waarom zoveel Vijandigheid hier op de site

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Prescilla schreef:Vraagje kunnen mensen soms ook lezen met wat ik schrijf??
Dat kunnen wij ons ook afvragen. Je hebt een posting geplaatst waarin je splinternieuwe pruiken aanbiedt die eventueel zelfs op maat/wens kunnen worden geknipt. Zijn wij soms gedachtenlezers, dat wij kunnen weten, dat het gaat om een partijtje pruiken die een vriend van jou heeft geerft van zijn overleden oma, en die ons gewoon wil matsen door ze aan ons tegen een schappelijke prijs aan te bieden? Weten wij dat het gaat om 'maar' 36 pruiken, en niet 360? Nee, er is niks vooraf tegen ons gezegd, gewoon een posting geplaatst.

Wij sturen een e-mail, en verwijderen uit voorzorg het bericht. Mocht blijken, dat er eigenlijk geen bezwaar zou zijn, dan kan het alsnog opnieuw worden geplaatst. Maar dan, zoals het in de reglement staat, na overleg met ons. Wij horen nu voor het eerst, dat het gaat om 'maar 36' pruiken. Maar wij begrijpen niet hoe iemand 'maar 36' nieuwe pruiken aanbiedt en niet bezig is met handel voor eigen winst. Dat is toch niet iemand die zijn of haar overbodige zelf-gebruikte spul hier aanbiedt? En is het dus toch iemand die concurreert puur met het oog op winst met de mensen die ons helpen om de boel hier draaiend te houden.

Dat jij je e-mail niet heeft gehad, zou ik zeggen, kijk dan goed naar de instellingen van jouw spamfilter, en zorg dat e-mail van travestie.org wordt toegelaten en niet automatisch wordt tegengehouden door jouw internet provider, want het is heus wel gestuurd.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

snap eigenlijk niet dat dit niet via een pb wisseling wordt opgelost/uitgepraat

onodige forum en sfeer vervuiling
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Lisa met een S schreef:
Prescilla schreef:Vraagje kunnen mensen soms ook lezen met wat ik schrijf??
Dat kunnen wij ons ook afvragen. Je hebt een posting geplaatst waarin je splinternieuwe pruiken aanbiedt die eventueel zelfs op maat/wens kunnen worden geknipt. Zijn wij soms gedachtenlezers, dat wij kunnen weten, dat het gaat om een partijtje pruiken die een vriend van jou heeft geerft van zijn overleden oma, en die ons gewoon wil matsen door ze aan ons tegen een schappelijke prijs aan te bieden? Weten wij dat het gaat om 'maar' 36 pruiken, en niet 360? Nee, er is niks vooraf tegen ons gezegd, gewoon een posting geplaatst.

Wij sturen een e-mail, en verwijderen uit voorzorg het bericht. Mocht blijken, dat er eigenlijk geen bezwaar zou zijn, dan kan het alsnog opnieuw worden geplaatst. Maar dan, zoals het in de reglement staat, na overleg met ons. Wij horen nu voor het eerst, dat het gaat om 'maar 36' pruiken. Maar wij begrijpen niet hoe iemand 'maar 36' nieuwe pruiken aanbiedt en niet bezig is met handel voor eigen winst. Dat is toch niet iemand die zijn of haar overbodige zelf-gebruikte spul hier aanbiedt? En is het dus toch iemand die concurreert puur met het oog op winst met de mensen die ons helpen om de boel hier draaiend te houden.

Dat jij je e-mail niet heeft gehad, zou ik zeggen, kijk dan goed naar de instellingen van jouw spamfilter, en zorg dat e-mail van travestie.org wordt toegelaten en niet automatisch wordt tegengehouden door jouw internet provider, want het is heus wel gestuurd.

Lisa
Ik heb geen spamfilter en heb een @hotmail en een @live adres daar worden geen mails afgewezen want dan zouden jullie een mail terug krijgen van dit mailadres bestaat niet..Maar van mij mag er een slot op deze en mag ook wel verwijdert worden..

