BAN

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sticky schreef:Misschien kunnen we een Big Sister huis beginnen en dan elkaar wegnomineren.
Misschien kunnen we wel volwassen worden en op argumenten discussiëren.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Morbide schreef:
Misschien kunnen we wel volwassen worden en op argumenten discussiëren.
Ik vrees dat dat wat hooggegrepen is, maar een ban knop voor iedereen leidt op korte termijn tot een leeg forum vrees is :-)

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Geen letterlijke banknop, maar een knop die de moderators extra attendeert op een bepaalde posting. Dat bestaat op heel veel sites.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Een dit is niet ok knop is inderdaad wel een goed idee.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Een ban geven doe je niet 1-2-3, je moet wel zeker zijn van je zaak, en dat ben je meestal niet na 1 post. En iedereen weet dat een pb aan een moderator of een mail naar info@travestie.org mogelijk is .
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ja dat begrijp ik Nannette, maar een niet ok knop is laagdrempeliger dan een e-mail of pb.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Irene schreef:Ja dat begrijp ik Nannette, maar een niet ok knop is laagdrempeliger dan een e-mail of pb.

Irene
Dat is zeker waar, weet alleen niet hoe simpel zoiets te maken is, of het bv standaard mogelijk is bij het forum zoals het is.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ach, op de man af bekeken is het hooguit 1 a 2 rotte appels

1 zagen we trug de afgelopen dagen, de ander zal zich tzt wel weer een keer melden, dus al bij al is er niet bijster veel aan de hand
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Morbide schreef:Misschien kunnen we wel volwassen worden en op argumenten discussiëren.
Behalve dan met sektarisch volhardende apostelen, als ik je een beetje gevolgd heb, want dan is het weer 'Ordnung muss sein', los van de inhoud die bij voorbeeld Valerie heeft.
Het is veiliger om met gelijkgestemden verder te wauwelen over een hypothetische vraag zoals of je kinderen zou willen als je ze nog wel zou kunnen krijgen en dan ook nog zou weten dat ze misschien transerig worden in een wereld waarin genderdysforie erfelijk bepaald en tijdens de zwangerschap te constateren zou zijn, om maar eens iets te noemen. Heel, heel boeiend, als je verder niks te doen hebt.

Sticky

@Joyy: Het zijn juist appels die stil blijven liggen, die rotten.
Vrouw
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sticky schreef: Behalve dan met sektarisch volhardende apostelen, als ik je een beetje gevolgd heb, want dan is het weer 'Ordnung muss sein', los van de inhoud die bij voorbeeld Valerie heeft.
Je hebt me met Valerie kunnen zien discussiëren. Als je me een beetje volgt. Iemand die binnen 30 postjes begint te trollen die behandel ik met minder egards.
Sticky schreef: Het is veiliger om met gelijkgestemden verder te wauwelen over een hypothetische vraag zoals of je kinderen zou willen als je ze nog wel zou kunnen krijgen en dan ook nog zou weten dat ze misschien transerig worden in een wereld waarin genderdysforie erfelijk bepaald en tijdens de zwangerschap te constateren zou zijn, om maar eens iets te noemen. Heel, heel boeiend, als je verder niks te doen hebt.
Alsof jouw optie zoveel beter is.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Sticky schreef:
Morbide schreef:
Sticky

@Joyy: Het zijn juist appels die stil blijven liggen, die rotten.
om die reden eet ik graag een banaantje, sinaasappeltje of mandarijntje

kiwi doet het ook goed bij mij, appltjes neem ik slechts in drankvorm :wink:
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Sticky schreef:Het is veiliger om met gelijkgestemden verder te wauwelen over een hypothetische vraag zoals of je kinderen zou willen als je ze nog wel zou kunnen krijgen en dan ook nog zou weten dat ze misschien transerig worden in een wereld waarin genderdysforie erfelijk bepaald en tijdens de zwangerschap te constateren zou zijn, om maar eens iets te noemen. Heel, heel boeiend, als je verder niks te doen hebt.
Als je een goed onderwerp hebt, start een draadje zou ik zeggen.
En ik geloof niet dat er over de hypothetische vraag kinderen krijgen de laatste tijd ook maar iets geschreven is, tenzij ik iets wel heel erg gemist heb.

Ook bij dat erfelijk bepaald is er wel degelijk discussie gevoerd. Alleen leidt zo'n discussie (zoals de meeste) tot niks.

Ervaringen delen vind ik ook prima, maar als ik in vertrouwen ervaringen schrijf in een gesloten subforum, en die wordt door iemand die gebanned is buiten dat gesloten deel (tegen mij) gebruikt, ben ik mijn gevoel van veiligheid wel kwijt eerlijk gezegd.
Hexley
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Hexley »

Nannette schreef:
Irene schreef:Ja dat begrijp ik Nannette, maar een niet ok knop is laagdrempeliger dan een e-mail of pb.

Irene
Dat is zeker waar, weet alleen niet hoe simpel zoiets te maken is, of het bv standaard mogelijk is bij het forum zoals het is.
Gewoon een keer updaten... :wink:

Sinds phpBB 3.x zit dat er eindelijk gewoon standaard in.
Net als bookmarks, zelf gebruikers uit je PM bannen, active topics list en voor admins x min, x dagen of tot een bepaalde datum bannen enz enz...
Plaats reactie