Borsten via hormonen
Moderator: Moderators
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Borsten via hormonen
We hebben al veel voor en tegenstanders gehad.
Laten we eens nazien hoeveel "voor" en hoeveel "tegen" we hebben ...
Laten we eens nazien hoeveel "voor" en hoeveel "tegen" we hebben ...
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Ik heb natuurprodukten gestemd, hoewel ik die term misleidend vind (maar dat even in het algemeen).
Er wordt geschreven dat 'natuurprodukten' net zo 'gevaarlijk' zijn als medicatie. Dus of het onderscheid van belang is.....
Overigens mis ik in het verhaal toch wel de 'rest' van een vrouwenlichaam. Iets bredere heupen, een taille (!) een wat ronder gezicht en een goede kop met haar staan net zo goed op het verlanglijstje (ach ja, dromen mag toch?).
Er wordt geschreven dat 'natuurprodukten' net zo 'gevaarlijk' zijn als medicatie. Dus of het onderscheid van belang is.....
Overigens mis ik in het verhaal toch wel de 'rest' van een vrouwenlichaam. Iets bredere heupen, een taille (!) een wat ronder gezicht en een goede kop met haar staan net zo goed op het verlanglijstje (ach ja, dromen mag toch?).
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik doe het via de VU. Maar dat wisten jullie ongetwijfeld al...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik heb via de dokter/begeleiding gestemd.....omdat ikzelf het beter zou vinden om zoiets gecontroleerd te doen...het is wel je lichaam en je gezondheid waar je mee bezig bent.......maar dat is indien ik het zou doen mijn manier.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Anita schreef:
Irene
Ik heb ook altijd geroepen tegen iedereen doe het niet, maar als je in een situatie komt dat je slecht in je vel komt te zitten, moet je kiezen uit twee kwaden.Ik heb via de dokter/begeleiding gestemd.....omdat ikzelf het beter zou vinden om zoiets gecontroleerd te doen...het is wel je lichaam en je gezondheid waar je mee bezig bent.......maar dat is indien ik het zou doen mijn manier.
Irene
Kleine stapjes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Begrijp ik Irene.........daarom waren ook mijn laatste woorden: MIJN manier..
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Chloe schreef:
Irene
Dat klopt wel, misschien ben ik wel blij dat het zwaardere werk niet op iedere hoek van de straat te koop is, want als het in huis was wist ik niet wat ik zou doen (of juist wel)Volgens mij is het ook een hellend vlak, naar mate je er langer mee bezig bent, wordt de drempel steeds lager.
Irene
Kleine stapjes
Toch vraag ik mij wel eens af, of de drempel die de medicatie moet geven, te maken heeft met de medische of met de ethische consequenties van het gebruik. Als het gaat om rolpatronen en maatschappelijke verhoudingen, is het allemaal erg conservatief natuurlijk. Wij willen als maatschappij niet "dat er op elke hoek van de straat halve man/vrouw mensen rondlopen"