Hoe M/V Ben Jij?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Hoe M/V Ben Jij?

Bericht door Lisa met een S »

If all else fails, buy new shoes
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Wow!! Female score: 90,1 %

Beste Kitty ,

Jouw Female Score 90.1% Je hebt een warme en gevoelige persoonlijkheid en je bent voortdurend in de weer om te voorkomen wat fout kan lopen.

Ik lijk het meest op Assepoes:

Je bent een lieve flapuit die niet snel iemand op de tenen zal trappen, maar zich soms kan suf tobben met zorgen over morgen. Conflicten ontwijk je liever met een grote boog, maar kritiek op wat je doet of hoe je het doet, aanvaard je niet zomaar klakkeloos. Je weet immers best dat je werk piekfijn in orde is en dat je een behoorlijke berg kan verzetten. Je bent erg nauwkeurig en hoegenaamd niet vies om je handen vuil te maken. Papierwerk mag ook nog, maar wiskunde en cijfertjes liggen je veel minder. Gokken is ook niets voor jou en risico's zal je dan ook niet snel nemen. Je leeft op een voorzichtige en bedachtzame wijze en je doet enkel de dingen waarvan je zeker weet dat je ze aankan. Indien je iemand trouw belooft, dan ben je ook standvastig. De prins op het witte paard zal dan ook een lieve en toegewijde eega vinden....


En het klopt ook nog!

Liefs, Kitty.
[/quote]
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

female score 74.1%
Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.
Florence Nightingale
Je lijkt op Florence Nightingale. Je voelt je sterk betrokken bij alles wat anderen overkomt en je bent steeds geneigd om nood te ledigen en troost te schenken. Mensen voelen zich thuis bij jou en je luistert geduldig naar hun problemen. Zelf ben je ook mededeelzaam en je weet dan ook precies welke huisjes welke kruisjes dragen. Je bent een pretentieloze aanpakker die het allemaal liefst zo eenvoudig mogelijk houdt. Steeds beducht voor alle mogelijke gevaren die om de hoek loeren, zorg je er voor dat je geliefden gevrijwaard blijven van ongelukken. Bij ziekte of kwetsuur bloei je helemaal open en gezegend zij die van je goede zorgen mogen genieten....
Niet slecht voor een ICT-meid
klopt ook, Troost mensen altijd als ze ergens mee zitten en zo
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Je hebt een warme en gevoelige persoonlijkheid en je bent voortdurend in de weer om te voorkomen wat fout kan lopen.
Ter Info: JeMale-score bedraagt6.0%
2. Op welk Type Vrouw lijk je het meest?Je hoogste typescore is 87.1%* Florence Nightingale
Je lijkt op Florence Nightingale. Je voelt je sterk betrokken bij alles wat anderen overkomt en je bent steeds geneigd om nood te ledigen en troost te schenken. Mensen voelen zich thuis bij jou en je luistert geduldig naar hun problemen. Zelf ben je ook mededeelzaam en je weet dan ook precies welke huisjes welke kruisjes dragen. Je bent een pretentieloze aanpakker die het allemaal liefst zo eenvoudig mogelijk houdt. Steeds beducht voor alle mogelijke gevaren die om de hoek loeren, zorg je er voor dat je geliefden gevrijwaard blijven van ongelukken. Bij ziekte of kwetsuur bloei je helemaal open en gezegend zij die van je goede zorgen mogen genieten....
* Hoe hoger, hoe groter de herkenbaarheid. Jouw Female Score 94.0%


8) :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

lol, ik zit tussen jullie in met een Female Score 82.5% en
Male-score van 17.5% :o

Typescore is 73.6%* Florence Nightingale
Je lijkt op Florence Nightingale. Je voelt je sterk betrokken bij alles wat anderen overkomt en je bent steeds geneigd om nood te ledigen en troost te schenken. Mensen voelen zich thuis bij jou en je luistert geduldig naar hun problemen. Zelf ben je ook mededeelzaam en je weet dan ook precies welke huisjes welke kruisjes dragen. Je bent een pretentieloze aanpakker die het allemaal liefst zo eenvoudig mogelijk houdt. Steeds beducht voor alle mogelijke gevaren die om de hoek loeren, zorg je er voor dat je geliefden gevrijwaard blijven van ongelukken. Bij ziekte of kwetsuur bloei je helemaal open en gezegend zij die van je goede zorgen mogen genieten....

