Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef: De enige reden voor mij om dit zo te doen is dat ik het stomweg vergeten ben... Voor de lijn van het verhaal was het voor zover ik me kan herinneren ook niet belangrijk of het een trans-in-de-kast, een transgender-in-de-kast, een queer-die-bewust-met-gender-speelt of een travestiet was...
Voor de lijn van het verhaal misschien niet. Dat weet ik niet want ik kijk geen televisie. voor de beeldvorming lijkt het me echter alles behalve onbelangrijk. Het is bijvoorbeeld voor de buitenwacht nogal handig om te weten of ze te maken heeft met iemand die midden in een leuke verkleedpartij zit of niet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef:Ach Morbide is nou eenmaal allergisch voor die combinatie.
Met reden want het is zo'n beetje hetzelfde als hetero- en homoseksualiteit op één hoop gooien.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Toch heb ik het gevoel dat ze in Barneveld nog steeds niet helemaal in de 21e eeuw aanbeland zijn: :-?
GayKrant schreef:Barneveld deelt Twee Vrouwen niet uit

De bibliotheek in Barneveld deelt het boek Twee Vrouwen van Harry Mulisch niet gratis uit.

De bibliotheek denkt dat het boek over twee lesbische vrouwen weinig aftrek zal vinden bij de christelijke inwoners van het dorp. Daarom geeft de bieb geen geld uit aan de campagne.

De meeste bibliotheken in Nederland delen het boek gratis uit vanwege de campagne Nederland Leest. Die campagne zorgde twee jaar geleden voor ophef toen diverse Veluwse burgemeesters het boek Dubbelspel niet in ontvangst wilden nemen. Dat boek ging over hoerenbezoek en geheime relaties.
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=5474

Misschien tijd voor een herhaalbezoekje van Kel aan de Barnevelders? 8)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie