Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Zo!! na mijn verhuizing eindelijk weer eens wat voor mijzelf gekocht via bonprix.nl Na een weekje wachten is het gearriveerd en kan ik weer eens lekker genieten van nieuwe kleding Ik draag nu een lange donkerpaarse jurk in lichte stof, daaronder een nieuw setje lingerie in het wit en zwarte pumps met met kruislingse bandjes erover. Wonder boven wonder passen ze dit keer ook nog eens. Verder heb ik nog 2 witte shirts met zilver/gouden opdruk en capuchon bij de ene. Daarbij een spijkerbroek waarvan de naad versiert is met metalen ringen en lusjes. Dit is tot even boven de knie open
Om een indruk te krijgen kijk dan eens op Bonprix. nl Een postorderbedrijf die kleding levert voor een goedkope prijs en voor de groteren onder ons ook nog in grote maten. Persoonlijk vind ik de kleding die zij daar laten zien erg leuk
Ik wens een ieder een prettige zondag toe en met hopenlijk mooi weer.
Om een indruk te krijgen kijk dan eens op Bonprix. nl Een postorderbedrijf die kleding levert voor een goedkope prijs en voor de groteren onder ons ook nog in grote maten. Persoonlijk vind ik de kleding die zij daar laten zien erg leuk
Ik wens een ieder een prettige zondag toe en met hopenlijk mooi weer.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- dagelijks aanwezig
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
kleren
Hoi!
Eigenlijk ben ik nieuw hier.. . Eigenlijk kruip ik heeeel voorzichtig weer uit een diep dal. Het is een genot / verademing om weer terug te zijn, maar er is één ding... ik heb geen kleren meer om te dragen!
Hoop niet dat het pedant of agressief klinkt, maar ik weet wel wat ik wil - het is alleen ramp om te vinden!
Wat ik nu zoek is een soort lange tuniek of trui, gebreid, mouwloos en met een ronde hals. In, um, Libelle 38 droeg één van de modellen een paars coltruitje met een blauwgrijze rok. Ik weet dat ik over de taille maat 42 aan kan en over de schouders maat 46, maar ik denk dat dat voor deze ontwerper niet genoeg is.
Wat moet ik doen? Genoegen nemen met een vervangend artikel of naar een kleermaakster stappen?
Groetjes,
Rikki
Eigenlijk ben ik nieuw hier.. . Eigenlijk kruip ik heeeel voorzichtig weer uit een diep dal. Het is een genot / verademing om weer terug te zijn, maar er is één ding... ik heb geen kleren meer om te dragen!
Hoop niet dat het pedant of agressief klinkt, maar ik weet wel wat ik wil - het is alleen ramp om te vinden!
Wat ik nu zoek is een soort lange tuniek of trui, gebreid, mouwloos en met een ronde hals. In, um, Libelle 38 droeg één van de modellen een paars coltruitje met een blauwgrijze rok. Ik weet dat ik over de taille maat 42 aan kan en over de schouders maat 46, maar ik denk dat dat voor deze ontwerper niet genoeg is.
Wat moet ik doen? Genoegen nemen met een vervangend artikel of naar een kleermaakster stappen?
Groetjes,
Rikki
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Re: kleren
allereerst opnieuw welkom dan, RikkiRikki schreef:...
...
Ik wil niet flauw doen, maar eigenlijk is het heel simpel: het is gewoon de vraag wat je ervoor over hebt, in tijd en/of geld. Een maatwerkklusje van de kleermaakster zal vast niet goedkoper zijn dan een H&M'tje uit het rek. En iedere winkel aflopen tot je hebt gevonden wat je zocht kost ook een hoop tijd en met een beetje pech word je er ook niet vrolijk van....
Mijn tip: kijk gewoon onbevangen wat er hangt in de winkels (of wat er in dikke Wehkamp ofzo staat) en als het je leuk vindt neem je het...
P.S. Lijkt me wel een heerlijke luxe als je gewoon kan laten maken, wat je in gedachten hebt, maar zonder popsterrensalaris red ik dat niet
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- jolanda_trav
- ff weer wat posten
- Contacteer: