America's next topmodel

Algemeen

Moderator: Moderators

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Irene schreef:Inderdaad laatst was er zo'n Idols achtig programma waarin ze ook steeds een trans lieten opdraven die echt niet kon zingen, een genakkelijke prooi dus voor critici. Ik snap alleen niet zo goed waarom iemand zich daarvoor leent, maar ja blijkbaar is je kop op de TV (televisie) voor veel mensen een soort van hoogtepunt in hun leven.

Irene
doet ze toch echt zelf, meld zich toch echt zelf aan, zet zich toch echt zelf voor schut

kom op zeg niet de schuld schuiven in de schoenen van de makers van en programma waarvan je het niveau bij voorbaat al weet en exact weet wat je te wachten staat als je niks kan

prima realiteitstoetsing, ze zal de volgende keer wel waar staan te blaten
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Irene schreef:Kent iemand eigenlij voorbeelden van transvrouwen die in de damescompetitie successen hebben gevierd?
Ja, er was een fietscroster in Canada, was een leuke film van op het transgenderfilmfestival een paar jaar geleden. Men heeft in haar geval -veel- tijd besteed om te onderzoeken of ze nu wel-of-geen voordeel had. Haar tegenstanders bleven maar roepen: "it's just not fair". Maar de endocrinologen zeiden dat ze, alles afwegend, geen voor- of nadelen konden vinden. En omdat de regels zeiden dat ze vrouw was is ze vrouw...

Ik herinner me ook nog een golfster, waar ook gezeik mee was. Je zult (nog meer dan andere sporters) -heel- sterk in je schoenen moeten staan...

Er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
kom op zeg niet de schuld schuiven in de schoenen van de makers van en programma waarvan je het niveau bij voorbaat al weet en exact weet wat je te wachten staat als je niks kan
Ik geloof ook niet dat ik dat deed hoor :-)

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

oh sorry verkeerd begrepen/gelezen

iig ben ik allergisch voor slachtoffergedrag, vandaar, in de zin van, je gaat er in zon programma staan bleren, neem de consequenties :wink:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

helemaal eens, maar begrijpen doe ik het niet zo goed.

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wat begrijp je niet?>
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

waarom iemand zichzelf zo nodig belachelijk moet maken, met als enige doel de kop op de TV te krijgen.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Vanwege de kleine kans op eeuwige roem?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Eeuwige roem ? of eeuwige spotterij ? En ja, zijn natuurlijk niet alleen transen.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

daar komt de realiteitszin om de hoek kijken

daarom was dat programma zo populair, al die mensen die zich de nieuwe madonna of george michael waanden, ik moem maar wat, en daar maakt een 'trans' blijkbaar geen uitzondering op

en, er zijn er meer die na gigaweggehoont worden het jaar daarop weer volop staan af te gaan

begrijp het ook niet maar het zal hen op den duur vast iets leren ;)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Of Madonna die zich de oude Madonna waant. =P

Idols (achtigen) raken snel weer vergeten. Zelfs de winnaars. Het transje in ATNM zit mooi maar wel alvast bij de laatste 14. Da's toch een beetje anders.

Ik maak wel even een polletje. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie