Heeft er dan niemand...

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hehe... Mij om een definitie vragen is vragen om problemen :wink:

Maar goed, als je dan echt wilt:

Je bent zo man als je je voelt
Je bent zo vrouw als je je voelt
Je bent zo travestiet/transgender/transseksueel/queer/ergens-tussenin als je je voelt

Dus...

...voel bij jezelf en vertel ons wat je bent. Gewoon, zonder definities, gewoon op basis van je gevoel.

En als je het niet weet is dat niet erg, er komt een dag dat je het wel weet (of niet, en waarom zou je dat dan missen?). Ik ben voor mijzelf gestopt met de zoektocht naar de vraag of ik nu man, vrouw, "meer man dan vrouw", "meer vrouw dan man", "hoeveel procent man", "hoeveel procent vrouw", enz. ben. Ik ben nu blij zat dat ik een manier van leven gevonden heb die redelijk bij mij past - ofschoon er altijd ruimte voor verbetering is. Ik denk dat dat laatste veel belangrijker is dan of je voor jezelf (en al helemaal voor de buitenwereld) een man of een vrouw bent.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

heeft er dan niemand

Bericht door Robinhood »

He,he ,endelijk eens iemand die het doorziet,dank jewel Frederique.
Ik weet donders goed wie of wat ik ben ,en weet ik het niet,....nou dan is het ook goed.
Het is zo dat ik homo ben die zijn vrouwelijke gevoelens uit ,dmv het androchyne wezen,en travvestie.Maar daarbij tevreden ben met mijn mannelijke geslacht.
Man of vrouw beide zijn een,zodra je ze scheid dan MAAK je ze verschillend,wat in mij leeft is een eenheid die ik soms zelf niet begrijp,het overstijgd alle grenzen en barrieres,die slechts vervagen in woorden.
Daarom is het zo meoilijk om in woorden uit te drukken.
Mijn laatste schrijven over dit onderwerp,wat ik wel of niet ben,daar zat wat komedie in,maar is bedoelt om mensen aan het denken te zetten,waant ook op deze site zitten hokjes mensen.
Ddnkje wel Frederique,je schoonheid is ongekend.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Re: heeft er dan niemand

Bericht door Juliette »

Robinhood schreef: ......
,waant ook op deze site zitten hokjes mensen.
......
Dat vind ik nou het toppunt van hokjes denken.., mensen die hokjes denken in een hokje plaatsen :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

heefd er dan niemand

Bericht door Robinhood »

Die vind ik echt leuk Janneke,je oplettendheid is groot,maar je weet wat ik er mee bedoel anders kan je er ook niet zo op reageren.
Hokjes mensen hebben zichzelf al in een hokje geplaatst,je heb gelijk daar hoef ik niks meer aan te doen!
Janneke,ik hou van je,RobinHood
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Re: heefd er dan niemand

Bericht door Juliette »

Robinhood schreef:Die vind ik echt leuk Janneke,je oplettendheid is groot,maar je weet wat ik er mee bedoel anders kan je er ook niet zo op reageren.
Hokjes mensen hebben zichzelf al in een hokje geplaatst,je heb gelijk daar hoef ik niks meer aan te doen!
Janneke,ik hou van je,RobinHood
Het RobinHood,
ik weet precies wat je bedoeld, maar hokjes zijn ook maar uitgevonden om de wereld overzichtelijk te maken. Het is makkelijker om ergens stapeltjes van te maken in catogorieen, dan om naar een berg te kijken.
Hahaha is er toch nog iemand die van me houd... :wink: Je bent een schat hoor RobinHood
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie