Het leven voor de Transformatie..

Algemeen

Moderator: Moderators

wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

dank je tinkerbell. toevallig heb ik vorige week contact gehad met tony. die gaat mij nu hopelijk verder helpen dmv gesprekken. ik weet niet wat het gaat brengen. ik hoop meer duidelijkheid. bij peggy cohen heb ik enigsinds een twijfelachtig gevoel.

ik ben er wel in spreekurendienst. alleen cohen zou ivm haar medische kennis eigenlijk pas in een later stadium vd behandeling aan te pas komen. maar hebben er nog meer mensen goede ervaringen met tony zandvliet aangezien zei 1 vd weinige GENDER therapeute is?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Irene schreef:Tinkerbell schreef:
Het is zelfs zo dat er op diverse websites staat dat als die alarmbel niet afgaat, je waarschijnlijk geen trans bent.
Kan het ook vals alarm zijn?

Ik geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn die dit soort 'beslissingen' over een nacht ijs nemen.
Er zit een verschil tussen "alarmbel horen" en "voor buitenstaanders zichtbare acties nemen"...
Ik hoorde wel een alarmbel (dacht tot dan toe dat ik 100% man was), mijn 1e reactie was om alles wat los en vast zat te lezen. Na 1 week kocht ik via internet (lekker anoniem) het boek van Paul Vennix (Travestie in Nederland en Vlaanderen). Pas na 1 maand durfde ik heel voorzichtig in het openbaar mijn 1e rokje te kopen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie