Vraag 2: hoe verkleed je je als visnet?Tijn schreef:ik bedoelde meer het idee dat de haai vastraakt in het visnet kostuum van dat model, maar het model kan wel vluchten :S :S
Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond
Moderator: Moderators
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
haai?? HaaiJuliette schreef:Haha ik vind zo'n jurk wel wat voor je, alleen die haaien niet zoArike schreef:Dank je Evelieneke,
nu ik het zo zie.....hmmm, visnet is toch niet helemaal mijn stijl![]()
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Oke, meiden, laten we weer terug naar de oorspronkelijke draad gaan.
Ik kan jullie mededelen dat de uitzending over de zeemeermin op Man Bijt Hond is op:
dinsdag 7 november, 18:53, Nederland 2. Het zijn twee delen in een uitzending!
Ik heb al wat mogen zien, en ik heb weer zitten janken.... Verder geef ik niets vrij, kijk zelf maar....
Liefs, Kitty.
Ik kan jullie mededelen dat de uitzending over de zeemeermin op Man Bijt Hond is op:
dinsdag 7 november, 18:53, Nederland 2. Het zijn twee delen in een uitzending!
Ik heb al wat mogen zien, en ik heb weer zitten janken.... Verder geef ik niets vrij, kijk zelf maar....
Liefs, Kitty.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Kitty,
Ik ben heel benieuwd, bedankt voor de vooraankondiging!
Groetjes,
Frederique
Ik ben heel benieuwd, bedankt voor de vooraankondiging!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Die zijn ook meestal fijn...vind ik.Kitty Mermaid schreef:Het waren traantjes van ontroering....quintytamara schreef: Ben benieuwd, hoop dat het tranen van vreugde waren...
Kitty.
Gelukkig maar maakte me al beetje zorgen om je emoties vanwege andere postjes elders.
Groetjes,
Quinty
- die dan maar aanneemt dat ze je treffend in beeld gebracht hebben.
chick on a mission
Ja, Quinty, ik heb even een rottige tijd achter de rug, maar nu ben ik er weer helemaal. Maar je weet nu inmiddels dat ik een gevoelsmens ben. Ik was dan ook lange tijd onzeker of ik en mijn verhaal dan ook goed in beeld zouden worden gebracht, want ik heb wat steken laten vallen.quintytamara schreef: Die zijn ook meestal fijn...vind ik.
Gelukkig maar maakte me al beetje zorgen om je emoties vanwege andere postjes elders.
Het waren zorgen om niks. Het is mooi, ontroerend en sprookjesachtig. Het enige waar ik even niets aan kon veranderen is dat plekje op mijn voorhoofd waar nu weliswaar weer donshaar komt, en wat ik in het dagelijks leven prima kan camoufleren. Onderwater echter valt er niets meer te camoufleren. Het zij zo. Ik kan daar nu even niets aan veranderen. Voor degene die het stoort, dan sla je dat gewoon even over
Oh, ja, ook al eens afgevraagd waar Man Bijt Hond haar naam vandaan heeft? De naam is ontleend aan het grapje onder journalisten dat de krantenkop "Hond bijt man" geen nieuwswaarde heeft, maar "Man bijt hond" wel.
Liefs, Kitty