Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
* hangt maxima uit het raam *Joyy schreef:toeval bestaat niet en misschien moeje een erwt ergens vandaan toverenSaartje schreef:Nee!?Joyy schreef:smurfenpak, en niet zomaar en smurfenpak, neen een groen smurfenpak, smurfenanarchy!
Dat is toevallig.
Ik draag een blauw kikkerpak...
Nog geen prins te zien trouwens. ;(
prinsje!! poele poele, kom daan!
oh erwt.. :O
-
- ForumFan
Zat net wat te kijken wat ik aan heb en kwam tot het volgende. Laarzen uit scapino, panty uit kruidvat, slip uit bentex, bh uit lingeriewinkel, rok uit de wehkamp, tweedelig shirt uit henk ten hoorn, pruik van internet, ketting uit byouxterie. Tjonge wat voor moeite we al niet doen om er leuk uit te zien
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Ik heb nu aan...euhm...mijn pc...mijn cd speler...
Of hebben we t over kleding? Euhm..wil je een serieus of een geil antwoord?
Of hebben we t over kleding? Euhm..wil je een serieus of een geil antwoord?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
een mooie zwart satijnen string met rood kant, daaronder een rood jretelgordeltje met zwrte jaretels. Als finishing toush ook nog eens n zwart satijnen bh met rood kant. verder niks. Het is al zo warm. Of ligt dat aan mijn gemoedstoestand?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Forumdiva
Ik heb gewoon mijn kleren aan ? Mag dat ook nog ? Iets spannendst ? Waarvoor ? Voor wie ? Voel ik me anders in spannende kleding, ja zoals elke vrouw denk ik, maar normaal broek/rok, normale onder en bovenkleding voor vrouwen, behalve BH, omdat mijn linkerborst dan vlugger zeer doet als ik die aan heb, en misschien gaan ze dan nog wat hangen.....
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Joy schreef:
Maar als mensen er behoefte aan hebben om hier hun outfits te bspreken heb ik er geen moeite mee hoor.
Irene
Ik ook niet, want de draad blijft jaren bestaan en je mag toch hopen dat je je in de tussentijd een keer verkleedik zie vooralsnog geen enkele reden om hier te vermelden wat iemand aan heeft wel of niet
Maar als mensen er behoefte aan hebben om hier hun outfits te bspreken heb ik er geen moeite mee hoor.
Irene
Kleine stapjes