ROTFLOL!Kitty Mermaid schreef:Tweede huid... Ach ja, sommige autootjes zijn zo klein - daar stap je niet in, maar die trek je aanChantal C. schreef:Je moet je gewoon prettig voelen in de auto die je rijdt. Een soort 2e huid...![]()

Moderator: Moderators
ROTFLOL!Kitty Mermaid schreef:Tweede huid... Ach ja, sommige autootjes zijn zo klein - daar stap je niet in, maar die trek je aanChantal C. schreef:Je moet je gewoon prettig voelen in de auto die je rijdt. Een soort 2e huid...![]()
In a deep deep sleep, of the innocent
I am born again.
In a fast german car, I'm amazed that I survived
An airbag saved my life.
Radiohead - Airbag
De eerste optie lijkt me wel leuk.mila schreef:Trouwens, Dorothy,
nu de hamvraag: ga je helemaal opgetut als Dorothy dan een klein, vrouwelijk sportautootje kopen, als ga je als Dhr X 'die een cadeautje koopt voor zijn vriendin'? Vraag ik me zo af?
Ik had een Ford Fiesta o.i.d. in gedachte. Die Fiat of Suzuki vind ik auto's voor bejaarden, want niet snel genoeg (nog een vooroordeelmireille schreef: Tja eh Dorothy... Ford ka misschien wel wat voor je ?
ik vind dingen zoals een Fiat seicento of een soezoekie alto net even iets te klein.
Een smoes om een "vrouwenauto" te kunnen kopen, dat zou toch echt te erg zijn. Maar laten we niemand op ideeën brengen, krijgen we straks na de ladyphone en de mannenburger ook nog: "Nee mevrouw, dit zijn de mannenauto's, daar aan de andere kant vindt u onze ladycars". Het moet toch echt niet zo gek worden.Dorothy schreef:De smoes over die vriendin is niet nodig, want ik heb er geen enkele moeite mee om als man een klein "vrouwelijk" autootje te kopen.mila schreef:Trouwens, Dorothy,
nu de hamvraag: ga je helemaal opgetut als Dorothy dan een klein, vrouwelijk sportautootje kopen, als ga je als Dhr X 'die een cadeautje koopt voor zijn vriendin'? Vraag ik me zo af?