smerig
Moderator: Moderators
Nou vertel Kiki, wat is jouw echte naam? En nee hoor ik wijs niet naar anderen. Jij weet precies naar wie er gewezen wordt.kiki schreef:het lijkt hier wel een trend te worden om je naam te wijzigen als je het ergens niet mee eens bent. joanie, nanette, yildiz...wie is de volgende. en maar wijzen met het vingertje naar anderen. het is allemaal de schuld van anderen...
Nogmaals normale inbreng wordt zeer gewaardeerd, valse opmerkingen en zgn. LOL opmerkingen horen niet tot de doelgroep.
De Pil....
en ik reageerde in dit topic gewoon cynisch omdat ik weet dat sommigen hier er zo zwaar aan tillen als er af en toe eens zo'n profiel doorglipt. en ja, daar moet ik om lachen ja. die trekken direct vanalles uit de kast. van mij hoeft het ook niet zo, en ik weet wel als het beheer het leest hier, dat ze het wel verwijderen. dus waarom zo'n stampij erover maken...
nepvrouw als geuzennaam
Kiki, wat krabbel je nou terug. Zo onschuldig opeens...kiki schreef:en ik reageerde in dit topic gewoon cynisch omdat ik weet dat sommigen hier er zo zwaar aan tillen als er af en toe eens zo'n profiel doorglipt. en ja, daar moet ik om lachen ja. die trekken direct vanalles uit de kast. van mij hoeft het ook niet zo, en ik weet wel als het beheer het leest hier, dat ze het wel verwijderen. dus waarom zo'n stampij erover maken...
De ZETpil
Je kunt heel veel zelf doen m.b.t. dit soort profielen. Forumbeheer is geen hondje die achter je aanloopt.
Als je zelf vind dat profielen te pikant zijn (foto's van piemels, borsten, vagina's en andere edele delen eventueel in combinatie met lingerie e.d.) doe dan het volgende. Mailtje naar info@travestie.org, zet in die mail de link van het profiel met die pikante foto die niet kan en vrij vlot wordt zo'n profiel verwijderd.
Als je zelf vind dat profielen te pikant zijn (foto's van piemels, borsten, vagina's en andere edele delen eventueel in combinatie met lingerie e.d.) doe dan het volgende. Mailtje naar info@travestie.org, zet in die mail de link van het profiel met die pikante foto die niet kan en vrij vlot wordt zo'n profiel verwijderd.
nepvrouw als geuzennaam
Oeps... foutje.... ik ben Yildiz niet.... Maar het is je vergeven hoor.kiki schreef:ik krabbel helemaal niet terug Yildiz. ik heb eerder in dit topic ook al aangegeven waarom ik zo cynisch reageerde...dusThe Progynova@ 's schreef:Kiki, wat krabbel je nou terug. Zo onschuldig opeens...
De ZETpil
Als jij een cynische opmerking opmerking plaats is dat natuurlijk prima... Gek alleen dat het niet zo overkomt. Yip en Yildiz reageren normaal verontwaardigd. Had dat ook cynisch gemoeten? Zeg het maar hoor.
De dwarse Pil
-
- Banned Lid
Grappig dat mensen die anoniem schrijven een ander voor forumtroll uitmaken... lol... het moet toch niet gekker worden he...The Progynova@ 's schreef:Jeetje Joy.
Voel je je aangesproken? Je hapt wel heel erg zeg.
Niemand heeft gelijk.
Jij bent degene met het probleem. Denk daar maar eens over na.... tenzij het pijn doet natuurlijk dan blijf je gewoon doorschoppen tegen een ander. Vooral jouw eigen problemen niet onderkennen. Vooral niet doen.
1 tip.... lees eens goed wat iemand antwoord voordat je dwars er overheen stampt.
Groetjes, van de pil
Tinkerbell toch... ga jij met met deze naam door het leven... Hoezo anoniem. En ik weet zeker dat er niet over een forumtroll wordt gesproken. Merk wel vaker dat het lezen van een andervrouws topic moeilijkheden oplevert. Oeps... cynisch bedoeld LOLtinkerbell_ schreef:Grappig dat mensen die anoniem schrijven een ander voor forumtroll uitmaken... lol... het moet toch niet gekker worden he...The Progynova@ 's schreef:Jeetje Joy.
