Alhoewel hem 's avonds gebruiken als excuus om als vrouw een rondje te lopen is voor mij nog te moeilijk. Ik denk dat de herkenbaarheid bij mij in de straat te groot hiervoor is. (de hond dan)

Moderator: Moderators
Kan het me voorstellen, één van m'n ex vriendin had twee honden, je kwam altijd wel bekenden tegen, dus een beetje moed hedhiamara schreef:
Alhoewel hem 's avonds gebruiken als excuus om als vrouw een rondje te lopen is voor mij nog te moeilijk. Ik denk dat de herkenbaarheid bij mij in de straat te groot hiervoor is. (de hond dan)![]()
Wen er maar vast aan, Kitty. Zulke onderwerpen zijn dagelijkse kost op fora van bio-vrouwen en soms zelf de hoofdmoot; kennelijk vinden ze het leuk om gewoon te kletsen over ditjes en datjes en doen dat liever dan al de zware onderwerpen te bespreken.Kitty Mermaid schreef:Ik krijg een beetje het idee dat ik wordt uitgehoord hierWat voor sport ik doe, wat voor werk, op welke leeftijd het begon en nu welk huisdier ik heb...
![]()
Dat weet jij dat weet ik maar dat wist mijn zoontje niet.Kitty Mermaid schreef:Je begrijpt het niet helemaal... poezen wassen zichzelf, die hoef je niet in de wasautomaat te wassen...helen schreef:Een poes van een half jaar oud met de orginele naam poez,die al een ritje in de wasautomaat heeft overleefd![]()
Liefs, Kitty.
Ik geef toe dat het een gebrek aan mijn opvoeding is, maar ik moest eerst even opzoeken wat een degoe is.Mara schreef:Ik heb 3 katten en twee superschattige degoes.......en jawel sinds dit jaar un poes, die me voortaan overal heen begeleid