Zelfs lelijke meisjes hebben een ***

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

IK vind dit gemeen.....ik bedoel, hier un mannelijke troll af te beelden :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Mara schreef:IK vind dit gemeen.....ik bedoel, hier un mannelijke troll af te beelden :roll:
hihi grapjas.., ehh jurk.. ;)

Jij je zin! :D

Afbeelding
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hihihi...

Is deze niet te schattig voor een forum-trol? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:Hihihi...

Is deze niet te schattig voor een forum-trol? :wink:

Groetjes,

Frederique
Mee eens, maar ja, vrouwtjes zijn nou eenmaal schattig, zelfs al zijn het trollen... ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:Is deze niet te schattig voor een forum-trol? :wink:
Dat lijkt maar zo....laat je nie van uiterlijkheden blenden :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

mooie troll :wink:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

An78 schreef:mooie troll :wink:
An, je bedoelt toch hopelijk nie artemis nou ermee...... :roll:

Melig Mara wenst je fijne pinksterdagen vanuit Venetië :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

nee hoor ik bedoelde die roze haren echt gaaf :D

wauw das lekker bruin bakken in Venetie....of ben je die cabine nog niet uit gekomen?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

An78 schreef:wauw das lekker bruin bakken in Venetie....of ben je die cabine nog niet uit gekomen?
Goh, je bent je vrouwelijke intuïtie nog nie verloren zeg.....ja ik sta direkt aan de afrit naar de brug die naar Venetië leidt......en ja ik ben bang mun truck te verlaten ivm bij terugkomst hem niet weer trug te vinden..... :roll: :-?

Ik reis wel voortdurend naar de leukste plaatsen van dit heelal maar heb altijd ook menig duur spul bij me, wat ik nie alleen achter moet laten......alhoewel ik als ik nie alleen was toch die vent van de tankstation waar ik nu sta gevraagt had ff op de truck te letten......dus was ik nie alleen, was ik wel Venetië gaan verkennen.....ligt maar un twee a drietal km hier van daan..... :roll:

liefs

Mara(die sowieso al best bruin gebrand is)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

Joyy schreef:en your point is?

:roll: :roll:
dat post op transen dergelijke 'feedback' ook volop van niet al te kieskeurige mannen kunnen krijgen.
uit die blog blijkt maar weer dat mannen op alles kruipen wat zich beschikbaar opstelt ongeacht het uiterlijk van de vrouw of ts in kwestie. alleen zal een post op ts dat uitleggen als 'positieve feedback', want een man die haar toch zomaar wil n**ken, en een geboren lelijke vrouw weet gewoon dat mannen op alles kruipen als het zo uitkomt.
Dana International heeft eens goed verwoord dat 'aantrekkingskracht' van transen of vrouwen nogal betrekkelijk is:

'even ugly women get laid'.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Eefje schreef :

'even ugly women get laid'.


En valt dat ook mee voor 'pseudo-vrouwen' met een nog werkend mannelijk geslachtsdeel ?
Of moeten die echt specifiek in het homo-milieu in de rol van 'vrouwelijke travestiet' op zoek gaan om aan hun trekken te komen ?
Ik kan me ergens voorstellen dat het voor heteroseksuele mannen toch een brug te ver is, indien er nog een 'dingske' in de weg hangt.
Een lelijke vrouw of een transvrouw ....ok, das toch altijd nog een vrouw, maar een travestiet .....kunnen ze dat als hetero-man wel psychisch trekken dan ?

Groetjes,

Mel
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

ex-hetero travestiet schreef:Eefje schreef :

'even ugly women get laid'.


En valt dat ook mee voor 'pseudo-vrouwen' met een nog werkend mannelijk geslachtsdeel ?
Of moeten die echt specifiek in het homo-milieu in de rol van 'vrouwelijke travestiet' op zoek gaan om aan hun trekken te komen ?
Ik kan me ergens voorstellen dat het voor heteroseksuele mannen toch een brug te ver is, indien er nog een 'dingske' in de weg hangt.
Een lelijke vrouw of een transvrouw ....ok, das toch altijd nog een vrouw, maar een travestiet .....kunnen ze dat als hetero-man wel psychisch trekken dan ?

Groetjes,

Mel
Ja hoor, dat valt reuze mee, en zeker gezien het feit dat ik aanmerkelijk passabeler en mooier ben dan jij, zoals Frederique indertijd schreef. Zodanig zelfs dat heteromannen zich er wel overheen willen zetten hoor, alleen wijs ik die heteromannen standaard af.
een heteroman is geen heteroman als ie geinteresseerd is in pre OF post op ts.
neem je zelf niet in de maling, een man merkt en voelt vanzelf wel dat hij in een neo vagina zit, het word niet nat, de lippen zwellen niet op en het is minder diep dan een bio vagina. heb ik van mannen gehoord die met post op's naar bed geweest zijn.
en jij weet natuurlijk ook heel erg goed dat er in het homomilieu homomannen verkeren die op mannen vallen en niet op transen.

eerlijk gezegd kan ik me voorstellen dat het voor een *ECHTE* heteroman een brug te ver is, zo'n naar binnen gevouwen dingske wat maar niet nat word, waarvan de lippen niet zwellen en dat te ondiep blijkt als de man in kwestie groter dan 15cm geschapen is.

Nog wat van je 20 smsjes per dag vriendje gehoord trouwens? waar je indertijd zo jubelend over schreef?

Of is die er met de staart tussen de benen vandoor gegaan nadat hij je te harde siliconenborsten voelde, en vervolgens de ondiepte van je neovagina? ;-)
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

technische vraag:

na jaren van andro of om het even elke ander onderdrukkend 'hormoon', is er dan nog wel iets van het mannelijk lid over of hangt er dan op sterven na dood vlees tussen de benen?

het laatste lijkt me ook enorm aantrekklijk, voor wie dan ook :roll:
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

Joyy schreef:technische vraag:

na jaren van andro of om het even elke ander onderdrukkend 'hormoon', is er dan nog wel iets van het mannelijk lid over of hangt er dan op sterven na dood vlees tussen de benen?

het laatste lijkt me ook enorm aantrekklijk, voor wie dan ook :roll:
is dat je 'bezwaar' om inmiddels al een jaar of vijf maar niet aan de hormonen van wat voor soort dan ook te gaan?

Als je dat al niet eens durft dan zit een SRS er zeker niet in voor jou.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja hoor, dat valt reuze mee, en zeker gezien het feit dat ik aanmerkelijk passabeler en mooier ben dan jij, zoals Frederique indertijd schreef.
Beter lezen! ik heb nooit iets over Eefje geschreven en heb ook nooit mensen onderling vergeleken qua passabiliteit... Passabiliteit is bij mij ook helemaal geen issue, niet voor mijzelf en ook niet voor een ander. Alleen als mensen daar zelf om vragen wil ik wel mijn mening geven, waarbij ik er altijd bij zeg dat ik geen expert ben...

Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind dan passabiliteit is innerlijke rust. Het valt me op dat er een omgekeerd verband lijkt te bestaan tussen het opscheppen over eigen passabiliteit en het hebben van innerlijke rust.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie