Zwangere man
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Zwangere man
Oregon. Volgens een magazine uit Oregon blijkt een man 5 maand zwanger te zijn. Thomas Beatie , die voordien een vrouw was, verscheen in de nieuwe uitgave van The Advocate, een magazine voor holebi’s en transgenders.
Beatie schreef een artikel waarbij een foto van hem werd gepubliceerd waarop hij 22 weken zwanger is. Volgens het verhaal onderging hij een geslachtsverandering. Tot dan toe was zijn borstkas aangepast en had hij behandelingen met testosteron ondergaan.
Beatie had toen nog zijn geslachtsorganen waarmee hij geboren was. Volgens het artikel werden de injecties met hormonen stopgezet waarna hij zwanger werd. Het was 8 jaar geleden dat hij nog een menstruatie had gehad, ten gevolge van de therapie met testosteron. Zijn vrouw Nancy kon geen kinderen op de wereld zetten wegens medische problemen, waarbij ze haar baarmoeder moest laten verwijderen. Hun kinderwens wordt nu toch vervuld.
Ze krijgen veel tegenkantingen uit allerlei hoeken. Familie en vrienden staan niet echt achter hun beslissing. Verschillende van hen wisten zelfs niet dat hij transseksueel was. De baby wordt verwacht begin juli.
26.03.08.
Bron: Holebi.info en Washington Blade
Voor een ieder die het nog niet gelezen of gehoord heeft.
Liefs, Yip
Beatie schreef een artikel waarbij een foto van hem werd gepubliceerd waarop hij 22 weken zwanger is. Volgens het verhaal onderging hij een geslachtsverandering. Tot dan toe was zijn borstkas aangepast en had hij behandelingen met testosteron ondergaan.
Beatie had toen nog zijn geslachtsorganen waarmee hij geboren was. Volgens het artikel werden de injecties met hormonen stopgezet waarna hij zwanger werd. Het was 8 jaar geleden dat hij nog een menstruatie had gehad, ten gevolge van de therapie met testosteron. Zijn vrouw Nancy kon geen kinderen op de wereld zetten wegens medische problemen, waarbij ze haar baarmoeder moest laten verwijderen. Hun kinderwens wordt nu toch vervuld.
Ze krijgen veel tegenkantingen uit allerlei hoeken. Familie en vrienden staan niet echt achter hun beslissing. Verschillende van hen wisten zelfs niet dat hij transseksueel was. De baby wordt verwacht begin juli.
26.03.08.
Bron: Holebi.info en Washington Blade
Voor een ieder die het nog niet gelezen of gehoord heeft.
Liefs, Yip
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Zie ook een interview met hem: http://www.advocate.com/exclusive_detail_ektid52947.asp
Erg triest om te zien hoe er vanuit "de ethiek" met zoiemand zijn gevoelens omgegaan wordt
Groetjes,
Frederique
Erg triest om te zien hoe er vanuit "de ethiek" met zoiemand zijn gevoelens omgegaan wordt
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Je vindt een samenvatting + een link naar het hele interview hier op de site van LKGT&T.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
-
- Banned Lid
Het Oprah interview (in 5 delen)
http://www.youtube.com/watch?v=-8svyZMC ... re=related
Hij zegt: "Mijn genderidentiteit is zo sterk dat zwanger worden daar niets aan veranderd."
http://www.youtube.com/watch?v=-8svyZMC ... re=related
Hij zegt: "Mijn genderidentiteit is zo sterk dat zwanger worden daar niets aan veranderd."
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat hij ook een punt heeft: ik denk ook dat er mannen zijn die vreselijk graag een kind zouden baren als dat zou kunnen. Met mannelijk/vrouwelijk -hoeft- dit niet zoveel te maken te hebben...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
en, wat denk je: kern van waarheid??? Of wellicht een nieuwe methode voor geboortebeperking om de wereldbevolking een beetje in toom te houden...Irene schreef:Ik hoor altijd de uitspraak als mannen de kinderen moesten baren, dan waren we als mensheid al lang uitgestorven.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat op basis van de manier waarop mannen soms naar vrouwen-die-in-verwachting-zijn kijken.
Maar ik geef toe dat het ook wel kan komen doordat ik het verschil tussen mannen en vrouwen zo klein ipv zo groot mogelijk wil maken
Groetjes,
Frederique
Maar ik geef toe dat het ook wel kan komen doordat ik het verschil tussen mannen en vrouwen zo klein ipv zo groot mogelijk wil maken
Groetjes,
Frederique