hoi
heb het is even een beetje nagekeken adriana en pot vol blommem (hint)
inderdaad je hebt gelijk zover ik na kan gaan staat deze draad samen met een andere op een gedeelde eerste plaats wat lengte betreft en staat deze draad als eerst met meest gelezen 1640 maal tegen 1679 maal

er zijn wel draden die meer bekeken zijn als deze maar ja die zijn weer niet zo lang als deze
wil hiermee maar zeggen dat we gedurende dit proces toch schijnbaar meer behoefte hebben aan woord en reactie als dat we zelf beseffen
inderdaad adriana heb zelf ook gemerkt gaandeweg dat het posten hier een perfecte manier is om dingen even van je af te kunnen zetten,en de reacties geven ook vaak een mogelijkheid eens anders ergens tegen aan te kijken.
de reden dat ik ook hier op het forum steeds vaker aan het posten ben gegaan is ook,omdat ik het gevoel heb dat ik me beter voel als ik het hier doe,dan als ik het bijvoorbeeld alleen in mijn dagboek schrijf.
het is vaak niet alleen het van me af schrijven,wat me beter doet voelen,dit kan ik in mijn dagboek ook tenslotte.
maar het is juist het schrijven,en het
delen op dit forum,wat me juist een veel beter gevoel geeft,in ieder geval voor mijn zelf dan.
en dat tijd verliezen zal ook best meevallen hoor denk ik,als ik goed begrepen heb is mijn psych ook een nieuwe(re) aanwinst voor het team,ze zei dat ze voorheen altijd bij het team van peggy cohen heeft gezeten in utrecht en sinds kort ook bij het team meewerkt voor,ja hoe zeg je dat voor ons (volwassenen) zeg maar.
en klinkt lekker egoistisch van me weet ik

maar nu ik eenmaal werkelijk onder behandeling ben,is het ongeduld ten opzichte van de nog steeds te lange wacht tijden overigens,ineens een stuk minder geworden bij me,weet nu het gaat goedkomen uiteindelijk
groetjes joca