Ik moest vanavond de vuilnis nog buitenzetten en droeg nog dameskleding (gewoon een spijkerbroek met trui dus niet overdreven opvallend). Ik was niet opgemaakt, geen pruik e.d.
Nu had ik geen zin om me om te kleden dus heb ik er maar gewoon een herenjas overheen gegooid en de vuilnis weggebracht met het idee dat toch geen hond het ziet. En inderdaad, de wereld verging niet, die buurvrouw keek ook niet vreemd op dat ik dameslaarzen en een damesbroek droeg. Dat was dus drempel 1. En toen had ik natuurlijk de smaak te pakken

Dus vervolgens heb ik me opgemaakt, een pruik op m'n kop gezet en zo rond half een 's nachts ben ik maar 's compleet en-femme, maar nog zo onpassable als wat dankzij mijn amateuristische makeup skills, een brief op de post gaan gooien. Ok, het is geen tijdstip voor een vrouw alleen om de straat op te gaan maar het is in ieder geval wel lekker rustig.
Dat was dus drempel 2.
Op de terugweg kon ik kiezen, of door een lege straat lopen, of door een straat waarin 2 auto's met draaiende motoren (en dus met mensen er in) stonden. En toen ben ik dus ook maar meteen langs die auto's gelopen.
Dat was dus drempel 3.
En nu blijken er ook nog wat bubbels van oud en nieuw over te zijn om 't te vieren, dus ik neem er nu nog eentje