet en seks heeft met zijn vrouw ? Is dat dan een lesbisch contact of een hetero contact ?

Als ik nu jullie redenering doortrek dan heeft een travestiet als hij verkleed is met zijn vrouwelijke partner een lesbische relatie.
Als hij niet verkleed is dan weer een heteroseksuele relatie ??????
Neen dat kan ik dan weer niet volgen.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dat komt doordat je sterk gender-dichotoom denkt met maar één criterium voor m/v, namelijk piemel/vagina. [No offense, trouwens]

Iemand die minder genderdichotoom denkt zou een TS die in de seks een vrouwelijke geslachtsrol aanneemt ondanks haar piemel misschien wel meer vrouw dan man noemen...

Een te sterk doorgevoerde genderdichotomie is naar mijn mening echt heel vervelend voor veel T*'s...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Sticky schreef:ts-forum barbeque
Ik was destijds ook thuis bij Franka op die ts BBQ. Toen ik op een gegeven moment moest plassen ben ik dus naar binnen gegaan naar het toilet. Toen ben ik ook nog even naar de huiskamer gelopen waar die kleine kindertjes van Franka op de bank zaten. M'n mond viel werkelijk open van verbazing. Die kindertjes keken mij aan met een blik van, o jee nee hé, daar heb je er weer zo'n ééntje. Zo'n ééntje als m'n vader. Ik was geschokt en had echt diep en diep medelijden met die kindertjes toen ik die blikken in hun ogen zag. Dat krijgen kindertjes er dus van als ze tegen wil en dank meegesleept worden in hun vader's transitie. Dat wordt nog wat als die kindertjes straks in de puberteit komen.

En Franka destijds maar overal lopen te verkondigen op fora dat het allemaal zo goed gaat met vrouw en kindjes (die overigens tegen wil en dank meegesleept zijn in hun man's en vader's transitie). Ja een wassen neus dus.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Goh, Spiegell, zoiets had bijna uit Mila's pen kunnen komen. Gaat het een beetje?

Overigens wel een klein beetje off-topic, vind je ook niet?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Lisa met een S schreef:Goh, Spiegell, zoiets had bijna uit Mila's pen kunnen komen. Gaat het een beetje?

Overigens wel een klein beetje off-topic, vind je ook niet?

Lisa
Mila was niet op die BBQ van Franka, en er waren meer gasten daar. Zou het zo kunnen zijn dat Mila niet de enige is die zo denkt over ex hetero vader transen?
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Frederique_ schreef:Een te sterk doorgevoerde genderdichotomie is naar mijn mening echt heel vervelend voor veel T*'s
dat klopt, en een zeer sterke contra-indicatie, voor een behandeling. Een dergelijke denkwijze kan post op namelijk voor geestelijke problemen zorgen in de vorm van bv een psychose.
exheterotravestiet schreef:Maar ik blijf wel een seksueel contact tussen 2 'mensen' van hetzelfde geslacht zien als een homoseksueel contact
melina is dus een homoman die pre op geen sex kon, wilde of durfde te hebben met een man, om wat voor geestelijke of emotioneel gestoorde redenen dan ook. nu is melina een homoman met een naar binnen gevouwen piemel en nu durft ze dus wel sex te hebben met een man.

alleen heeft melina nog altijd een prostaat en XY chromosomen, dus is melina een.......homoman.

eigenaardig dat melina's sterk dichotome denken zich alleen richt op piemel/vagina en niet voor de overige fysieke kanten van geslachteijkheid

laten we hopen dat ze in post op toestand geen last krijgt van haar prostaat
stel je toch voor? een 'vrouw' bij de uroloog! dan heeft ze met al haar dichotome denken nog iets uit te leggen!
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Het zou wel makkelijk zijn, dat je zomaar vrouw zou kunnen worden door alleen je piemel eraf te laten halen ;)
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

alleen heet melina nog altijd een prostaat en XY chromosomen, dus is melina een.......homoman.

Zo Mila ,

En hoe weet jij dat misschien ?
Ik zou ook XXY of XXXY kunnen hebben.
En misschien is mijn prostaat wel weggenomen.
Heb je een glazen bol misschien ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Wat mij in deze en andere discussies (draden) opvalt is dat men vaak zo sterk in de overtuigende rol zit.
Ik bedoel hiermee het volgende:
Ik heb een mening, en die is de juiste.
De mening van een ander is dus per definitie onjuist....en ik moet die ander overtuigen van het onjuiste van diens mening.

Zou het ook wel kunnen zijn dat men het niet met elkaar eens is vwb de mening....er dus een andere zienswijze op na houdt en tot de conclusie komt dat er over een onderwerp verschillend gedacht wordt.
Dat men elkaar daarom nog wel respecteerd en aanvaard ondanks de verschillende zienswijze?
Dat men dus stelt: 'ok, zo zie jij het, ik zie het zo'.........en overgaat tot de orde van de dag.
Zaken zijn u eenmaal niet altijd zwart/wit....er zijn daartussen nog zoveel grijstinten.....
Wat is de ABSOLUTE waarheid???

