smerig
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
kiki schreef:nee maar zonder gekheid, misschien moet er ook maar eens een poortwachter aangesteld worden om de profielen dagelijks te screenen op dit soort vunzigheid e.d. misschien een leuk baantje voor Joy
Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.
Niet alles kan met een LOL afgedaan worden Kiki.
Yip
Lijkt mij een goed idee, Ik vind het best dat er T's zijn die graag met dit soort fotos op het www staan, maar graag aub op een site die daarvoor is. Niet op deze. Ik ben pas weer terug gekomen maar als dit zo door gaat vertrek ik voor goed.kiki schreef:nee maar zonder gekheid, misschien moet er ook maar eens een poortwachter aangesteld worden om de profielen dagelijks te screenen op dit soort vunzigheid e.d. misschien een leuk baantje voor Joy
Ik heb mijn profiel, foto's en dergelijke al verwijderd
nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.yip schreef:Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.
Yip
nepvrouw als geuzennaam
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.[/quote]
Je spreekt jezelf nu tegen Kiki. En nee ik zet hier geen LOL bij.
Die foto's en jouw reactie doen alleen maar afbreuk aan wat anderen willen opbouwen.
Yip
Je spreekt jezelf nu tegen Kiki. En nee ik zet hier geen LOL bij.
Die foto's en jouw reactie doen alleen maar afbreuk aan wat anderen willen opbouwen.
Yip
Er zijn oplossingen waar eerst gecontroleerd word voordat het geplaatst kan worden.kiki schreef:nee hoor, er zijn hier prima moderators. alleen die mensen hebben ook een leven hiernaast en kunnen niet 24 per dag online zijn. dus ja, dan glipt er nog weleens wat door.yip schreef:Waarom moet een ander altijd de rotzooi opruimen. Neem jij die 24/7 baan dan op je.
Yip
Dan maar een paar dagen wachten voordat je een profiel online kan zetten.
Zo kan er niets geplaatst worden wat hier niet thuis hoort.
Zolang het hier zo door gaat komt er van mij geen profiel of fotos.