Overige Types
Assepoes Harde Tante Femme Fatale Muze Dolle Mina
71.6% 52.6% 49.0% 45.9% 30.5%

3. Met welk type Man klikt het al dan niet?
Ondernemer Een groot kind waarvan je af en toe iets door de vingers moet kunnen zien
Maker Hij zal zijn plichten opnemen en hard voor je werken
Leider Laat hem in de waan en zorg dat hij gezond blijft
Huisman Hij is je steun en toeverlaat
Poëet Hij vertoeft vaak in werelden waarin je je niet echt thuis voelt
Rebel Een dankbare taak indien zijn idealen de jouwe zijn
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Female score 68.9%
Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.
Je hoogste typescore is 77.4%* Muze
Je beweegt je liefst op de achtergrond en je zal zelden of nooit je stem verheffen. Je wil ontgonnen worden als een rijke goudader waarbij je laagje na laagje prijsgeeft aan diegene die je diepste roerselen mag opdelven. Je kent momenten van opperste verrukking, maar soms besluipt de weemoed je of ken je een onbestemde angst die al het mooie voor even in een grauwe mist dompelt. De kans is groot dat je deze impressies ook toevertrouwt aan papier of doek. Je levenspad golft mee met wat er rond je gebeurt en je poogt te bevatten wat mensen zoal beweegt. Als dagdroomster laat je je meeslepen door boeken en films en als kind was je fantasieleven wellicht rijker gevuld dan het echte leven. Kortom, je hebt een behoorlijk muzegehalte en gelukkig de zielsverwant die je kan inspireren....
Met welk type man klikt het al dan niet
Ondernemer Radpraters schrikken je af
Maker Hij wil er samen met jou iets van maken
Leider Hij zal al het licht naar zich toetrekken
Huisman Rust en vrede in huis
Poëet Soulmate
Rebel Je leeft met zijn ritme mee
Doe mij maar een maker of een poëet
Cyn.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Female score 68.9%
Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.
Je hoogste typescore is 77.4%* Muze
Je beweegt je liefst op de achtergrond en je zal zelden of nooit je stem verheffen. Je wil ontgonnen worden als een rijke goudader waarbij je laagje na laagje prijsgeeft aan diegene die je diepste roerselen mag opdelven. Je kent momenten van opperste verrukking, maar soms besluipt de weemoed je of ken je een onbestemde angst die al het mooie voor even in een grauwe mist dompelt. De kans is groot dat je deze impressies ook toevertrouwt aan papier of doek. Je levenspad golft mee met wat er rond je gebeurt en je poogt te bevatten wat mensen zoal beweegt. Als dagdroomster laat je je meeslepen door boeken en films en als kind was je fantasieleven wellicht rijker gevuld dan het echte leven. Kortom, je hebt een behoorlijk muzegehalte en gelukkig de zielsverwant die je kan inspireren....
Cyn.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Deze Florence Nightingale :wink: had toch haar twijfels over sommige stellingen:
Ik ben niet vies van huishoudelijk werk
Ik weet hoeveel aanslagen per minuut ik blindelings kan typen
Er valt altijd wel iets op te ruimen of proper te maken
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Beste Derya,

Jouw Female Score 66.8% Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.
Ter Info: Je Male-score bedraagt 33.2%

2. Op welk Type Vrouw lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 80.8%* Florence Nightingale
Je lijkt op Florence Nightingale. Je voelt je sterk betrokken bij alles wat anderen overkomt en je bent steeds geneigd om nood te ledigen en troost te schenken. Mensen voelen zich thuis bij jou en je luistert geduldig naar hun problemen. Zelf ben je ook mededeelzaam en je weet dan ook precies welke huisjes welke kruisjes dragen. Je bent een pretentieloze aanpakker die het allemaal liefst zo eenvoudig mogelijk houdt. Steeds beducht voor alle mogelijke gevaren die om de hoek loeren, zorg je er voor dat je geliefden gevrijwaard blijven van ongelukken. Bij ziekte of kwetsuur bloei je helemaal open en gezegend zij die van je goede zorgen mogen genieten....
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Veel Florence Nightingales hier .... :roll: sponsord talpa haar soms ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Nieuwe serie van Talpa, de Florence-nighingale-factor :wink:

Maar ik vind de meeste vragen onzin eigenlijk van die test.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Sarah S.
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: di sep 26, 2006 20:21
Locatie: Berchem

Bericht door Sarah S. »

Jouw Male Score 23.5% Je overweegt om van geslacht te wisselen. Je denkt als een vrouw en de meeste mannen lijken je branie-achtige kinderen.
Ter Info: Je Female-score bedraagt 76.5%

2. Op welk Type Man lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 72.9%* Poeet
Jouw leven speelt zich vooral af op mentaal vlak en wat er daar allemaal gebeurt, vertrouw je graag toe aan het papier. Je voelt je zeker zo comfortabel wanneer je alleen bent dan wel tussen een bende nobele onbekenden. Je luistert en observeert dan wel aandachtig maar eigenlijk verkies je stilte en tijd voor jezelf en je gedachtespinsels. Je deint mee op de golven van het leven en je voelt weinig drang om een vaste koers te varen. Je laat je graag verrassen en het toeval mag best zijn rol opeisen. De sensaties die je bestoken leiden je tijdens momenten van contemplatie en bezinning tot dieper inzicht. Het gebeurt je dan ook zelden dat je in directe aanvaring met je medemens komt en je levensgezel moet je je 'verborgen leven' gunnen....
wel het klopt voor het grootste deel, enkel dat overwegen om van geslacht te veranderen daar zitten ze toch wel naast, want ik voel me helemaal niet slecht als man. voor de rest, klopt het aardig :)(hoewel denk ik dan echt als een vrouw? :-? )
Gebruikersavatar
Sarah S.
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: di sep 26, 2006 20:21
Locatie: Berchem

Bericht door Sarah S. »

heb de test nog eens gedaan en bij de twijfels een andere antwoord gekozen,
Jouw Male Score 29.3% Je zal eerder op een vrouwelijke dan op een mannelijke manier op een situatie reageren.
Ter Info: Je Female-score bedraagt 70.7%

2. Op welk Type Man lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 76.2%* Poeet
geeft dus toch een beetje verschil, maar blijf wel een poeet en op 2de lpaats een huisman (owja en assepoes zou me verafgoden :p )

en heb de test eens met zo'n mannelijk mogelijke antwoorden gedaan(alsof er iemand van me klas zou kijjken, en nog is me vrouwelijke score hoger en blijf ik een poeet
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel lieve dames, ik heb als trav de test 2 keer gedaan.
Bij de eerste keer heb ik de antwoorden opgeschreven en bij de 2de keer exact dezelfde antwoorden in gevuld.
Het enige verschil wat ik heb ingevuld was man of vrouw. en dit kwam eruit:

Jouw Male Score 46.9% Afhankelijk van het gezelschap vind je het prettig tussen vrouwen of mannen. Je kan je doorgaans inleven in de standpunten van beide partijen. Je hoogste typescore is 72.9%* Ondernemer
Door je sterke profilatiedrang wil je overal waar je komt gezien en gehoord worden. Uitdagingen geven je extra energie en risico's zijn een kolfje naar je hand. Zorgen om morgen heb je nauwelijks en papierwerk kan je gestolen worden. Je bent charmant en om een grapje zit je nooit verlegen. Indien het even kan vermijd je directe conflicten, maar indien het moet kan je staalhard doorgaan. Je racet door het leven terwijl je met soepele pols stuurt. Je grijpt je kansen, maar af en toe brand je je vingers. Voor jou moet het leven ����n groot feest zijn dat je met zoveel mogelijk mensen wil vieren. Je partner moet dan ook begrijpen dat je een populaire jongen bent die zelden of nooit alleen zal moeten gaan stappen....


. Hoe Vrouwelijk ben jij?
Beste Bea ,

Jouw Female Score 69.7% Je voelt je veel meer verwant met de meeste vrouwen die je kent dan met de mannen, maar hier en daar bemerk je bij jezelf mannelijke trekjes.
Ter Info: Je Male-score bedraagt 30.3%

2. Op welk Type Vrouw lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 91.1%* Florence Nightingale
Je lijkt op Florence Nightingale. Je voelt je sterk betrokken bij alles wat anderen overkomt en je bent steeds geneigd om nood te ledigen en troost te schenken. Mensen voelen zich thuis bij jou en je luistert geduldig naar hun problemen. Zelf ben je ook mededeelzaam en je weet dan ook precies welke huisjes welke kruisjes dragen. Je bent een pretentieloze aanpakker die het allemaal liefst zo eenvoudig mogelijk houdt. Steeds beducht voor alle mogelijke gevaren die om de hoek loeren, zorg je er voor dat je geliefden gevrijwaard blijven van ongelukken. Bij ziekte of kwetsuur bloei je helemaal open en gezegend zij die van je goede zorgen mogen genieten....
* Hoe hoger, hoe groter de herkenbaarheid.

Als ik deze vergelijk dan denk ik dat er toch veel verschil in zit Een ondernemer of een heel goede verpleegster??

voor mijzelf moet ik bekennen dat beide omschrijvingen op mij van toepassing zijn.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

78,2% dolle Mina
43,8% female,

best wel geruststellend eigenlijk

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie