Hoe M/V Ben Jij?

Algemeen

Moderator: Moderators

Dede
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 21:56

Bericht door Dede »

Mijn eerste post:
Jouw Male Score
29.5%
Je zal eerder op een vrouwelijke dan op een mannelijke manier op een situatie reageren.

Ter Info: Je Female-score bedraagt 70.5%

2. Op welk Type Man lijk je het meest?


Je hoogste typescore is
73.9%*
Huisman

Professionele ambities houden je niet uit je slaap. Je bent vlot en innemend in de omgang, maar je hebt het niet makkelijk om je mening hard te maken. Al te snel word je overspoeld door emoties wanneer frustraties of irritaties hun tol opeisen. Je leeft erg mee met de mensen rondom en vooral je geliefden mogen 100% rekenen op je sympathie en je medeleven. Je houdt niet echt van onvoorziene omstandigheden en je poogt in de mate van het mogelijke te voorkomen in plaats van te genezen. Je bent een polyvalente generalist en huishoudelijke klusjes knap je op met oog voor detail. Je regelt wat moet gebeuren waarbij je vooral rekening houdt met de voorkeuren en agenda's van de anderen. Je wil immers vooral met iedereen in harmonie leven, zeker met je levenspartner....
Klopt wel aardig
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Hoef ik niet eens in te vullen. Jullie scoren toch wel hoger dan ik :-).

Maarre... iedereen tevreden met de uitslag?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Sarah S.
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: di sep 26, 2006 20:21
Locatie: Berchem

Bericht door Sarah S. »

nou ik heb de test nu 4 keer afgeled (en telkes bij twijfels het ander gepakt) en 1ste keer zou ik overwegebn om van geslacht te veranderen
2de keer meer vrouwelijk dan mannelijk
3de keer heb ik zo mannelijk mogelijk proberen te zijn maar nog steeds vrouwelijker dan mannelijk
4de keer heb ik gewoon nog eens zo eerlijk mogelijk geantwoord en toen was mijn mannelijk score nog maar 15% en vrouwleijk 85%
nou volgens mij zis ie test toch niet zo betrouwbaar hoewel ik elke keer als poeet uitkwam(en die uitleg klopte toch wel ongeveer) :? is erg verwarrend
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Leuk maar lang testje.

Eerste keer als man:
Male Score 35.6%
Female-score 64.4%

. Op welk Type Man lijk je het meest? Hoogste typescore 71.0%*

Poeet
Jouw leven speelt zich vooral af op mentaal vlak en wat er daar allemaal gebeurt, vertrouw je graag toe aan het papier. Je voelt je zeker zo comfortabel wanneer je alleen bent dan wel tussen een bende nobele onbekenden. Je luistert en observeert dan wel aandachtig maar eigenlijk verkies je stilte en tijd voor jezelf en je gedachtespinsels. Je deint mee op de golven van het leven en je voelt weinig drang om een vaste koers te varen. Je laat je graag verrassen en het toeval mag best zijn rol opeisen. De sensaties die je bestoken leiden je tijdens momenten van contemplatie en bezinning tot dieper inzicht. Het gebeurt je dan ook zelden dat je in directe aanvaring met je medemens komt en je levensgezel moet je je 'verborgen leven' gunnen....

* Hoe hoger, hoe groter de herkenbaarheid.

Overige Types
Maker 56.4%
Leider 49.1%
Rebel 40.0%
Huisman 37.2%
Ondernemer 33.6%


3. Met welk type vrouw klikt het al dan niet?Femme Fatal Ze kan de muze zijn die je tot kunst, wanhoop of beide drijft
Harde Tante: Enkel als geldschieter
Florence Nightingale: Soms wordt haar aandacht voor je wel en wee teveel
Muze: Soulmate
Assepoes: Ze zal je verafgoden
Dolle Mina: Ze kan je zowel inspiratie als frustratie bezorgen

Het klopt wel enigzins.

Nu als mezelf (als vrouw)

1. Hoe Vrouwelijk ben jij?
Female Score 63.9%
Male-score 36.1%

Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.

2. Op welk Type Vrouw lijk je het meest?Je hoogste typescore is 72.0%* Muze
Je beweegt je liefst op de achtergrond en je zal zelden of nooit je stem verheffen. Je wil ontgonnen worden als een rijke goudader waarbij je laagje na laagje prijsgeeft aan diegene die je diepste roerselen mag opdelven. Je kent momenten van opperste verrukking, maar soms besluipt de weemoed je of ken je een onbestemde angst die al het mooie voor even in een grauwe mist dompelt. De kans is groot dat je deze impressies ook toevertrouwt aan papier of doek. Je levenspad golft mee met wat er rond je gebeurt en je poogt te bevatten wat mensen zoal beweegt. Als dagdroomster laat je je meeslepen door boeken en films en als kind was je fantasieleven wellicht rijker gevuld dan het echte leven. Kortom, je hebt een behoorlijk muzegehalte en gelukkig de zielsverwant die je kan inspireren....

* Hoe hoger, hoe groter de herkenbaarheid.

Overige Types
Assepoes 50.0%
Harde Tante 39.8%
Florence Nightingale 39.0%
Dolle Mina 36.8%
Femme Fatale 31.7%

3. Met welk type Man klikt het al dan niet?Ondernemer Radpraters schrikken je af
Maker Hij wil er samen met jou iets van maken
Leider Hij zal al het licht naar zich toetrekken
Huisman Rust en vrede in huis
Poëet Soulmate
Rebel Je leeft met zijn ritme mee

Wel herkenbaar voor me. Wie weet wat de toekomst me brengt.
liefs, Josette
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Josette,
heb je beide keren exact dezelfde antwoord ingevuld of heb je ze gewoon ingevuld?

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

femalescore 86.2%, en de meeste mannen lijken mij branie-achtige kinderen! Nu komt dit niet als een verrassing maar leuk is dat wel!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Jouw Female Score 66.8%
Je Male-score bedraagt 33.2%

Ik vind het zo grappig dat iedereen zo blij is met zijn hoge vrouwlijke precentage.
Ik ben blij dat ik ook mannelijke eigenschappen heb en vind het niet erg.
Dat maakt je bijzonder..

Wat vinden jullie van je mannelijke eigenschappen?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik vond het wel bevrijdend dat ik een keer bij een test ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke eigenschappen werd toegedicht, bij andere testen kwam er vaak een veel hoger percentage vrouwelijke eigenschappen naar voren. Dat zegt ook wel iets over de vorm van testen natuurlijk.

Irene
Kleine stapjes
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Iedere test is weer anders en hoeveel waarde moet je er aan hechten.
Ik vond de vragen van deze test niet echt duidelijk. en bij sommige vragen waren beide antwoorde niet van toepassing.
Het is wel zo dat mijn uitslag best wel aardig klopt.
Ik wil door het leven als vrouw.. maar accepteer ook mijn mannelijke eigenschappen.
Zo super vrouwlijk ben ik niet en hoef ik ook niet te zijn.
Ik vind het ook fijn om een spijkerbroek of broek aan te trekken.

Ik moest vanmiddag lachen.. iemand zei over mij in het Turks tegen een ander.. kijk iemand die een man en vrouw is...

Hoe kan je dat nou zijn??? is toch wel heel speciaal....

Om te laten merken dat ik het allemaal had verstaan had sprak ik een paar woorden Turks.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Derya schreef:Wat vinden jullie van je mannelijke eigenschappen?
Ik vind dat best wel een leuke vraag, en ik kan er voor mezelf geen antwoord op geven. Wat zijn mijn mannelijke eigenschappen? Wat zijn mannelijke eigenschappen precies, zonder in stereotypes te vallen. Het houdt me wel bezig! Suggesties?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Babette schreef:Wat zijn mijn mannelijke eigenschappen? Wat zijn mannelijke eigenschappen precies, zonder in stereotypes te vallen. Het houdt me wel bezig! Suggesties?
Mannelijke eigenschappen?
Stoer zijn.
Sterk zijn.
Niet bang zijn.
Ruimtelijk inzicht hebben.
Initiatief tonen.

Wat mij bezig houd is, wat zijn nu mannelijke eigenschappen en wat zijn vrouwelijke eigenschappen
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Derya schreef:
Babette schreef:Wat zijn mijn mannelijke eigenschappen? Wat zijn mannelijke eigenschappen precies, zonder in stereotypes te vallen. Het houdt me wel bezig! Suggesties?
Mannelijke eigenschappen?
Stoer zijn.
Sterk zijn.
Niet bang zijn.
Ruimtelijk inzicht hebben.
Initiatief tonen.

Wat mij bezig houd is, wat zijn nu mannelijke eigenschappen en wat zijn vrouwelijke eigenschappen
Als bovenstaande Mannelijke eigenschappen een vrouw bezit is ze dan een man in een vrouwenlichaam?

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Sarah S.
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: di sep 26, 2006 20:21
Locatie: Berchem

Bericht door Sarah S. »

TV-Bea schreef:
Derya schreef:
Babette schreef:Wat zijn mijn mannelijke eigenschappen? Wat zijn mannelijke eigenschappen precies, zonder in stereotypes te vallen. Het houdt me wel bezig! Suggesties?
Mannelijke eigenschappen?
Stoer zijn.
Sterk zijn.
Niet bang zijn.
Ruimtelijk inzicht hebben.
Initiatief tonen.

Wat mij bezig houd is, wat zijn nu mannelijke eigenschappen en wat zijn vrouwelijke eigenschappen
Als bovenstaande Mannelijke eigenschappen een vrouw bezit is ze dan een man in een vrouwenlichaam?

Groetjes Bea.
mijn zus doet stoer, ze is sterk en zegt dat ze niet bang is, (geen idee ruimtelijk inzicht) en ze toont intiatief(als ze er zin in heeeft :p)
hmmm...
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

TV-Bea schreef:heb je beide keren exact dezelfde antwoord ingevuld of heb je ze gewoon ingevuld?
Ik heb ze beide gewoon ingevuld, Bea.
liefs, Josette
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

TV-Bea schreef: Als bovenstaande Mannelijke eigenschappen een vrouw bezit is ze dan een man in een vrouwenlichaam?
Je hoeft niet in het ander lichaam als je tegenovergestelde eigenschappen hebt.
Een vrouw kan mannelijke eigenschappen hebben maar tevreden zijn over haar zelf en andersom ook.
Een vrouw kan ook mannelijke eigenschappen hebben.
Ik noemde een paar eigenschappen waarvan ik dacht dat ze mannelijk zijn.
Heeft iemand anders voorbeelden van mannelijke eigeschappen?
Plaats reactie