Borsten via hormonen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Borsten via hormonen... officieel of eigen initiatief ...

JA officieel via de dokter / begeleiding
18
39%
JA via natuurproducten
11
24%
JA op eigen risico via hormonen op internet
10
22%
JA op eigen risico maar met bloedonderzoek
6
13%
NEE hoeft voor mij niet
1
2%

Totaal aantal stemmen: 46

Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Is inderdaad vaak een kwestie van smaak.........de vrouw van een kennis van ons heeft veel hariger benen dan ik :-) en het stoort haar niet.
Hoever je wilt gaan is altijd afhankelijk van je zelfbeeld.
De perfecte vrouw is er maar weinig, de perfecte TV/TS/TG is al net zo dun gezaaid.
Gezichtbeharing is idd wel storend, indien ik mezelf opmaak zit ik eerst dat weg te scheren...en nog eens..en nog eens.....daarna wegplamuren lol...
Dat weg laten halen zou ik dan ook doen.....de rest.......zit vaak onder kleding..... en ik heb gelukkig geen behaarde bostkas :-)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:Je baard helemaal wegepileren kost minstens 10x. In mijn geval heb ik nu 11x gehad en er staat nog steeds een heel klein beetje haar onder mijn neus en onder mijn onderlip. Ik heb inmiddels besloten dat ik de 12x vol maak (de afspraak was al gemaakt) en dan laat ik de rest gewoon staan. Ik vind me haarloos genoeg zoals ik nu ben.

Groetjes,

Frederique
Jouw haar is iets lichter dan het mijne geloof ik, als ik me dat goed herinner. =)
Ik hoop dus nog steeds dat het bij mij sneller gaat. ;p
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik hoop het ook voor jou :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Saartje schreef:
Chloe'tje schreef:@Saartje:

Ik was in een korte tijd behoorlijk ver gekomen, nu heb ik het gevoel weer bij af te zijn.. bah!

*neemt nog een hap van de zure appel*
en toch wordt het per keer weer dunner, alleen, als het dan terugkomt dan valt het je ineens enorm op weer, das d epest

na 10 keer ben ook ik zon 95 % kwijt, her en der een verdwaald haartje en als ik er op terugkijk heb ik geen meter spijt dat ik er 2 1/2 jaar geleden mee ben begonnen

volhouden dus
jack123
daar ben ik weer

Bericht door jack123 »

Borstgroei gaat naar wens,maar ontharing is voor mij nog
steeds een groot probleem.
AANGEPAST DOOR TRAVESTIE.ORG
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Heb gestemd voor officieel via de dokter / begeleiding
omdat ik het op deze manier doe.

Ik speel liever op safe, ook al neemt dit wat meer tijd in beslag
en is het wat omslachtiger, dan op latere leeftijd serieuze problemen met m'n gezondheid te krijgen. :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Na regen komt zonneschijn?

Bericht door Sandra TV »

Hoi

Eventjes voor alle duidelijkheid:

Als je hormonen neemt (bv. Estrofem) krijg je dan echt grotere borsten.
m.a.w. Kan je via enkel hormonen een borstgroei krijgen naar een grote A - B cup?

Ik zou half volgend jaar via de huisarts "proberen" om hormonen te krijgen in samenspraak met bloedonderzoek, echter wil ik dan wel zekerheid dat dit een positieve invloed zal geven op borstgroei want dit is voor mij (samen met andere veranderingen) echt belangrijk.

Wie heeft ervaring en kabn tegenspreken / bevestigen.

groetjes

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Het hele probleem met hormonen op latere leeftijd is dat je niet kunt voorspellen wat er gaat gebeuren. Zeker op het gebied van borstgroei is het lastig: je hoort veel mensen zeggen dat borstgroei bij T*'s op oudere leeftijd altijd kleiner zal zijn dan bij moeder/zussen. Ik heb van iemand gelezen bij wie nauwelijks borstgroei ontstond. Omgekeerd ken ik ook iemand die op dit moment ietwat ongelukkig is met een maatje C omdat die haar eigenlijk te groot is. En ik ken een biologische vrouw die me toelachte dat in haar familie iedere vrouw een andere borstgrootte had - en je er dus echt niets van kon zeggen.

Bij veel T*'s die hormonen nemen is later ondanks de hormonen een borstvergroting nodig voor een (voor die persoon haar gevoel) goed resultaat. Bedenk dat de hormonen jaren nodig hebben om de borsten volledig uit te laten groeien (reken op zo'n 4-5 jaar minstens: ik ken iemand die na zo'n 2 jaar een borstvergrotingsoperatie uit liet voeren en daarna merkte dat de hormonen toch nog niet klaar waren met hun werk waardoor het geheel ook te groot werd).

Ik heb zelf voor hormonen gekozen omdat ik iets heb van "ik wil mijn eigen borsten". Ik zal wel zien hoe groot ze groeien en kan daarna altijd nog besluiten voor wel/geen borstvergroting. Ik ben vuurbang voor operaties en hoop dus dat de hormonen goed hun werk doen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

om gezondheidsredenen zou ik wel erg ongelukkig moeten zijn met het 'natuurlijke' resultaat wil ik implantaten nemen

mij niet gezien, siliconen in mijn lijf, ook al wordt het inmiddels veilig genoeg geacht, het gaat ook om het id, en natuurlijk na 10 jaar weer vervangen

dan maar een maatje minder maar wel natuurlijk
Plaats reactie