Transsexuelen en het vinden van een relatie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef: Er zijn zoveel meer mogelijkheden en zoveel meer smaken en mogelijkheden dan alleen "het beste van het beste" vs "helemaal niets"...
Sommige mensen worden gewoon uitgehuwelijkt en ook dat kan best goed uitpakken.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Nee, voor een sexavontuurtje is het inderdaad niet zo van belang of het nou om 3es, Coco Cola, Pepsi of River gaat. Als het alleen voor de sex is, dan zijn mannen niet zo kritisch. Maar het ging over een relatie en dan liggen de zaken dus wel aanmerkelijk anders.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef: Zo zijn er voor andere mensen ook redenen om -juist- voor transen te kiezen. En lang niet alleen om seksuele redenen... Soms kiezen transen ook voor transen. Er zijn zoveel meer mogelijkheden en zoveel meer smaken en mogelijkheden dan alleen "het beste van het beste" vs "helemaal niets"...
Yup, the best of both worlds... Mannen die specifiek op transen vallen doen dat inderdaad vaak met dubieuze motieven.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Seks kan leuk zijn, maar van alle seks die er op deze aarde geschied, is dat volgens mij minder dan de helft. Wat dat betreft is het net godsdienst :wink: .
Ik wou ook eerst kan leuk zijn schrijven.....maar ik heb nie alle seks van deze wereld hoor......nee, alleen maar un klein beetje, en dat vind ik dus leuk....ergo: seks is leuk :wink:

Jaja....net godsdienst.....iedereen gelooft iets anders :wink:
donna1 schreef:Als het alleen voor de sex is, dan zijn mannen niet zo kritisch
Dus met andere woorden.....ze pakken alles....????

Nou..... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Mannen die specifiek op transen vallen doen dat inderdaad vaak met dubieuze motieven.
Omdat ze het leuk vinden misschien..... :roll:

Iedereen heeft zo zijn voorlieften :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Morbide schreef:Mannen die specifiek op transen vallen doen dat inderdaad vaak met dubieuze motieven.
Omdat ze het leuk vinden misschien..... :roll:

Iedereen heeft zo zijn voorlieften :wink:
Ik vind "dubieuze motieven" ook iets te absoluut, maar geef mij ook maar de mannen van Betteke, mocht ik iets met een man krijgen.

Er is een mooi moment in de (overigens in-trieste) film Boys don't cry: Brandon heeft een vriendinnetje. Ze hebben ook al gevreeën. Op een gegeven moment willen haar broers weten wat Brandon in zijn broek heeft. Zij nemen er genoegen mee dat het meisje dat zal gaan checken in haar slaapkamer. Brandon, flink geïntimideerd, wil zijn broek wel laten zakken, maar zij weerhoudt hem daarvan: "Ik zal ze zeggen wat ze willen horen," zegt zij.

De pointe daarvan is: zij is verliefd op hem en daarom doet het er niet toe wat hij in zijn broek heeft.

Als mensen hun eigen en elkaars genitaliën willen verfetishen, dan moeten ze dat zelf weten, maar ik heb daar helemaal geen trek in.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Als mensen hun eigen en elkaars genitaliën willen verfetishen, dan moeten ze dat zelf weten, maar ik heb daar helemaal geen trek in.
Maarja.....de meeste mensen verfetishen de gehele mens in kwestie......inclusief de genitaliën :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

donna1 schreef:Nee, voor een sexavontuurtje is het inderdaad niet zo van belang of het nou om 3es, Coco Cola, Pepsi of River gaat. Als het alleen voor de sex is, dan zijn mannen niet zo kritisch. Maar het ging over een relatie en dan liggen de zaken dus wel aanmerkelijk anders.
Het klinkt alsof je uit eigen ervaring praat. Deel die ervaringen dan met ons, misschien kan er iemand je nog goede tips geven.
Bovendien ook in een relatie zal echt niet ieder zogenaamde echte man alleen kijken naar het verleden. Het gaat er in een echte relatie uiteindelijk om of je van elkaar houd, om elkaar geeft en wat voor de ander over hebt. Dat verleden is echt voor redelijk aantal mannen minder belangrijk dan jij doet voorkomen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Janiek_ schreef:Als mensen hun eigen en elkaars genitaliën willen verfetishen, dan moeten ze dat zelf weten, maar ik heb daar helemaal geen trek in.
Maarja.....de meeste mensen verfetishen de gehele mens in kwestie......inclusief de genitaliën :wink:
Meestal gaat het toch vooral om een onderdeel:

http://www.youtube.com/watch?v=rSrL2T4IbcY

:wink:
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Do me a favour, run by my house and grab me my pussy. lol!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Ik legde de link vanwege: "Hmm, I want you. Can't you leave your pussy home?"
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vond dat stukje grappig omdat haar oplossing binnen de kortste keren haar probleem is...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

wat leuk, grappig

dit stukje is ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=R4oGKm8Upp8
gay marriage
jack123
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: di apr 15, 2008 21:13
Locatie: den Haag

Bericht door jack123 »

Ik zie een transseksuele vrouw ook echt als vrouw,en niet
als iemand om mee te expirimenteren.
Heb zelf een relatie gehad met een hele mooie (trans) vrouw,
die helaas,mede door de afstand die we van elkaar afwoonden
iemand leerde kennen uit haar eigen omgeving.
AANGEPAST DOOR TRAVESTIE.ORG
Sem
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 20, 2006 18:37
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Sem »

Ik heb al 5 en half jaar een relatie met een gewone jongen die niks van deze wereld ooit heeft mee gekregen.
Ik heb zelf heel voorzichtig verteld dat ik mij liever en prettiger voelde in mannen kleren, en hij laat mij daar in mijn gang gaan.
De laatste paar maanden is het VU in beeld gekomen, ook dat heb ik al verteld, en ook dat vind hij goed.
En voor de toekomst zie ik het wel, ik heb met mijn vriend een heel goed gevoel er over.
Bijna 6 jaar gooi je niet zomaar weg.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Plaats reactie