En mijn Account mag ook per direct worden verwijdert want ik kom hier niet meer terug op het forum..Heeft niets met dit te maken met wat er nu is gebeurt maar met alles eromheen wat er in het verleden en nog steeds wel gebeurt..
Groetjes Prescilla
helen
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: za jul 09, 2005 23:02
Locatie: Enschede

Bericht door helen »

travestie.org blijft op deze manier een soap met het grote voordeel dat er geen zomerstop is.
Dus wanneer de rest van het gezin hier loopt te mokken dat er geen gtst op tv is zit ik vrolijk met een zak ships en een glas cola achter de pc te genieten van mijn eigen soap :lol:

Gr Helen
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

"maar " 30 pruiken?? Op jouw site staan er 90 afgebeeld :roll: Hoe heet deze soap "hair"?
Elsa
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Elsa schreef:"maar " 30 pruiken?? Op jouw site staan er 90 afgebeeld :roll: Hoe heet deze soap "hair"?
Elsa
Elsa, als je goed kijkt zie je dat er 35 modellen zijn, van verschillende modellen zijn meerdere afbeeldingen geplaatst.
Verder onthoud ik mij van commentaar en opmerkingen.
Gebruikersavatar
Fritzzz
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 22:27
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Fritzzz »

Jammer dat het bootje er uitgehaald word terwijl er dus genoeg linkjes naar pruikenwinkels staan, ook een link geplaatst door mij ja.

Jammer dat dit voor T's een gemiste kans is om iets goedkoper aan een pruik te komen dan via de reguliere advertenties....

De grote adverteerders hier op de site zijn helaas iets duurder dan de kleine initiatiefjes die bij vraag en aanbod geplaatst worden...( bootje dan weer net niet maar wel zonder grote organsiatie en 8 uren door de grachten varen in de stoet met een leuke boot en genoeg eten en drinken en geluid aan boord om goed gezien te worden, kan gewoon niet goedkoper) maar je kan ook gewoon aan de kant staan en zwaaien naar de T's die er wel op staan.... even goede vrienden.

Even terug naar wat ik nu echt jammer vind en dat is dat er inderdaad links staan geplaastst naar pruikenwinkels en dat deze dan ineens niet mag ...
Betekend dit dat als ik het zou plaatsen bij iemand die vraagt om een goede pruik het wel geaccepteerd zou worden??

Het leven is al zo duur ...en het is voor de bijstandtrava al bijna niet te doen om twee gaderobes aan te schaffen plus nog een leuk pruikje erbj...eentje voor de zondag is al helemaal niet haalbaar....en de feestpruik ook niet want het is of het feestje of een pruikje of een kleedje ...Kunnen jullie niet gewoon voor die dames soms oogluikend een linkje toestaan.

Dat de pruiken geknipt worden is een mooi aanbod erbij en het emailadres is kapperjohn, dus daaruit mag je aannemen dat hij kapper is en als hij voor een beetje meer de pruik wil bijknippen naar jou wensen is dat dan niet een winst voor de T-wereld?


Ik weet dat het eigenlijk niet eerlijkis tegenover de grote adverteerders, maar het niet plaatsen is eigen niet eerlijk tegenover de T-girls die amper centen hebben en dat is uiteindelijk de groep waar het omgaat...

Prescilla ik wens je veel succes met je pruiken en dat ze allemaal snel verkocht mogen worden.
Je hebt in ieder geval een heel topic aan gratis reclame erbij ;)


Liefs Fritzzz
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Fritzzz schreef:Jammer dat het bootje er uitgehaald word terwijl er dus genoeg linkjes naar pruikenwinkels staan, ook een link geplaatst door mij ja.
Sorry maar dat was de eerste "privé" site die ik tegen kwam.
Van mij post iedereen alles, als het is om elkaar hier te helpen heb ik er geen problemen mee.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Elsa schreef:"maar " 30 pruiken?? Op jouw site staan er 90 afgebeeld :roll: Hoe heet deze soap "hair"?
Elsa
Nee elsa je moet even goed kijken wat er aan pruiken staan op de site..het aantal modellen wat er aangeboden wordt zijn maar 35 en van elke pruik staan er een paar fotos om een goed beeld te kunnen geven van hoe de pruik eruit ziet..Dus invervolg even beter kijken voor je iets neerzet..

Fritzzz schreef:Jammer dat het bootje er uitgehaald word terwijl er dus genoeg linkjes naar pruikenwinkels staan, ook een link geplaatst door mij ja.

Jammer dat dit voor T's een gemiste kans is om iets goedkoper aan een pruik te komen dan via de reguliere advertenties....

De grote adverteerders hier op de site zijn helaas iets duurder dan de kleine initiatiefjes die bij vraag en aanbod geplaatst worden...( bootje dan weer net niet maar wel zonder grote organsiatie en 8 uren door de grachten varen in de stoet met een leuke boot en genoeg eten en drinken en geluid aan boord om goed gezien te worden, kan gewoon niet goedkoper) maar je kan ook gewoon aan de kant staan en zwaaien naar de T's die er wel op staan.... even goede vrienden.

Even terug naar wat ik nu echt jammer vind en dat is dat er inderdaad links staan geplaastst naar pruikenwinkels en dat deze dan ineens niet mag ...
Betekend dit dat als ik het zou plaatsen bij iemand die vraagt om een goede pruik het wel geaccepteerd zou worden??

Het leven is al zo duur ...en het is voor de bijstandtrava al bijna niet te doen om twee gaderobes aan te schaffen plus nog een leuk pruikje erbj...eentje voor de zondag is al helemaal niet haalbaar....en de feestpruik ook niet want het is of het feestje of een pruikje of een kleedje ...Kunnen jullie niet gewoon voor die dames soms oogluikend een linkje toestaan.

Dat de pruiken geknipt worden is een mooi aanbod erbij en het emailadres is kapperjohn, dus daaruit mag je aannemen dat hij kapper is en als hij voor een beetje meer de pruik wil bijknippen naar jou wensen is dat dan niet een winst voor de T-wereld?


Ik weet dat het eigenlijk niet eerlijkis tegenover de grote adverteerders, maar het niet plaatsen is eigen niet eerlijk tegenover de T-girls die amper centen hebben en dat is uiteindelijk de groep waar het omgaat...

Prescilla ik wens je veel succes met je pruiken en dat ze allemaal snel verkocht mogen worden.
Je hebt in ieder geval een heel topic aan gratis reclame erbij ;)


Liefs Fritzzz
Hey hey Fritzzz

Ja meid het is gewoon niet anders maar zoals ik al aangaf heb ik de doelgroep wel kunnen bereiken ook door postings te doen op andere sites voor tgirls.Vind het wel jammer dat ze hier kijken naar de hoeveelheid pruiken die worden aangeboden en gelijk er maar vanuit gaan dat je een bedrijf bent terwijl het goed bedoelt is..daarintegen staan er inderdaad zoals je al zegt genoeg andere links tussen vraag en aanbod naar bedrijven die er ook genoeg aan verdienen..Die worden dus niet weg gehaald en ik geloof echt niet dat dat stuk voor stuk adverteerders zijn van travestie.org..Maar ja de eerste klanten voor pruiken zijn er al nu de rest nog..
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Fritzzz schreef:Even terug naar wat ik nu echt jammer vind en dat is dat er inderdaad links staan geplaastst naar pruikenwinkels en dat deze dan ineens niet mag ...
Betekend dit dat als ik het zou plaatsen bij iemand die vraagt om een goede pruik het wel geaccepteerd zou worden??
Nogmaals, wat hier is gebeurt, is niet nieuw beleid, zo doen wij dit al meer dan 5 jaar.

Het komt regelmatig voor dat commerciele bedrijven hier in het forum reclame maken voor hun waren, en dat wij ze dan verwijderen, en tegelijkertijd aanschrijven met de reden waarom dat is gebeurt. Soms besluit een bedrijf om dan te adverteren, soms weer niet.

Zoals al eerder is geschreven, wanneer iemand een bedrijf of website aanbevelt hier in het forum, laten wij doorgaans de link staan. Wij zijn hier om elkaar te helpen, en daar is het forum voor. Wanneer iemand van haar oude pruiken, kleding, borstprothesen afwil, mogen ze het hier verkopen.

Niet zo lang geleden was er een therapeut die zijn diensten hier aanbood, wij krijgen postings van visagisten, mensen die transformatiediensten willen opzetten, enz. En in alle gevallen, nemen wij contact op met de betrokkenen en overleggen of de posting wel of niet mag. Dat doen wij via e-mail en/of pb's. En soms na overleg mag het weer wel.

Prescilla heeft volgens mij een behoorlijk hoeveelheid boter op haar hoofd. Met een posting van "op mijn site zie je foto's van een collectie nieuwe pruiken die te koop worden aangeboden, en desnoods in model worden geknipt", is er sprake van gewoon handel. Misschien doet ze het voor niks voor haar vriend "kapperjohn", maar hij zou heus niet de enige kapper zijn die een paar centen extra verdient door pruiken te verkopen in zijn kapsalon. Wij kunnen niet weten hoe het in elkaar zit, alleen hoe het eruit ziet, en daarom hebben wij onze normale procedure gevolgd. Prescilla werd aangeschreven, en de posting werd verwijderd. Dat ze zelf in het openbaar op zo een verontwaardigd toon reageert, in plaats van via e-mail of pb navraag te doen, zegt meer over haar dan over ons.

En wat onze "grote adverteerders" betreft, ik denk dat er een paar bij zijn die graag de omzet van de gemiddelde kapsalon zou willen hebben. Dat je dan de paar euro's niet ervoor over hebt om een advertentie op onze voorpagina te plaatsen (want zo duur zijn onze tarieven ook weer niet), zodat wij in de lucht kunnen blijven om ook de armlastige bijstandstrava voor niks te voorzien van informatie, enz., tja...

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Lisa met een S schreef:
Fritzzz schreef:Even terug naar wat ik nu echt jammer vind en dat is dat er inderdaad links staan geplaastst naar pruikenwinkels en dat deze dan ineens niet mag ...
Betekend dit dat als ik het zou plaatsen bij iemand die vraagt om een goede pruik het wel geaccepteerd zou worden??
Nogmaals, wat hier is gebeurt, is niet nieuw beleid, zo doen wij dit al meer dan 5 jaar.

Het komt regelmatig voor dat commerciele bedrijven hier in het forum reclame maken voor hun waren, en dat wij ze dan verwijderen, en tegelijkertijd aanschrijven met de reden waarom dat is gebeurt. Soms besluit een bedrijf om dan te adverteren, soms weer niet.

Zoals al eerder is geschreven, wanneer iemand een bedrijf of website aanbevelt hier in het forum, laten wij doorgaans de link staan. Wij zijn hier om elkaar te helpen, en daar is het forum voor. Wanneer iemand van haar oude pruiken, kleding, borstprothesen afwil, mogen ze het hier verkopen.

Niet zo lang geleden was er een therapeut die zijn diensten hier aanbood, wij krijgen postings van visagisten, mensen die transformatiediensten willen opzetten, enz. En in alle gevallen, nemen wij contact op met de betrokkenen en overleggen of de posting wel of niet mag. Dat doen wij via e-mail en/of pb's. En soms na overleg mag het weer wel.

Prescilla heeft volgens mij een behoorlijk hoeveelheid boter op haar hoofd. Met een posting van "op mijn site zie je foto's van een collectie nieuwe pruiken die te koop worden aangeboden, en desnoods in model worden geknipt", is er sprake van gewoon handel. Misschien doet ze het voor niks voor haar vriend "kapperjohn", maar hij zou heus niet de enige kapper zijn die een paar centen extra verdient door pruiken te verkopen in zijn kapsalon. Wij kunnen niet weten hoe het in elkaar zit, alleen hoe het eruit ziet, en daarom hebben wij onze normale procedure gevolgd. Prescilla werd aangeschreven, en de posting werd verwijderd. Dat ze zelf in het openbaar op zo een verontwaardigd toon reageert, in plaats van via e-mail of pb navraag te doen, zegt meer over haar dan over ons.

En wat onze "grote adverteerders" betreft, ik denk dat er een paar bij zijn die graag de omzet van de gemiddelde kapsalon zou willen hebben. Dat je dan de paar euro's niet ervoor over hebt om een advertentie op onze voorpagina te plaatsen (want zo duur zijn onze tarieven ook weer niet), zodat wij in de lucht kunnen blijven om ook de armlastige bijstandstrava voor niks te voorzien van informatie, enz., tja...

Lisa
het gaat me er niet om dat ik moet betalen voor een advertentie of iets dergelijks..Ik heb van de week ook een bericht via de mail naar jullie gedaan maar heb ik ook geen reactie op gehad dat ging over een link die ik graag wou laten plaatsen..Ik heb 4 weken geleden een link aangegeven maar heb ik geen reactie op gehad ook niet op het mailtje wat ik had gestuurd dus ik had nu zoiets van ok dan maar op het forum..Hier wordt het tenminte wel gelezen en beantwoord maar wat ik al eerder aangaf zet er maar een slot op en verwijder het desnoods inclusief mij account hier..
Lisa ik reageer juist op het forum omdat ik dus al vaker heb meegemaakt via deze site dat ik dus gewoonweg geen antwoord krijg op een mail..En heb dus ook al tegen je gezegt dat ik geen mail heb gehad en heb geen spamfilter aanstaan..
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Prescilla,
En ik zie dat je -- ondanks onze bezwaren -- de omstreden link (die wij nog steeds niet hebben goedgekeurd) hebt geplaatst in jouw handtekening.
Forumwatch schreef:Forum Reglement

Het forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
  • ...
  • Geen reclame maken voor internetsites van welke aarde dan ook; deze kun je toevoegen bij onze linksrubriek, of je kunt ons verzoeken om een site op te nemen onder T-vriendelijke gelegenheden of bij T*organisaties. Wij behouden het recht om elke link die geplaatst is in het forum, die wij achten in overtreding te zijn met deze regel, te verwijderen. Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken.
Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten dit reglement.
...
Wij zijn nog niet zo ver dat wij je de toegang tot het forum willen weigeren, maar je geeft ons daardoor wel redenen daartoe. Maar je kunt ook wegblijven als je aan de site geen behoefte hebt.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Fritzzz
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 22:27
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Fritzzz »

To Saartje:
Ik heb ook altijd pech :)

Ik denk dar er waarschijnlijk nog een hoop forumzeer is en dat de reactie op het prikbord ook meegewerkt heeft.

Het blijft echter een verwarrend verhaal dat links naar commerciele sites dan weer wel en dan weer niet mag.

Ik snap voor mezelf wel dat als ik een bedrijf zou beginnen ik hier moet adverteren...ook uit respect naar de site zelf omdat ook die moet draaien en dat is ook niet voor niets..

Mochten mensen je dan op het forum promoten dmv van vraag en aanbod dan is dat dus mooi meegenomen.

Ik kan trouwens de forumregels nergens vinden? Misschien lees ik eroverheen....
Het blijft in ieder geval een grijs gebied dus...

Liefs
Fritzzz
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Fritzzz schreef:Ik kan trouwens de forumregels nergens vinden? Misschien lees ik eroverheen....
Het blijft in ieder geval een grijs gebied dus...
In het subforum De Site (waar je nu schrijft), is het de tweede posting. Het staat net boven dit draadje in de lijst. Of gebruik onderstaande link:

Forum Regels

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Kan het bericht wat op het prikbord staat worden verwijdert?De reacties die daar worden gegeven zijn niet normaal meer..Ook heb ik gevraagt om dit bericht op slot te zetten en zie dat dat ook nog niet gedaan is graag even doen..Daarnaast had ik ook gevraagt mijn account te verwijderen dit graag ook even doen aub..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Plaats reactie