Dit gewoon zomaar even...om eens over na te denken.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Elsie schreef:Het zou wel makkelijk zijn, dat je zomaar vrouw zou kunnen worden door alleen je piemel eraf te laten halen ;)
die piemel wordt er niet afgehaald maar die wordt naar binnen gevouwen. en de rest is afval. je hebt er weinig kaas van gegeten zo te lezen.
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

ex-hetero travestiet schreef:alleen heet melina nog altijd een prostaat en XY chromosomen, dus is melina een.......homoman.

Zo Mila ,

En hoe weet jij dat misschien ?
Ik zou ook XXY of XXXY kunnen hebben.
En misschien is mijn prostaat wel weggenomen.
Heb je een glazen bol misschien ?

Groeten,

Melina
Je gaat nu zonder enige feitenkennis wel erg ver in je fantasie/psychose zeg.
XXY of XXXY of Klinefelter gaan gepaard met een bovengemiddelde lichaamslengte en ettelijke intersex condities, en die heb jij niet.

En misschien je prostaat weg hebben laten nemen? Dat is ONMOGELIJK omdat de urineleider DOOR die prostaat heen loopt.
Als jij 'prostaat weg hebt laten nemen' dan ben jij de allereerste post op ter wereld bij wie dat gebeurd is. ONMOGELIJK, die blijft ALTIJD ZITTEN namelijk.

Ga je ons nu ook vertellen dat 'je misschien ook wel een baarmoeder en eierstokken hebt laten transplanteren'? LOL!
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

spiegell schreef: je hebt er weinig kaas van gegeten zo te lezen.
van piemels?? :lol: :lol: :lol:
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

spiegell schreef:Ik was destijds ook thuis bij Franka op die ts BBQ. Toen ik op een gegeven moment moest plassen ben ik dus naar binnen gegaan naar het toilet. Toen ben ik ook nog even naar de huiskamer gelopen waar die kleine kindertjes van Franka op de bank zaten. M'n mond viel werkelijk open van verbazing. Die kindertjes keken mij aan met een blik van, o jee nee hé, daar heb je er weer zo'n ééntje. Zo'n ééntje als m'n vader. Ik was geschokt en had echt diep en diep medelijden met die kindertjes toen ik die blikken in hun ogen zag. Dat krijgen kindertjes er dus van als ze tegen wil en dank meegesleept worden in hun vader's transitie. Dat wordt nog wat als die kindertjes straks in de puberteit komen.

En Franka destijds maar overal lopen te verkondigen op fora dat het allemaal zo goed gaat met vrouw en kindjes (die overigens tegen wil en dank meegesleept zijn in hun man's en vader's transitie). Ja een wassen neus dus.
a) persoonlijk vind ik het ronduit onbeschoft om de gastvrijheid van een ander op een dergelijke manier te schofferen, en ik heb na de bbq overigens geen onvertogen woord gehoord...

b) een ieder moet zhaar leven inrichten zoals het haar goeddunkt, en

c) er wordt hier ogenschijnlijk geïnsinueerd dat je dan maar je TS-zijn op moet schorten of af moet blazen vanwege de sociale omgeving? Doe je dat zelf dan ook? (ik gok van niet....) Jij hebt toch ook een sociale omgeving?

Het is overigens erg gemakkelijk om lekker in de anonimiteit viezigheid te spuien, toch?

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dat klopt, en een zeer sterke contra-indicatie, voor een behandeling. Een dergelijke denkwijze kan post op namelijk voor geestelijke problemen zorgen in de vorm van bv een psychose.
Dat zou verklaren waarom sommige transen post srs zich passabel wanen (want er bestaat niets tussen man en vrouw in)... en het bijv niet vertellen dat ze TS zijn tegen bedpartners, want ze denken dan natuurlijk dat ze in precies dezelfde situatie verkeren als biovrouwen... aha...
nu wordt e.e.a. mij duidelijk ja!
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Babette schreef:
spiegell schreef:a) persoonlijk vind ik het ronduit onbeschoft om de gastvrijheid van een ander op een dergelijke manier te schofferen, en ik heb na de bbq overigens geen onvertogen woord gehoord...

b) een ieder moet zhaar leven inrichten zoals het haar goeddunkt, en

c) er wordt hier ogenschijnlijk geïnsinueerd dat je dan maar je TS-zijn op moet schorten of af moet blazen vanwege de sociale omgeving? Doe je dat zelf dan ook? (ik gok van niet....) Jij hebt toch ook een sociale omgeving?

Het is overigens erg gemakkelijk om lekker in de anonimiteit viezigheid te spuien, toch?

Babette.
Hoe vind jij het dat een van de gasten daar door een van de gast'vrouwen' ettelijke keren gemeneerd werd dan?
Plaats reactie