Ik heb een keer schoenen gekocht bij deze toko. Roze en witte bollywoods. Dat soort ballerinas is veels te mooi om te laten liggen.
Ik was erg jaloers op dames die bollywoods droegen.
Ik baalde dus enorm dat ik niet zulke schoentjes in collectie had.
Scapino bood mij dus de oplossing. Toevallig in de reclame glitterbollywoods in maat 42 voor een zacht prijsje van 8,95. Kocht gelijk 2 paar
Scapino
Moderator: Moderators
- pinkslipper
- ForumFan
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel winkelenIrene schreef:Winkelen is toch veel leuker dan on-line bestellen
Irene
Verder maakt het me niets uit wat voor naambordje er boven een winkel hangt, als ik me er ontspannen voel is de kans groot dat ik wat koop
Ook scapino, sterker, bij scapino wordt niet na 10 tellen aan mij gevraagd of men mij kan helpen, want daar heb ik al helemaal een hekel aan, ik kan er op mijn gemak rondhuppelen en koop er an ook regelmatig
-
- daar ben ik weer
Scapino is klantvriendelijk
Heb aan de verkoopster gewoon gevraagd om me te helpen met het uitzoeken en passen van damesschoenen voor mezelf. Ik schaamde me er niet voor en de verkoopster deed gewoon. . Hoe gewoner je zelf doet, hoe gewoner de verkoopsters. Tot nu toe in elke winkel alleen maar positieve reakties gehad.
Groeten van blonde sacha :lol:
Groeten van blonde sacha :lol:
- Tara
- dagelijks aanwezig
Ach, ...
Ze hebben wel eens iets bij Scapino, maar je kunt toch wel leukere dingen vinden bij postorderbedrijven.
Zelf heb ik nog amper ruimte voor meer, dus moet ik wel heel kieskeurig zijn.
Dat is heel moeilijk als ze steeds weer iets moois blijven maken.
Maar nu ga ik hooguit nog voor leuke kleurtjes en modelletjes.
Zelf heb ik nog amper ruimte voor meer, dus moet ik wel heel kieskeurig zijn.
Dat is heel moeilijk als ze steeds weer iets moois blijven maken.
Maar nu ga ik hooguit nog voor leuke kleurtjes en modelletjes.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.