borsten
Moderator: Moderators
Wel Wil als je protheses wilt dragen dan heb je aan een sport BH wat minder omdat die eigenlijk te elastische is. een goede bh is wel aan te bevelen. Kom anders de eerst volgende keer eens op de TenT dan kunnen we misschien in RL wat laten zien hoe een en Ander zit,
Een setje kleine Protheses kan ik je nog wel leveren.
Groetjes Bea.
Een setje kleine Protheses kan ik je nog wel leveren.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
borstprotheses
Hoi ik heb een paar super borstprotheses te koop voor weinig.
Neem maar contact met mij op. Mijn MSN alesandrafr@hotmail.com
Groetjes,
Alesandra
Neem maar contact met mij op. Mijn MSN alesandrafr@hotmail.com
Groetjes,
Alesandra
Hallo later meer
Ik heb geloof ik nog ergens een paar goedkope schuimrubber borstprothese, die mag je voor een 10tje wel hebben. Kan je wel is een foto sturen als je dat wil.Megan schreef:Ja ikzelf heb met me zusje al wel iets gevonden maar idd die decollete is minders he
Ik heb zelf van die boterham zakjes met daarin keukenrolsnippers en douchegel (je moet tog wat he) en daaromheen idd de (sport)sok maar ja echt tevreden ben ik gewoon niet nee
edit: Ik zie dat ik reageer op een nogal oud bericht, en mijn reactie is misschien niet relevant meer. Domme doos dat ik ben.
Ondertussen loop ik al een tijdje met een soft padded BH en dat gaat goed. Als vulling gebruik ik een paar opgerolde dikke en hoge sokken, een per kant. Geeft toch een goede indruk en zit niet in de weg. Ik heb een pak vogelzaad in de hand gehad maar het gewicht deed mij toch terugschrikken hiervoor.
85B was de kleinste maat die ik kon krijgen en met de sokken is het groot genoeg voor mij.
85B was de kleinste maat die ik kon krijgen en met de sokken is het groot genoeg voor mij.
~Hay-di
-
- Forumdiva
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Tja, die ballonnen....................ik werd gisteren wat onaangenaam verrast door lekkage..............
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
lol, die had ik dus meteen besteld daarna, zijn onderweg
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- anjatheefee
- ForumFan
Deze merken verkoopt Hunkemoller in de winkel, en dus ook artikelen die op deze websites staan (maar zeker niet alles heb ik gemerkt):
http://www.magicbodyfashion.com/
http://www.undercover.ie/20.0.html
Misschien heb je er wat aan, de artikelen liggen meestal vlakbij de kassa.
http://www.magicbodyfashion.com/
http://www.undercover.ie/20.0.html
Misschien heb je er wat aan, de artikelen liggen meestal vlakbij de kassa.
Ergens op dit forum heb ik gelezen over het gebruik van styling gel en dat heb ik nu eens geprobeerd. Twee potten meegenomen en met enige moeite in een condoom geprutst. Dan twee diepvrieszakjes er over en dichtgeknoopt.
De 'borsten' zijn iets te groot geworden voor mijn gekozen maat beha. De plastic zakjes kraken vreselijk. Het geheel voelt wel interessant aan. Ik kan ze iets induwen en dan veren ze weer terug, net echt.
De 'borsten' zijn iets te groot geworden voor mijn gekozen maat beha. De plastic zakjes kraken vreselijk. Het geheel voelt wel interessant aan. Ik kan ze iets induwen en dan veren ze weer terug, net echt.
~Hay-di
-
- Forumdiva
-
- ForumFan
ken ik ook, die ballonnen, maar al gauw ervan afgestapt. Raar gezicht Borsten in diverse kleuren Daarna een hele tijd siliconen borstvergroters gebruikt. twee aanelkaar geplakt. Deze zijn nu stuk en doe het op dit moment met zangzaad in nylon. Bevalt redelijk maar door de verhuizing is mijn portemonnee wat schraal. Einde jaarsuitkering wordt besteed aan protheses.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
phyto-oestrogeen zilverkaars
Hoi, heb zelf in het verleden al wel eens gemeld, een tijdje zilverkaarscapsules gebruikt te hebben.
Dit zorgt ook voor (minimale) borstontwikkeling van jezelf, het gaat langzaam maar daardoor ook redelijk onder controle te houden.
Na 2 jaren met af en toe een stop kwam ik op een klein aa/a cupje.
De capsules zijn oa te koop bij winkels van de tuinen.
Ook in combinatie met zaagbladpalm gebruikt, wat effect enigszins versterkt.
Daarna lange tijd niet meer gebruikt, maar resultaat is min of meer gebleven. Daar moet je natuurlijk wel bewust van zijn!
Dit zorgt ook voor (minimale) borstontwikkeling van jezelf, het gaat langzaam maar daardoor ook redelijk onder controle te houden.
Na 2 jaren met af en toe een stop kwam ik op een klein aa/a cupje.
De capsules zijn oa te koop bij winkels van de tuinen.
Ook in combinatie met zaagbladpalm gebruikt, wat effect enigszins versterkt.
Daarna lange tijd niet meer gebruikt, maar resultaat is min of meer gebleven. Daar moet je natuurlijk wel bewust van zijn!