Zie hier het verhaal over deze "crimitrans"
Transseksuele zwarte Piet opgepakt voor diefstal
Transseksuele zwarte Piet opgepakt voor diefstal
Moderator: Moderators
Eerlijk gezegd geloof ik geen bal van dit verhaal. Ik zou ze aanklagen wegens discriminatie als het wel echt is.
Wat heeft het er mee te maken dat het een trans is? Ik heb contact met studenten in Belgie. Het is daar ouderwets en ik denk dat ze ons gewoon zwart willen maken, met hun Pieten onzin.
Op BNR hoor ik vandaag, dat Osama Bin Laden vermoeddelijk in Belgie zit en dat de Belgische tak van El Qaida is ontmanteld. Eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal net zo min als TransPiet.
Deze onzin, broodje Aap verhalen, al is het waar, moet in deze vorm verboden worden.
Wat heeft het er mee te maken dat het een trans is? Ik heb contact met studenten in Belgie. Het is daar ouderwets en ik denk dat ze ons gewoon zwart willen maken, met hun Pieten onzin.
Op BNR hoor ik vandaag, dat Osama Bin Laden vermoeddelijk in Belgie zit en dat de Belgische tak van El Qaida is ontmanteld. Eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal net zo min als TransPiet.
Deze onzin, broodje Aap verhalen, al is het waar, moet in deze vorm verboden worden.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin