extra kopje

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fritzzz
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 22:27
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

extra kopje

Bericht door Fritzzz »

Beste medewerkers van het forum

Is het misschien een idee om onder feesten nog een kopje te plaatsen waar mensen hun bevindingen van feesten en bijeenkomsten buiten de georganiseerde travestie.org feesten te plaatsen?
Zeg maar een soort party reviews
Dit is nl het meest bezochte forum en zo kunnen beginnende T-girls nog beter hun weg vinden in waar naartoe te gaan.
Het onderdeel feesten is sinds 29 januari niet meer bijgewerkt terwijl er steeds meer activiteiten en feesten voor T-girlzz en boyzz georganiseerd worden...
Er is ook geen mogelijkheid behalve het prikbord en de uit agenda om nieuwe feesten te plaatsen waar mensen op kunnen reageren.
mijn inziens een gemiste kans want zo kan men elkaar niet op de hoogte brengen van de leuke en minder leuke feesten ...
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Zoals je al aangeeft, hebben wij al het prikbord en uit agenda. Ook hier in het forum een aparte ruimte voor creeren zou dan driedubbel zijn. Maar als je het hier echt wilt plaatsen, is er wel altijd "Vraag en Aanbod". Je biedt toch een uitgaansavond aan?

Maar wie weet, als de webteam wordt uitgebreid, zou ook misschien allerelei andere dingen veranderen, dus misschien ook hoe het forum wordt ingedeeld.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie