Voorkeur waar op valt.

Algemeen

Moderator: Moderators

troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

wavebird schreef: dat vind ik dus echt onzin wat je zegt. dat als je de switch niet kunt maken geen echte hetero vrouw bent.
Denk eerst een na wat erbij komt kijken. Dat switchen gaan niet van de 1 op anderste dag.. Ook al voel je je op en top vrouw en ben je het eigenlijk nog is het nog altijd een keuze om voor operatie te kiezen en u lichamelijk te laten opereren.

Dat is niet niks en ik ook vind dat ene enge gedachte. Ook al voel me nog zo vrouw ik moet daar ernstig overnadenken. :wink:
Hoi Wavebird dat ben ik totaal met je eens.
Ik doelde niet op de operatie... maar ik doelde op seksuele geaardheid...
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Tinkerbel,

Jij heb VOLKOMEN gelijk met mijn berichtjes af te kraken, en mijn persoon óók.
Volkomen gelijk.
Jij bent hier ´pas´ en ik al wat langer. Ook fout van mij.
Ik ben ouder dan jij, ook al fout.
Ik plaats een foto, noem mijn naam, jij een nick en bbh kinderplaatje.
Ook al fout van mij.
Ook andere schrijfsels heb ik van je gelezen, meestal een zure ondertoon.
Maar je hebt gelijk, ik behoor tot de oudere generatie met onwijze antwoorden en moet (graag) plaatsmaken v d jongeren-generatie die ALLE wijsheiden heeft.

Ook al kreeg ik via mail complimenten van anderen, ik zal jouw zeer wijze opmerkingen goed ter harte nemen.

En de gevolgtrekking is: ik zal niet meer posten. Jij als moderator hebt volkomen gelijk. Mocht ik toch iets schrijven, her of der, beschouw dat dan maar als weer een punt van je gelijk: oud, onwetend, onervaren, en vooral onmogelijk.

Dus je ook met niet respectvolle onwelgemeende groeten dag-dag zeggend.

José
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

jij doet er zelf ook aan mee José. jij bestempelt transgenders als mannen.
nepvrouw als geuzennaam
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Josee,

Als je MV-TG's afkraakt door ze bewust (!) met HEM aan te spreken, dan kun je commentaar verwachten en dan oogst je wat je zelf zaaide.
Underdog-berichten zijn mijns inziens dan ongepast.

Groetjes,

Frederique
N.B: wat mij betreft blijf je welkom.
Kijk ook eens op de genderkalender !
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

ex-hetero travestiet schreef:Wavebird schreef :

functioneer je nu wel voor je gevoel goed in een damesploeg? en voel je je er een beetje thuis ondanks u verleden groeten

Ja dat loopt heel Goed hoor.
Ik ben heel tevreden over de sociale interacties en over de vriendschap binnen de ploeg.
Ik moet wel opletten naar de signalen die ik uitzend, want als sommige van mijn ploeg dachten dat ik lesbienne was ....dan wil dat toch ergens zeggen dat ik soms een verkeerd signaal geef naar andere vrouwen toe.
Dat is me ook al overkomen als ik op stap ga .....om de één of andere reden trek ik ook lesbiennes en of biseksuele vrouwen aan.

Groetjes,

Melina
ik meende een paar maanden geleden hier op het forum gelezen te hebben dat jij hiv+ bent. doet dat niet afbreuk aan je conditie, en word dat niet vreemd gevonden voor een lesbische vrouw? ik hoor namelijk heel erg weinig over hiv+ lesbische vrouwen, als die al bestaan. hiv komt toch het meest bij homomannen voor? en hier en daar wat heterovrouwen?
nepvrouw als geuzennaam
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Josee schreef:Tinkerbel,

Jij heb VOLKOMEN gelijk met mijn berichtjes af te kraken, en mijn persoon óók.
Volkomen gelijk.
Jij bent hier ´pas´ en ik al wat langer. Ook fout van mij.
Ik ben ouder dan jij, ook al fout.
Ik plaats een foto, noem mijn naam, jij een nick en bbh kinderplaatje.
Ook al fout van mij.
Ook andere schrijfsels heb ik van je gelezen, meestal een zure ondertoon.
Maar je hebt gelijk, ik behoor tot de oudere generatie met onwijze antwoorden en moet (graag) plaatsmaken v d jongeren-generatie die ALLE wijsheiden heeft.

Ook al kreeg ik via mail complimenten van anderen, ik zal jouw zeer wijze opmerkingen goed ter harte nemen.

En de gevolgtrekking is: ik zal niet meer posten. Jij als moderator hebt volkomen gelijk. Mocht ik toch iets schrijven, her of der, beschouw dat dan maar als weer een punt van je gelijk: oud, onwetend, onervaren, en vooral onmogelijk.

Dus je ook met niet respectvolle onwelgemeende groeten dag-dag zeggend.

José
Tja het spijt me Josee... iemand die seksuele voorkeur afhankelijk maakt van leeftijd en transgenders mannen noemt neem ik nu eenmaal wat minder serieus. Het eerste is onzinnig het laatste beledigend (waar het niet dat het weer uit de mond komt van een post op 100% vrouw trans en lesbisch bovendien)..
Tja :roll:
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Kiki schreef :

Ik meende een paar maanden geleden hier op het forum gelezen te hebben dat jij hiv+ bent. doet dat niet afbreuk aan je conditie, en word dat niet vreemd gevonden voor een lesbische vrouw? ik hoor namelijk heel erg weinig over hiv+ lesbische vrouwen, als die al bestaan. hiv komt toch het meest bij homomannen voor? en hier en daar wat heterovrouwen?

Euh ??????
Ik HIV+ ??????
Ben je helemaal gek, dat was een verzinsel van een hopeloos forumlid hoor.
Ik heb net mijn bloed laten controleren en ik ben kerngezond.
Hoe zou ik nu HIV + kunnen zijn ....ik word om de 3 maand helemaal getest.
Zowel bij de endo als bij de sportdr laat ik mijn bloed regelmatig en bewust controleren op een massa dingen.

Ik ben dus HIV- en als ik al HIV+ zou zijn dan zou ik daar zeker niet mee te koop lopen, wegens niet relevant in de dagelijkse omgang.

Als je moest interesse hebben : IK BEN KERNGEZOND !
Cholesterol, suiker, ijzer en alle mogelijke stoffen zijn aanwezig in de juiste verhouding in mijn bloed.
Mijn rustpols is 45 en ik zit in topconditie, ondanks dus 5 zware ingrepen onder narcose de voorbije 2 jaar.
Enige nadeel aan koersen is ....de valpartijen ....mijn mooie benen zijn nu wel wat beschadigd ....maar tja er is geen enkele renster in het peleton die nog niet gevallen is in haar loopbaan als renster.
Risico van het vak zeg maar.
Door de aanhoudende kou en regen zit ik nu ook thuis met een verkoudheid , maar verder is alles ok hoor.
Neen maak je maar niet ongerust....met mij gaat alles perfekt.

Groetjes,

Mel
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

ex-hetero travestiet schreef:Kiki schreef :

Euh ??????
Ik HIV+ ??????
Ben je helemaal gek, dat was een verzinsel van een hopeloos forumlid hoor.

Hoe zou ik nu HIV + kunnen zijn ....ik word om de 3 maand helemaal getest.
en als ik al HIV+ zou zijn dan zou ik daar zeker niet mee te koop lopen, wegens niet relevant in de dagelijkse omgang.

Mel
dan heb ik het indertijd verkeerd gelezen. je schreef dat je alleen sex hebt zonder condoom met mannen. dat is geen verzinsel toch? hoop ik dan maar.
maar als je alleen sex zonder condoom hebt met mannen dan zou je best wel hiv+ kunnen zijn hoor. daar zijn geen 3 maanden voor nodig maar alleen 1 keer sexen met een hiv+ man. dus dat kan binnen 20 minuten bekeken zijn hoor die hiv besmetting. vandaar dus.
nepvrouw als geuzennaam
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Kiki schreef :

dan heb ik het indertijd verkeerd gelezen. je schreef dat je alleen sex hebt zonder condoom met mannen. dat is geen verzinsel toch? hoop ik dan maar.

Dat is zeker een verzinsel.
En mijn seksleven zijn eigenlijk jouw zaken niet denk ik zo ...

Groetjes,

Mel
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

ex-hetero travestiet schreef:Kiki schreef :

Dat is zeker een verzinsel.
En mijn seksleven zijn eigenlijk jouw zaken niet denk ik zo ...

Groetjes,

Mel
dan ben ik leesblind zeker.
ex-hetero travestiet schreef:.

Ik zie het alleen absoluut niet zitten om met een man te vrijen met condoom.
Ergens zit je wel met de angst hoor, maar als de passie werkelijk oploopt dan is een condoom echt niks voor mij.
Het voelt niet als 'echt' aan bij het vrijen.

Groeten,

Melina
staat op het algemene forum.
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

vreemd. je reageert en post wel op open ts en hier niet.
nepvrouw als geuzennaam
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

kiki schreef:
ex-hetero travestiet schreef:Wavebird schreef :

functioneer je nu wel voor je gevoel goed in een damesploeg? en voel je je er een beetje thuis ondanks u verleden groeten

Ja dat loopt heel Goed hoor.
Ik ben heel tevreden over de sociale interacties en over de vriendschap binnen de ploeg.
Ik moet wel opletten naar de signalen die ik uitzend, want als sommige van mijn ploeg dachten dat ik lesbienne was ....dan wil dat toch ergens zeggen dat ik soms een verkeerd signaal geef naar andere vrouwen toe.
Dat is me ook al overkomen als ik op stap ga .....om de één of andere reden trek ik ook lesbiennes en of biseksuele vrouwen aan.

n

Groetjes,

Melina
Nee gelukkig niet! hahah. geen last van. als het goed is heb ik dat op het forum ook nergens vermeld..

groetjes

wavebird.

ik meende een paar maanden geleden hier op het forum gelezen te hebben dat jij hiv+ bent. doet dat niet afbreuk aan je conditie, en word dat niet vreemd gevonden voor een lesbische vrouw? ik hoor namelijk heel erg weinig over hiv+ lesbische vrouwen, als die al bestaan. hiv komt toch het meest bij homomannen voor? en hier en daar wat heterovrouwen?
Plaats reactie