Mijn grootste T-blooper

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Waar?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kleine stapjes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Vandaag nog: ik zie een nieuwe buurman de voortuin op de schop nemen en worstelen met een stevige struik. Ik ga hem een bijl lenen :-? .

Erger nog: ik leg hem de beste tactiek voor deze klus uit :roll: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hulpvaardigheid noch kennis van zaken zijn toch dingen om je voor te schamen, of mis ik iets :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Janiek_ schreef:Vandaag nog: ik zie een nieuwe buurman de voortuin op de schop nemen en worstelen met een stevige struik. Ik ga hem een bijl lenen :-? .

Erger nog: ik leg hem de beste tactiek voor deze klus uit :roll: .
en dat zou een vrouw niet kunnen doen of wat?
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Janiek_ schreef:Vandaag nog: ik zie een nieuwe buurman de voortuin op de schop nemen en worstelen met een stevige struik. Ik ga hem een bijl lenen :-? .

Erger nog: ik leg hem de beste tactiek voor deze klus uit :roll: .
Het was iets anders geweest als je met een lopende motorzaag aan was komen zetten en in je beste basstem had gezegd "Aan de kant buurman, ik ros dat er wel ff uit voor je!" ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

:D Nou, allemaal hartelijk dank voor de bijval.

Het valt ook wel mee, hoor. En er is geen haar op mijn hoofd, die erover denkt om mijn hulpvaardigheid daarvoor op stal te laten staan. Maar de ervaring leert wel, dat als ik iets doe wat je eerder van een buurman dan van een buurvrouw verwacht, men ook een buurman ziet. En het spijt mij, maar dat blijft verdrietig.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Heidii
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 22:54

niet direct een blooper wel vervelend

Bericht door Heidii »

Op een mooie middag deze week ging ik naar het bos om te wandelen. Het is er erg rustig, alleen vooraan liggen altijd wat bootjes met recreanten.
Al toen ik aan kwam rijden zat een jongetje op de fiets te kijken.

Ik liep het pad af en het ventje bleef maar kijken en kwam aangefietst. Uit mijn ooghoeken zag ik een vrouw ik denk de moeder van het ventje ook al op een bepaalde manier kijken.
Toen ik voorbij was hoorde ik hem zeggen "dat is een jongen" en haar "dat is een man".

Ik wist wel dat ik met mijn postuur in een zomerjurkje makkelijk door de mand kon vallen maar bij eerdere uitstapjes trok ik nooit de aandacht. Meestal kijken mensen naar mijn hond.

Toch wel balen dus ondanks dat ik met de instelling ik draag waar ik me lekker in voel en daar heeft niemand wat mee te maken was vertrokken.
Vanaf het startpunt had ik beter een een andere route kunnen kiezen denk ik nu.
~Hay-di
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

in je uppie in een bos, dan val je nogal snel op lijkt me :)
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Wen er maar aan, je zult 't nog wel vaker tegenkomen...
Ik gebruik hormonen en sinds ik dat doe word ik duidelijk minder bekeken dan eerder. Maar vandaag zaten er toch weer drie pubertjes omgekeerd op hun fietsen mij frontaal met naar beneden geklapte onderkaak aan te kijken.
Ik heb lachend teruggekeken.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Sorry voor het re-openen van dit draadje ... maar ik heb (eindelijk) een blunder begaan :D

Een tijdje geleden me nog eens opgemaakt (the whole nine yards),
ook alle nagels gelakt (vingers & tenen)

Omdat het de volgende dag een maandag was, (en mijn ouders & collega's nog van niets wisten) nam ik het flesje aceton en begon met het verwijderen van de nagellak.

Vingers waren proper gemaakt, en onhandig als ik ben stoot ik het flesje aceton niet om!

Op zich nog niet erg, ware het niet dat ik die nacht ziek werd.
Mijn ouders kwamen in de ochtend bij mij, ik was natuurlijk redelijk groggy van ziek te zijn en had niet door dat mijn teennagels nog purper waren gelakt.

Tjah daar sta je dan mooi :oops:
Plaats reactie