Wat heb jij nu aan ?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:een vulgair antwoord
Joyy schreef: bahbah
Je vroeg er zelf om :lol: :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Joyy schreef:ik zie vooralsnog geen enkele reden om hier te vermelden wat iemand aan heeft wel of niet

tzal wel iets spannends hebben
Het feit dat jij hier steeds moet melden dat je niets hebt te melden en er niets is te melden is de ultieme melding.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

me neither ;)

maar vermakelijk wel

alleen is het wel wat zoutloos zonder fotos

:wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

anjatheefee schreef:Het feit dat jij hier steeds moet melden dat je niets hebt te melden en er niets is te melden is de ultieme melding.
En dit is een vermelding voor de mooiste melding ooit waard!

Kan je hier geen plaatjes uploaden dan?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik zal even proberen te bekijken waarom ikzelf mijn kleding af en toe beschreef op dit stukje.

Ik woon alleen en soms zat ik lekker in mijn nieuwe kleding en had dan de behoefte om dit via dit gedeelte kenbaar te maken. Misschien in de hoop om wat respons te krijgen of hier verder over te kunnen praten

Ik heb beseft dat dit eigenlijk niet lukt ( of je zou er een foto bij moeten plaatsen) maar het feit dat ik dit eventjes op kon schrijven heeft altijd veel voor mij gedaan. Eventjes op deze manier wat gevoelens van je afschrijven deed wel wat.

Daarom vind ik het wel jammer dat dit gedeelte door sommigen als practical joke omschreven wordt en eigenlijk in haar ogen maar onzin is.

Nu ik eindelijk dagelijks in vrouwenkleding rondloop heb ik er niet zo veel behoefte aan om dit op te schrijven maar ik denk wel dat als ik iets moois gekocht heb en draag dit graag wil vermelden.
Het is mij wel vaker opgevallen dat vooral de geroutineerden onder jullie vaak deze commentaren geven. Het is alsof jullie deze fase al lang voorbij zijn en dit dus ook niet nodig vinden om dit te doen.

Maar waarom dan dit afkraken? Had het bij je eigen gehouden door te vermelden dat je dit niet zo nodig vind vanuit jouw eigen perspectief en was niet doorgegaan met flauwe grapjes.

Let wel: ik ben nog steeds gevoelig voor negatieve kritiek en merkte dat ik hier niet meer durfde te reageren en zie dat er eigenlijk ook niet meer gereageerd wordt door anderen.

Toch maar een poging wagen: sneakers, spijkerbroek en een rode t -shirt met lange mouwen. Lekker casuale of te wel dagelijkse kloffie. :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Dhiamara, dit topic gebruiken als terugkoppeling op wat je gekocht hebt lijkt mij heel goed, maar het is ook gebruikt als uitlaatklep hoe sexy men gekleed was. Heeft ook een bepaald doel om dat hier te schrijven, maar ik denk dat vooral door dat soort beschrijvingen het commentaar geven niet gebeurd, en ja, eigenlijk kun je alleen met een foto zien hoe iets staat bij iemand en daar iets over zeggen,

groetjes, Nannette
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

:lol: zullen we dan maar een topic maken met sexy kleding en voor de teergevoeligen onder ons dit maar besloten maken? :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

mug, olifant, korrel, zout

neem jezelf niet al te serieus

ik heb er niets tegen zolang men er zelf baat bij heeft

als iemand er behoefte aan heeft te beschrijven wat ze aan heeft daar een redelijk verslag van doet, het waarom, wat men er bij voelt, wat men er zelf van vind, er wat diepgang inbrengt, prima

simpelweg in 1 zin ff melden wat je aan hebt, sjah, kan aan mij liggen maar zie idd het nu er niet van in en derhalve reageer ik dan ook even oppervlakkig

als je daar niet tegen kan dan kun je dat zien als een les, bij jezelf te rade gaan waarom , etc

mij komt het iig stupide over, alsof je bij je buurvrouw aanbelt en haar ff meedeelt wat je draagt en vervolgens weer vertrekt (met het verschil dat je buurvrouw iig nog kan kan zien wat je aan hebt)
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Dhiamara.
Ik loop ook elke dag in dameskleding, moet ik dan elke dag even schrijven wat ik draag? ;)

Ik snap het wel, maar het heeft geen enkele zin.
Zoals joyy ook al zegt, als je dit bij je buurvrouw doet ziet die tenminste nog iets.
Ook interesseert het mij geen reet wat iemand voor spannends aan heeft.
Dat vertel/laat je maar zien aan je vriendje of vriendinnetje.
Overigens zie ik op andere fora over mode etc NOOIT vrouwen schrijven wat voor spannende lingerie ze nu weer dragen.

Persoonlijk vertel ik een vriendin wat ik voor nieuwe leuke dingen heb gekocht, als die al niet mee is als ik het koop.

En is het nou nog iets aparts ofzo.., ok.
Maar nee, een broek een trui en gympen..
Nou woopie, zeg maar zoals 97% van Nederland er bij loopt.
Uiteindelijk komt het voor mij ongeveer neer op "vakantiefoto's kijken"
Nee he, niet weer een...., run away!!

Maar ja, als je in de kast zit en er met niemand over kan praten kan ik me er, nogmaals, wel iets bij voorstellen.

Maar ja, dit is pas 20x gezegd in deze thread... :lol:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ja saartje we verwachten dat je dat iedere dag ff schrijft, tot in detail

en nog steeds, geen foto's , dat zou het topic iig nog een beetje zin geven

kunnen we beoordelen of we het wat vinden, te sletterig, te hoerig, te strak, te mooi, te small, te overdone, te mager, te nihilistisch, te freud, te over

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:ja saartje we verwachten dat je dat iedere dag ff schrijft, tot in detail

en nog steeds, geen foto's , dat zou het topic iig nog een beetje zin geven

kunnen we beoordelen of we het wat vinden, te sletterig, te hoerig, te strak, te mooi, te small, te overdone, te mager, te nihilistisch, te freud, te over

Ik zat er nog eens over te denken.
Een vriendin van mij is blind, die heeft echt wel iets aan dit draadje hihi.
Serieus!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Heeft zij ook een beeldscherm met braille dan? :wink:

Ik? Ach, net mn nest uit. roze pyamabroek, grijs nachthemd, paarse sloffen. Lekkere combi he? :lol: :lol:

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Amber79 schreef:Heeft zij ook een beeldscherm met braille dan? :wink:
... :o

Denk je wel eens na voordat je iets typt/zegt?
Nee?
Dat dacht ik al.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef:
Amber79 schreef:Heeft zij ook een beeldscherm met braille dan? :wink:
... :o

Denk je wel eens na voordat je iets typt/zegt?
Nee?
Dat dacht ik al.
Klopt, je hebt echt helemaal gelijk. Ik ben blij dat je het doorhebt! Goh, wat kan je hier toch een hoop over jezelf leren. Bedankt! Wat kn je nog meer voor iets nuttigs over mij vertellen?

Wow...dit is echt heel erg knap. Iemand die me irl niet eens kent en me nog nooit echt gesproken heeft die exact denkt te kunnen vertellen hoe ik in elkaar steek. Hulde! Bij deze ben je mijn FFF van de week!

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

kheb eerlijk gezegd nog noot beeldscherm met braillie gezien, wel toetsenbord ;)

verder je tenen binnenboort houden

Gesloten