borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Wil als je protheses wilt dragen dan heb je aan een sport BH wat minder omdat die eigenlijk te elastische is. een goede bh is wel aan te bevelen. Kom anders de eerst volgende keer eens op de TenT dan kunnen we misschien in RL wat laten zien hoe een en Ander zit,
Een setje kleine Protheses kan ik je nog wel leveren.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AlesandraFr
ff weer wat posten
Contacteer:

borstprotheses

Bericht door AlesandraFr »

Hoi ik heb een paar super borstprotheses te koop voor weinig.

Neem maar contact met mij op. Mijn MSN alesandrafr@hotmail.com

Groetjes,

Alesandra
Hallo later meer
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Megan schreef:Ja ikzelf heb met me zusje al wel iets gevonden maar idd die decollete is minders he

Ik heb zelf van die boterham zakjes met daarin keukenrolsnippers en douchegel (je moet tog wat he) en daaromheen idd de (sport)sok maar ja echt tevreden ben ik gewoon niet nee :(
Ik heb geloof ik nog ergens een paar goedkope schuimrubber borstprothese, die mag je voor een 10tje wel hebben. Kan je wel is een foto sturen als je dat wil.

edit: Ik zie dat ik reageer op een nogal oud bericht, en mijn reactie is misschien niet relevant meer. Domme doos dat ik ben.
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Ondertussen loop ik al een tijdje met een soft padded BH en dat gaat goed. Als vulling gebruik ik een paar opgerolde dikke en hoge sokken, een per kant. Geeft toch een goede indruk en zit niet in de weg. Ik heb een pak vogelzaad in de hand gehad maar het gewicht deed mij toch terugschrikken hiervoor.
85B was de kleinste maat die ik kon krijgen en met de sokken is het groot genoeg voor mij.
~Hay-di
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb het ook weleens gedaan het vullen van de bh dmv met water gevulde ballonnen. Bij goed voorgevormde bh ging dat prima. En het gewicht ? Hmm, echte borsten wegen ook niet niks........
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Tja, die ballonnen....................ik werd gisteren wat onaangenaam verrast door lekkage..............
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
valeriecd
daar ben ik weer

Bericht door valeriecd »

Waarom bestel je niet gewoon borsten bij de wehkamp,ze kosten maar €20,-.Ook bij de otto en neckermann verkopen ze ze.Anders bij de hunckemuller ook voor €20,-. Dan heb je ook geen geklieder met lekke zakjes.En ziet er uit als echt in je bh
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

lol, die had ik dus meteen besteld daarna, zijn onderweg :-)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Wat een kl*tewebsite heeft Hunckemoller. Met veel moeite kan ik twee versies te voorschijn toveren, de BH vulling €29,99 voor en de PushUp vulling voor €24,99. Best nog een hoop geld voor een plastic zakje met siliconen.
~Hay-di
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Deze merken verkoopt Hunkemoller in de winkel, en dus ook artikelen die op deze websites staan (maar zeker niet alles heb ik gemerkt):

http://www.magicbodyfashion.com/

http://www.undercover.ie/20.0.html

Misschien heb je er wat aan, de artikelen liggen meestal vlakbij de kassa.
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Ergens op dit forum heb ik gelezen over het gebruik van styling gel en dat heb ik nu eens geprobeerd. Twee potten meegenomen en met enige moeite in een condoom geprutst. Dan twee diepvrieszakjes er over en dichtgeknoopt.

De 'borsten' zijn iets te groot geworden voor mijn gekozen maat beha. De plastic zakjes kraken vreselijk. Het geheel voelt wel interessant aan. Ik kan ze iets induwen en dan veren ze weer terug, net echt.
~Hay-di
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Je kunt er beter iets over heen doen dat niet kraakt, bv een grote ballon. Ik vulde ballonnen met water in het begin, een dubbele, en die aan de kraan, vullen en goed dichtknopen allebei apart. Is even oefenen, maar je krijgt dan ook het gewicht gevoel wel.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

ken ik ook, die ballonnen, maar al gauw ervan afgestapt. Raar gezicht Borsten in diverse kleuren :) :) :) Daarna een hele tijd siliconen borstvergroters gebruikt. twee aanelkaar geplakt. Deze zijn nu stuk en doe het op dit moment met zangzaad in nylon. Bevalt redelijk maar door de verhuizing is mijn portemonnee wat schraal. Einde jaarsuitkering wordt besteed aan protheses. :) :) :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Margarina
ff weer wat posten

phyto-oestrogeen zilverkaars

Bericht door Margarina »

Hoi, heb zelf in het verleden al wel eens gemeld, een tijdje zilverkaarscapsules gebruikt te hebben.
Dit zorgt ook voor (minimale) borstontwikkeling van jezelf, het gaat langzaam maar daardoor ook redelijk onder controle te houden.
Na 2 jaren met af en toe een stop kwam ik op een klein aa/a cupje.
De capsules zijn oa te koop bij winkels van de tuinen.
Ook in combinatie met zaagbladpalm gebruikt, wat effect enigszins versterkt.
Daarna lange tijd niet meer gebruikt, maar resultaat is min of meer gebleven. Daar moet je natuurlijk wel bewust van zijn!
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Ik zou niet weten hoe ik de gevulde condooms in de strakke ballonnen moet krijgen, en ook niet hoe de gel rechtstreeks in de ballonnen te krijgen.
~Hay-di
Plaats reactie