anjatheefee schreef:Ik zat nog even te kijken op de website van http://www.epilady.com
Daar wordt die hele tweezepil niet genoemd. Het is ook geen nieuw product want een aantal recenties zijn uit 2005. Klinkt niet goed zou ik zeggen.
Inderdaad, maar er staat wel dat het van epilady is.
Reden genoeg om het niet aan te schaffen lijkt me.
Zeker als niet bekend is of het werkt.
En zo stapelen de producten waar je géén geld aan uit moet geven zich op.
Ik heb eens van Tell Sell Epilsmooth gekocht. Dat zou met een soort washandje met een soort schuurpapier de haren weghalen in een beweging. Ik heb dat met mijn bortsharen geprogeerd, heel zachtjes. Nou, het brandde en mijn tepels begonnen zelfs te bloeden. Waardeloos. Klacht ingediend, maar nooit antwoord gekregen. Een waardeloos bedrijf!!
Makkelijk ontharen thuis, op het werk of onderweg is nu mogelijk met dit
compacte apparaatje, dat via ultra sonore geluidsgolven de haartjes
makkelijk en zonder pijn doet verwijderen, alsmede de haarzakjes doet
verschrompelen waardoor de kans op nieuwe haargroei aanzienlijk wordt
verkleind.
Het haartje met wortel en papil is makkelijk en pijnloos met de pincet te verwijderen.
Veelal zal één behandeling voldoende zijn de haargroei definitief te stoppen.
Link naar product
Kent iemand dit?
Hoi kwam op dit forum omdat ik opzoek ben naar een goede thuis laser en toen kwam ik bovenstaande bericht tegen. Zo'n apparaat heb ik een keer geprobeerd maar met geen enkel resultaat. Haartje liet niet los, dan kan je net zo goed met een gewone pincet aan de slag. Niet kopen dus.
Dit soort apparaatjes heb ik eerder van gehoord, en nooit gehoord dat het werkt. En ik geloof ook niet dat het na een laserbehandeling verstandig is de behandelde haren er meteen met een pincet uit te trekken. Ik hem ook een thuis laser apparaat, en een paar donkere zwarte haren op mijn bovenlip zijn nog niet terug gekomen, is wel nagroei waarschijnlijk na elektrische epilatie, maar toch.
Dat threading is alleen interssant voor donshaartjes.
Bij dat staaldraad wat ik als baard heb is het niet aan te raden.
Heb 4 jaar epilight en laser gehad. Na, heeft nog maar heel weinig geholpen.
En dat met ultrasoon of stroom is nep. Alleen elektrisch, laser of licht helpt.