Voel je je aangesproken? Je hapt wel heel erg zeg.
Niemand heeft gelijk.
Jij bent degene met het probleem. Denk daar maar eens over na.... tenzij het pijn doet natuurlijk dan blijf je gewoon doorschoppen tegen een ander. Vooral jouw eigen problemen niet onderkennen. Vooral niet doen.
1 tip.... lees eens goed wat iemand antwoord voordat je dwars er overheen stampt.
Groetjes, van de pil
De Pil
-
- Banned Lid
duidelijk een hopeloos geval van chronisch feminisme fetishisme *andervrouws* topic. Hoe bestaat het, zoiets kan alleen vanuit transenhersens ontstaan of een doorgedraaide feminist uit taka tuka land.The Progynova@ 's schreef:. Merk wel vaker dat het lezen van een andervrouws topic moeilijkheden oplevert. Oeps... cynisch bedoeld LOL
De Pil
Ik begrijp al die ophef niet hoor. Altijd maar negatief doen over anderen.
Komt er een profiel langs wat je niet aanstaat... hups haal die van jezelf maar weg, hef je account op, bind jezelf aan het raket naar de maan, wat meer kun je verzinnen.
Het is duidelijk dat dit profiel ook positieve reactie's oplevert. Melissa ziet haar (!) duidelijk wel zitten...
het wacht eens even... je bent toch niet bang in verband gebracht te worden met vieze h*mo's soms?
Het is idd veel degelijker via seksuele opwinding bij omkleding tot een vrouwelijke identiteit te komen. Daar zullen weinig mensen van opkijken... Biovrouwen doen dat immers ook
get a life!
en wees eens een beetje wat luchtiger.
Als de boze buitenwereld hier komt kijken denken ze haast nog dat alle transen sjaggerijnige bejaarde zeurkousen zijn... en dat is pas slecht voor de beeldvorming!
ach, het gros van de maatschappij zien alle transen en travestieten toch als *omgebouwde homomannen*. die gooien alles toch op 1 hoop, dus wat maakt die hele beeldvorming e.d. uittinkerbell_ schreef:het wacht eens even... je bent toch niet bang in verband gebracht te worden met vieze h*mo's soms?
nepvrouw als geuzennaam
Uh...uh... jouw beeldvorming is wel goed voor alles T*'s in welke vorm dan ook.... Wauw.....tinkerbell_ schreef:duidelijk een hopeloos geval van chronisch feminisme fetishisme *andervrouws* topic. Hoe bestaat het, zoiets kan alleen vanuit transenhersens ontstaan of een doorgedraaide feminist uit taka tuka land.The Progynova@ 's schreef:. Merk wel vaker dat het lezen van een andervrouws topic moeilijkheden oplevert. Oeps... cynisch bedoeld LOL
De Pil
Ik begrijp al die ophef niet hoor. Altijd maar negatief doen over anderen.
Komt er een profiel langs wat je niet aanstaat... hups haal die van jezelf maar weg, hef je account op, bind jezelf aan het raket naar de maan, wat meer kun je verzinnen.
Het is duidelijk dat dit profiel ook positieve reactie's oplevert. Melissa ziet haar (!) duidelijk wel zitten...
het wacht eens even... je bent toch niet bang in verband gebracht te worden met vieze h*mo's soms?
Het is idd veel degelijker via seksuele opwinding bij omkleding tot een vrouwelijke identiteit te komen. Daar zullen weinig mensen van opkijken... Biovrouwen doen dat immers ook
get a life!
en wees eens een beetje wat luchtiger.
Als de boze buitenwereld hier komt kijken denken ze haast nog dat alle transen sjaggerijnige bejaarde zeurkousen zijn... en dat is pas slecht voor de beeldvorming!
En... al weer niet goed gelezen....
Mijn reactie is ontstaan uit de reactie van jou, Kiki en Joy. Normaal antwoord geven mag niet. Jullie bepalen wat er gezegd mag worden. Is goed hoor. Straks zijn jullie met z'n 3-tjes over. Prima toch. Wat een inbreng!!!!
Wat weet jij eigenlijk van een bio-vrouw af...
En trouwens..... LOL
De Pil maar dan nu overdwars... en wel door jullie veroorzaakt....