Jouw grootste passie
Moderator: Moderators
Jouw grootste passie
Voor mij is muziek, op elke manier, mijn grootste passie. Muziek maken (pogingen tot dan) en vooral luisteren. nadruk ligt op de psychedelische bluesrock uit eind 60/begin 70 (the doorsjanis joplin,cream, quicksilver messenger service,etc ), maar ook de new wave/gothic uit de jaren 80 (sisters of mercy, depeche mode, the cure) behoren tot mijn favorieten. Muziek is altijd al belangrijk voor mij geweest en is eigenlijk mijn houvast in dit leven. En sinds ik af ben van het idee dat muziek buiten de pslmen om verkeerd is, ontdek ik veel meer. Ik luister geen muziek, ik ervaar t.
En wat is jouw grootste passie?
En wat is jouw grootste passie?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Welk instrument bespeel je dan? Ik heb in mn jeugd geprobeerd orgel te spelen, de laatste jaren pak ik af en toe mn gitaar op en de laatste tijd onderneem ik pogingen tot mondharmonica.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
muziek idem
tis nooit stil hier in huis er is teveel moois gemaakt om aan me voorbij te laten gaan
wat?
alles van a tot z, voorkeur voor herrie (zappa, king crimson, tool) maar bij vlagen ook hele dagen meditatiemuziek, 9 klanken per minuut o zo, en daartussenin vanalles wat
ik speel gitaar
kleren en dergelijke kunnen me ook zeer boeien, uiteraard
tis nooit stil hier in huis er is teveel moois gemaakt om aan me voorbij te laten gaan
wat?
alles van a tot z, voorkeur voor herrie (zappa, king crimson, tool) maar bij vlagen ook hele dagen meditatiemuziek, 9 klanken per minuut o zo, en daartussenin vanalles wat
ik speel gitaar
kleren en dergelijke kunnen me ook zeer boeien, uiteraard
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hm......weinig afwisseling......ook al muziek. Bij voorkeur die muziek die me emotioneel raakt (en nooit te voorspellen welke bands en nummers dat doen).
Speel daarnaast zelf saxofoon en een beetje gitaar (en zing af en toe, hoewel je dat liever niet hoor waarschijnlijk), en zou dolgraag net als vroeger weer in een band spelen.
Claudia Zomer
Speel daarnaast zelf saxofoon en een beetje gitaar (en zing af en toe, hoewel je dat liever niet hoor waarschijnlijk), en zou dolgraag net als vroeger weer in een band spelen.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
-
- Forumdiva
Mijn grootste passie was treinen, en later computers erbij. De laatste jaren is het de cliëntenraad geweest, en nu heb ik gekozen voor mezelf. Mezelf weer proberen een beetje op orde te krijgen. Of je dat een passie kunt of moet noemen weet ik niet, maar wel erg belangrijk. Computers en treinen vind ik nog steeds leuk, maar het is absoluut niet meer de passie van vroeger.
Wat voor muziek is dat dan? "niet bekend bij een groot publiek" spreekt mij over het algemeen wel aan namelijk.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
King Crimson is eigenlijk best een bekende band, altijd een progessive rockband gebleven. In 1969 opgericht een meteen megasuccessen. Ook in de jaren 70 nog zeer succesvol. In de jaren 80 minder mainstream, in de jaren 90 weer grensverleggend. Z hebben ook deze eeuw nog twee albums gemaakt. Is dus 1 van de weinige bands die nog steeds bestaan. Het aparte van King Crimson is dat ze nooit hebben voortgeborduurd (lees geteerd) op hun oude successen, maar steeds vernieuwend zijn gebleven.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Dank u dank u, binnenkort maar eens gaan kijken. Klinkt interessant. Ik ben in Oktober nog naar the MoodyBlues geweest. Iets ouder dan King Crimson en ook nog steeds actief..