smerig

Algemeen

Moderator: Moderators

Joyy
Forumdiva

smerig

Bericht door Joyy »

ieder haar/zijn eigen beleving, maar dit slaat nergens op

http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=5186
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

tja, zoals hier al eens vaker is gezegd, iedereen beleeft het t-zijn op zhaar eigen manier LOL :P
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:tja, zoals hier al eens vaker is gezegd, iedereen beleeft het t-zijn op zhaar eigen manier LOL :P
Sorry Kiki, ik vind dat dit niets met T-zijn te maken heeft. Het is gewoon te goor voor woorden.
En ik vind er geen LOL aan.
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

kiki schreef:tja, zoals hier al eens vaker is gezegd, iedereen beleeft het t-zijn op zhaar eigen manier LOL :P
Hier zie ik de lol niet van in. Dit vind ik gewoon goor en dit heeft niets met T-beleving te maken.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

pas maar op, straks gaan de gasten die dit zien nog denken dat elke T zo is :P LOL slecht voor de beeldvorming!
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

yip schreef:en dit heeft niets met T-beleving te maken.
afgezien van het smerige gedeelte zie ik toch echt een kerel met dames netkousen. en dat heeft wel degelijk met de T-beleving te maken.
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

en je hoeft er niet naar te kijken. er zit ook een aan/uit knop op je PC. moet je maar eens proberen. kan soms heel verhelderend werken :P
nepvrouw als geuzennaam
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

[
afgezien van het smerige gedeelte zie ik toch echt een kerel met dames netkousen. en dat heeft wel degelijk met de T-beleving te maken.[/quote]

Tuurlijk Kiki, en jij hebt gelijk... die foto's en jouw mening vertekenen het beeld. Je hebt gelijk en je mag het houden hoor.

Yip
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:pas maar op, straks gaan de gasten die dit zien nog denken dat elke T zo is :P LOL slecht voor de beeldvorming!
Ik weet niet waar dit op slaat, wat jij schrijft???
Van mij mogen ze van alles over het T zijn denken.
Dit soort fotos horen thuis op een site die daar voor bedoeld is.
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

nee maar zonder gekheid, misschien moet er ook maar eens een poortwachter aangesteld worden om de profielen dagelijks te screenen op dit soort vunzigheid e.d. misschien een leuk baantje voor Joy :P
nepvrouw als geuzennaam
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

kiki schreef:nee maar zonder gekheid, misschien moet er ook maar eens een poortwachter aangesteld worden om de profielen dagelijks te screenen op dit soort vunzigheid e.d. misschien een leuk baantje voor Joy :P

Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.

Niet alles kan met een LOL afgedaan worden Kiki.

Yip
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:nee maar zonder gekheid, misschien moet er ook maar eens een poortwachter aangesteld worden om de profielen dagelijks te screenen op dit soort vunzigheid e.d. misschien een leuk baantje voor Joy :P
Lijkt mij een goed idee, Ik vind het best dat er T's zijn die graag met dit soort fotos op het www staan, maar graag aub op een site die daarvoor is. Niet op deze. Ik ben pas weer terug gekomen maar als dit zo door gaat vertrek ik voor goed.
Ik heb mijn profiel, foto's en dergelijke al verwijderd
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

yip schreef:Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.

Yip
nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.
nepvrouw als geuzennaam
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.[/quote]

Je spreekt jezelf nu tegen Kiki. En nee ik zet hier geen LOL bij.
Die foto's en jouw reactie doen alleen maar afbreuk aan wat anderen willen opbouwen.

Yip
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:
yip schreef:Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.

Yip
nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.
Er zijn oplossingen waar eerst gecontroleerd word voordat het geplaatst kan worden.
Dan maar een paar dagen wachten voordat je een profiel online kan zetten.
Zo kan er niets geplaatst worden wat hier niet thuis hoort.
Zolang het hier zo door gaat komt er van mij geen profiel of fotos.
Gesloten