games

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Mocht je daar (Second Life) hulp bij nodig hebben , ik ben altijd bereid te helpen ermee.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Bedankt alvast, maar ik moet eerst mijn first life op orde krijgen voordat ik aan een tweede kan beginnen, dus het kan even duren voordat ik wat geprobeerd heb.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef: Ik ben van de PC games afgestapt omdat elke keer weer Hardware moet worden verniewd voor een game.
Het is waar dat je voor nieuwere games een redelijk vlotte bak moet hebben staan maar om nou zo ver te gaan om te zeggen dat jij bij iedere nieuwe release moet upgraden,dan ga jij wel heel erg kort door de bocht. =P

Als je slim winkelt dan heb je voor ongeveer €600 een pc waar je heel wat jaartjes mee vooruit kunt. Tel daarbij op dat pc games al snel 10-15 euro goedkoper zijn dan console games en je hebt een aardig spaarpotje voor de op den duur onvermijdelijke nieuwe hardware. En waar je een pc een langere levensduur kunt geven met een investering van laten we zeggen 150 euro voor een nieuwe videokaart, moet je als console gamer een hele nieuwe console aanschaffen wil je met je tijd meegaan.

Bovendien heeft de pc ook nog als voordeel dat er heel wat mods voor spellen uitkomen die ontwikkeld worden door de fans. Of door jezelf als je over genoeg technische kennis beschikt. Ik probeer mezelf er moenteel toe te zetten om me de ins en outs van de CryEngine eigen te maken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef:Bedankt alvast, maar ik moet eerst mijn first life op orde krijgen voordat ik aan een tweede kan beginnen, dus het kan even duren voordat ik wat geprobeerd heb.
Dan moet je opschieten, want Second Life is bijna deaud. o.O
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

:D :D ja ik kan ook heel kort door de bocht.
Je hebt gelijk ik wilde alleen van dat gezeur af zijn.
Ik weet nu zeker dat het werkt. PS3 aan en gamen maar.

Als second liffe al dood is, wat is de opvolger dan?
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Lol, Morbide, ik merk er weinig van dat het bijna dood zou zijn, en indien dat wel gebeurt..............jammer dan.
Voorlopig lijkt die virtual game een redelijk succes......ik zie steeds nieuwe dingen komen daar".

SL is zeker geen vervanging voor het echte leven hoor.........maar het kan soms akelig echt lijken daar.

Maar men kan zich niet daar thuisvoelen als dat gene wat je daar doet en bent niet klopt met jezelf..................je loopt onherroepelijk vast dan.

:wink:
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

@Linda

First Life. :lol:

Volgens het artikel zullen de wat makkelijker toegankelijke veredelde chat applicaties de plaats van Second Life overnemen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Zou kunnen, ik zie echte op SL geen afname gebeuren.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef: Maar men kan zich niet daar thuisvoelen als dat gene wat je daar doet en bent niet klopt met jezelf..................je loopt onherroepelijk vast dan.

:wink:
Leg eens uit? Wat ik heb het gevoel dat ik je verkeerd begrijp. Zoals ik je nu versta, denk ik dat je bedoelt te zeggen dat je als man geen vrouw zou kunnen spelen (of andersom) als je diep van binnen niet een vrouw (of man) bent. Dat lijkt me niet helemaal waar te zijn want dat zou betekenen dat ik geen plezier zou kunnen beleven aan games waarin je karakter noodgedwongen van het mannelijke geslacht is.

Kwinkslag: als de tegenstanders in een game kill him roepen, maak ik ze extra dood omdat ze mij lopen hij-en.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Als ik er de tijd voor heb zie ik wel of het nog bestaat.
Sommige dingen lossen vanzelf op...... (hoofdpijnpoeders ook)
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef: Leg eens uit? Wat ik heb het gevoel dat ik je verkeerd begrijp. Zoals ik je nu versta, denk ik dat je bedoelt te zeggen dat je als man geen vrouw zou kunnen spelen (of andersom) als je diep van binnen niet een vrouw (of man) bent.
Dat is niet geheel wat ik bedoel te zeggen.
Ik kom daar mensen tegen die anders zijn in hun echte leven dan ze zich op SL voordoen..........en niet alleen van geslacht, maar ook van voorkeur en afkomst, mensen die zich perse en krampachtig anders voordoen dan ze zijn, deze vallen helaas buiten de boot daar.
SL is danwel een rolemoddelplay, maar is toch niet vergelijkbaar met de overige games, het neigt veel meer naar het echte leven, met alle gevolgen soms vandien.
Hele echte relaties zijn er aan kapot gegaan, maar er zijn er ook door ontstaan,
Veel mensen die net op SL zitten komen die problemen tegen en die zie je snel verdwijnen.
Kortom, wat ik bedoelde ermee, was wees daar jezelf, manlijke of vrouwelijke avatar, maakt niet uit, maar doe normaal zoals in het gewone leven........
Tja.......ik wil hier geen positief pleidooi houden ervoor, evenmin een negatief, maar ik heb het er naar mijn zin en heb er veel lol in.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Morbide schreef:Als je slim winkelt dan heb je voor ongeveer €600 een pc waar je heel wat jaartjes mee vooruit kunt. Tel daarbij op dat pc games al snel 10-15 euro goedkoper zijn dan console games en je hebt een aardig spaarpotje voor de op den duur onvermijdelijke nieuwe hardware. En waar je een pc een langere levensduur kunt geven met een investering van laten we zeggen 150 euro voor een nieuwe videokaart, moet je als console gamer een hele nieuwe console aanschaffen wil je met je tijd meegaan.
En voor het dubbele heb je een superstabiele iMac die 2x zo lang meegaat, ongevoelig is voor virussen en spyware en snel opstart zonder registerproblemen en micro$hit. Alleen spellen, dat is wat minder makkelijk dan op een pc. Maar ook op een Mac kun je winshit draaien als je echt niet zonder spellen kan. En spellen als WoW draaien ook op een Mac
liefs, Josette
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Josette, ik begrijp hieruit dat je een Mac fan bent :D

Mac altijd het mooiste ontwerp en gebruiksgemak.
Ik blijf toch een windows figuur, nu met Vista ben ik wel meer naar de Mac aan het kijken.
De laptops zijn ook zo mooi om te zien.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Josette schreef:
En voor het dubbele heb je een superstabiele iMac die 2x zo lang meegaat, ongevoelig is voor virussen en spyware en snel opstart zonder registerproblemen en micro$hit. Alleen spellen, dat is wat minder makkelijk dan op een pc. Maar ook op een Mac kun je winshit draaien als je echt niet zonder spellen kan. En spellen als WoW draaien ook op een Mac
En dan verbind je jezelf nog veel meer aan een overheersend merk. Sorry, maar Apple is echt de big brother geworden waar het eerst tegen ten strijde trok. Als je een computeralto wilt zijn, draai dan linux. Daar draait WoW ook op.

WoW draait, nu we het er toch over hebben, op alles. De systeeneisen zijn echt om te lachen zo laag. Er zijn een hoop mensen verslingerd aan maar een standaard voor gaming zou ik het niet willen noemen. Als er één game aan te wijzen valt die de lat erg hoog legt voor wat de nieuwe standaard zou moeten worden, dan is het Crysis.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Zijn Mac liefhebbers altijd zo fundamentalistisch ingesteld, als ik ze ontmoet vanwege mijn werk hebben ze ook altijd zo een uigesproken mening over hun Mac.
Plaats reactie