ik stop

Algemeen

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Oh, dat is het. Maar de sfeer wordt er niet beter op. Eigen sop, voor Stickey en Morbide, laat ze zelf maar. En hou je wachtwoord voor je.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Morbide schreef:Daar komt nog bij dat we Sticky hier hebben. Zij is lid van de NSB en staat er om bekend dat ze haar account graag als platform leent voor allerlei vuilspuiterij. Wat jij hebt gezien is een aanval van een paar stumpers die niet weten wanneer ze op moeten geven. Wij hebben namelijk de langste adem. =)
Je moet je wel heel erg verlagen voor ik hap he... maar voor die NSB-opmerking eis ik excuses. Ik ben lid van deze site, om die met de NSB te vergelijken gaat erg ver, al heb ik zelf ook de nodige kritiek op het soms starre beleid.
Het account-verhaal is een oude koe die ik al lang heb uitgepraat met het forumbeheer.
Je ex-homo-harde-kern-theorie heb ik al vaker geprobeerd te nuanceren, maar het is voor jou blijkbaar makkelijker om er zo over te denken en zelf de vermoorde onschuld te spelen. Je schaart me op een grote hoop waar ik niet thuis hoor, als je beter had gelezen waar ik wel en vooral ook waar ik niet op gereageerd heb sinds mijn komst hier, had je dat zelf ook geweten.
NSB, pfff, je bent zelf de trollengodin van de mislukte transen die liever hier hun heil zoeken dan elders iets te bereiken. Over je echte leven lezen we hier niets. Van mij mag je het hebben hoor, ik ben te druk met mijn full-time baan, mijn drukke sociale leven, mijn eigen huis, mijn geliefde en mijn transitie.
Als je nog eens iets van me nodig hebt, doe je vast wel weer wat aardiger.

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vergelijk deze site niet met de NSB. Ik noem jou een NSB'er vanwege je trojaanse paard tactiek. Het spijt me maar die excuses kun je dus in je reet steken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoeveel oude koeien gaan we uit de sloot halen voor we weer normaal met elkaar omgaan?
En hoeveel (veel) te sterk woordgebruik gaan we gebruiken voordat we er achter komen dat dat de sfeer op dit forum ook niet echt verhoogt?

:cry:

Groetjes,

Frederique
N.B: Wat mij betreft halen de moderatoren alle berichten met verwijzingen naar NSB weg en gaan we op een normale manier met elkaar verder.
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Frederique_ schreef:En hoeveel (veel) te sterk woordgebruik gaan we gebruiken voordat we er achter komen dat dat de sfeer op dit forum ook niet echt verhoogt?

:cry:
Ik heb er nog eens over nagedacht en achteraf had ik mijn laatste berichtje in deze draad beter kunnen beperken tot de eerste zin. De rest was boosheid, daar hebben we weinig aan.

Sticky
Vrouw
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Sticky schreef: De rest was boosheid, daar hebben we weinig aan.
Hear, hear, well spoken! Tot tien tellen schijnt soms wonderen te doen( :wink: ), of een briefje een keertje of wat lezen alvorens het te posten helpt ook nog wel eens! (schrijft een ervaringsdeskundige :D )

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Soms wel, soms niet, spontaniteit levert soms ook de meest wonderbaarlijke zaken op. Dat je daar zelf niet altijd even blij mee bent is een tweede. De ene keer is het beter om iets wat je post bv 3x te lezen, de andere keer wellicht om gewoon te uiten wat je op dat moment voelt. Als je daar teveel over gaat nadenken dan ga je dingen anders schrijven dan je voelt, en waarom ? Voor de lieve vrede, omdat je bang bent om je gevoelens te tonen ? Nee, soms is het beter om te posten wat in je naar boven borrelt. Vaak is het inderdaad beter om goed na te lezen wat je geschreven hebt.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik reageer op vrijwel iedere post, maar beperk het in veel gevallen tot een reactie in mijn eigen hoofd en soms tik ik wat en denk op het laatste moment toch maar niet. Soms slipt er iets door wat ik beter niet had kunnen schrijven.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Frederique_ schreef: N.B: Wat mij betreft halen de moderatoren alle berichten met verwijzingen naar NSB weg en gaan we op een normale manier met elkaar verder.
Sorry, maar dat vind ik niet genoeg.
Morbide is een intelligente en politiek bewuste vrouw met een goed gevoel voor taal en bijbehorende scherpe pen. Als iemand zou moeten weten dat het zwaar over de schreef is om iemand uit te schelden voor NSB-er, en dat tot drie keer toe, is zij het wel.
Als iemand het niet nodig heeft om dit te doen, is ook zij het wel, het is een erg bewuste keus, dat woordgebruik.

Dat ik zelf, met mijn identiteit en mijn geaardheid en ook mijn partner van gemengde afkomst slecht af zouden zijn bij deze club, kan Morbide zelf ook bedenken.
Ik vind het niet meer dan normaal dat hier excuses voor verlangd worden.

Ook het goedpraten van Janiek in haar reactie aan Josette heeft me verbaasd. Ik kan me niet voorstellen dat Janiek het werkelijk okee vindt dat dit scheldwoord gebruikt wordt.

Ik ben hier net als de Nederlandse wet erg principieel in. Schelden mag, maar sommige dingen kunnen we niet tolereren, los ervan dat ze zo niet-constructief zijn.

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bepaalde woorden wegen voor sommigen zwaarder dan voor anderen. Ik heb de nsb-opmerking bijvoorbeeld weliswaar als scheldwoord herkend, maar ik kreeg er geen oei-gevoel bij. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het soms harder overkomt dan dat het bedoeld wordt. Ik heb zelf ooit eens iemand, die in iedere situatie wel iets negatiefs zag een hypochonder genoemd. De persoon in kwestie was zwaar beledigd, omdat ze in de psychische verpleging werkte. Voor haar was een hypochonder, iemand met een ernstige geestelijke aandoening, terwijl het voor mij gewoon een zwartkijker was. Ik heb haar wel mijn excuses aangeboden en die zijn ook aanvaard. Ik denk dat het Morbide zou sieren als ze dat in dit geval ook zou doen, zonder dat ze op haar mening hoeft terug te komen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sticky schreef: Sorry, maar dat vind ik niet genoeg.
Morbide is een intelligente en politiek bewuste vrouw met een goed gevoel voor taal en bijbehorende scherpe pen. Als iemand zou moeten weten dat het zwaar over de schreef is om iemand uit te schelden voor NSB-er, en dat tot drie keer toe, is zij het wel.
Als iemand het niet nodig heeft om dit te doen, is ook zij het wel, het is een erg bewuste keus, dat woordgebruik.
Tsja, en ik ben het gezeur van jou en je vriendinnetjes dat ik mislukt/psychopaat/spijtoptant/noem maar op zou zijn meer dan zat. De kwalificatie NSB'er vind ik dan ook terecht als je mensen een podium verschaft zodat ze na een ban lekker door kunnen gaan met inhakken op alles en iedereen. je hebt dus gelijk dat ik weloverwogen voor die term gekozen heb. Fijn dat je daar zo zwaar aan tilt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Morbide schreef:Tsja, en ik ben het gezeur van jou en je vriendinnetjes dat ik mislukt/psychopaat/spijtoptant/noem maar op zou zijn meer dan zat.
Ik heb jou nooit zo genoemd, dat weet je zelf ook.
Morbide schreef:De kwalificatie NSB'er vind ik dan ook terecht als je mensen een podium verschaft zodat ze na een ban lekker door kunnen gaan met inhakken op alles en iedereen. je hebt dus gelijk dat ik weloverwogen voor die term gekozen heb. Fijn dat je daar zo zwaar aan tilt.
Dat van dat podium is een koe die al twee maanden dood in de sloot ligt en waar je nooit eerder op gereageerd hebt. En dit is dan 4 keer NSB-er. Ik ben blij dat ik een klacht bij forumbeheer heb ingediend en vraag me af waar ze nog op wachten.

Sticky
Vrouw
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Beste allemaal,

Draad gaat opslot en onderwerp is in behandeling.

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gesloten