Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond
Moderator: Moderators
Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond
Nou, morgen is het dan zover: ik heb dan opnamen voor NCRV's Man Bijt Hond. Wat ik vorig jaar heb gecancelled omdat ik mij nog niet passabel genoeg vond (mijn stem was nog niet aangepast) gaat nu wel door.
Nee, ik ga het nauwelijks hebben over genderdysforie, hoewel het als een rode draad door mijn leven loopt, en we het wel even zullen aanstippen. Nee, het item is mijn zeemeermin zijn. En niet alleen maar even wat opnamen bij mij thuis, maar verder is even een complete duiktoren afgehuurd voor de onderwater opnamen. Mijn hele team is mee voor ondersteuning en veiligheid. Alles bij elkaar zijn we de hele dag bezig en het zal wel weer nachtwerk worden.
Ik weet nog niet wanneer het wordt uitgezonden, maar ik houd jullie op de hoogte!
Liefs, kusjes,
Kitty.
Nee, ik ga het nauwelijks hebben over genderdysforie, hoewel het als een rode draad door mijn leven loopt, en we het wel even zullen aanstippen. Nee, het item is mijn zeemeermin zijn. En niet alleen maar even wat opnamen bij mij thuis, maar verder is even een complete duiktoren afgehuurd voor de onderwater opnamen. Mijn hele team is mee voor ondersteuning en veiligheid. Alles bij elkaar zijn we de hele dag bezig en het zal wel weer nachtwerk worden.
Ik weet nog niet wanneer het wordt uitgezonden, maar ik houd jullie op de hoogte!
Liefs, kusjes,
Kitty.
-
- ForumFan
Hoi Kit
Zwemze Hoop dat je de datum van de uitzending te weten komt, kunnen we allemaal aan de buis gekluisterd zijn als je dit aan ons doorgeeft.
Zwemze Hoop dat je de datum van de uitzending te weten komt, kunnen we allemaal aan de buis gekluisterd zijn als je dit aan ons doorgeeft.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
Pas je wel op Kitty?
Haai valt model aan tijdens fotoshoot
AMSTERDAM - Het Amerikaanse model Renate Foucre heeft tijdens een fotoshoot de schrik van haar leven gekregen. Het 26-jarige model poseerde onder water in een zeemeermin-kostuum, toen ze werd aangevallen door een haai.
De haai beet Foucre meerdere malen in haar voet. Daarop probeerde het model zo snel mogelijk naar de oppervlakte te zwemmen. De wonden moesten gehecht worden en daarnaast kreeg het Foucre een antibioticakuur voorgeschreven.
"Ik ben blij dat ik het nog kan navertellen", aldus Foucre. "Ik had ook meteen door dat het hier om een haai ging, aangezien ik de schaduw zag. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n shoot zou doen."
Ook een ander model kwam in aanraking met een haai tijdens de fotoshoot. De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen, zo meldt het Amerikaanse PalmBeachPost.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
nee hoor, een meerminkostuum dat zie ik zo voor me. Maar jezelf transformeren in een visnetTijn schreef:ben ik de enige die zich dit niet voor kan stellen?De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
De fotoshoot is dan niet goed voorbereid. Typisch een voorbeeld waar de shoot bovenaan en de veiligheid een trapje lager staat. Toen wij de opnamen hadden voor Project Cala Agulles, in open zee, had ik een "kwallenwacht". In die omgeving komen kwallen voor, hele grote, en ook de zeer gevaarlijke "portugese oorlogsschepen". Voor de duik werd de omgeving nagespeurd, omdat ik onderwater niet helder kan zien. Ik kan grofweg wel wat zien, maar een kwal totaal niet. Meerdere malen is een duik uitgesteld omdat het risico te groot was. Veiligheid gaat boven alles.Chantal C. schreef:Pas je wel op Kitty?
Haai valt model aan tijdens fotoshoot
AMSTERDAM - Het Amerikaanse model Renate Foucre heeft tijdens een fotoshoot de schrik van haar leven gekregen. Het 26-jarige model poseerde onder water in een zeemeermin-kostuum, toen ze werd aangevallen door een haai.
De haai beet Foucre meerdere malen in haar voet. Daarop probeerde het model zo snel mogelijk naar de oppervlakte te zwemmen. De wonden moesten gehecht worden en daarnaast kreeg het Foucre een antibioticakuur voorgeschreven.
"Ik ben blij dat ik het nog kan navertellen", aldus Foucre. "Ik had ook meteen door dat het hier om een haai ging, aangezien ik de schaduw zag. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n shoot zou doen."
Ook een ander model kwam in aanraking met een haai tijdens de fotoshoot. De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen, zo meldt het Amerikaanse PalmBeachPost.
Liefs, Kitty.