games

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

games

Bericht door lindaR »

Ik ben ook nogal een gamer op de PS3, gaat je smaak ook daarin veranderen, of niemand iets met dit onderwerp.
Ik merk dat roleplay nu veel interessanter is.

Linda
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik doe zelf meer roleplay, maar dat deed ik al sinds bijna 1,5 jaar......de meningen over deze roleplays kunnen hierover nogal vershillen, maar voor mijzelf sprekende, ik beleef er heel veel plezier mee.
Ik laat er zelfs andere games, en ik heb er best wel een aantal, bijna nieuw in doos voor staan.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Mag ik weten welke je het leukste vind, ik kan me vreselijk vermaken met sims.
Ook vind ik racen wel wat hebben, maar heeft niet mijn grootste voorkeur.
Lisa
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00
Locatie: Zeist

Bericht door Lisa »

lindaR schreef:Mag ik weten welke je het leukste vind, ik kan me vreselijk vermaken met sims.
Ook vind ik racen wel wat hebben, maar heeft niet mijn grootste voorkeur.
Wacht maar tot SPORE uit komt begin september!
Als je de sims leuk vind is dat een absolute aanrader.

Ik ben zelf altijd een gamergirl geweest in hart en nieren en speel de meeste genres wel, maar RPG heeft toch wel de absolute overhand!
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: games

Bericht door Morbide »

lindaR schreef:Ik ben ook nogal een gamer op de PS3, gaat je smaak ook daarin veranderen, of niemand iets met dit onderwerp.
Ik merk dat roleplay nu veel interessanter is.
Je vindt het vast een gekke vergelijking, maar als je een ander kapsel neemt oid, dan verandert je smaak toch ook niet?

Ik speel trouwens voornamelijk rpg's en first person shooters. Wel shooters met een goed verhaal. Alleen maar dingen afknallen omdat het kan, verveelt me erg snel. Tenzij het Unreal Tournament is en dan met name Deck 16 met instagib.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik blijk vooral dingen leuk te vinden die geen typische gamer dingen zijn, volgens mijn zoon dan, zoals Guitar hero en Wii Sport.

Irene
Kleine stapjes
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Tijdens m'n depressie heb ik mezelf verstopt in MMORPG's.. 6 dagen per week 5 uur per dag hardcore raiden.. 5 jaar Everquest, en 4.5 jaar World of Warcraft (vanaf Alpha stadium, samen met de developers, tot aan het punt dat Burning Crusade uitkwam).

Nu doe ik voornamelijk SecondLife (Waar ik ook een school en winkel heb), en zo nu en dan eens wat GuildWars of Neverwinter Nights 2.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene toch! Je gaat me toch niet vertellen dat je dat achterlijke wii ding een spelletjescomputer wilt noemen hè? Met gaming heeft dat ding inderdaad niks te maken. Het is een hele slimme gimmick van nintendo, maar meer ook niet. Een soort van virus. Als je ergens op visite komt waar zo'n ding staat en iemand zegt zullen we een potje bowlen, golfen of boksen en jij zegt ja, dan is het eventjes heel leuk en dan raak je al snel aangestoken. Maar als je dan zelf zo'n ding koopt dan heb je het na een weekje meestal wel gehad met als een idioot met je handen naar de tv wapperen. En toch, als er dan een keer visite is, blaas je het stof van je wii en steek je de volgende patiënt aan... Maar goed, ik heb sowieso iets tegen alle consoles.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Morbide schreef:
Irene toch! Je gaat me toch niet vertellen dat je dat achterlijke wii ding een spelletjescomputer wilt noemen hè?
Nou nee, blijkbaar niet want ik vind het soms leuk, maar zit er geen hele dagen achter hoor, PS3 nog nooit aangraakt overigens.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Probeer eens een spel op je pc. In first person of third person games wint geen controller het van toetsenbord en muis.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

euh :oops: ik heb ook een WII, voor de simpele spellen. gewoon lekker effe in het niets rondmeppen.
De echte spellen doe ik op de PS3.

Wii sports is gewoon leuk.

GTA 4 laatst uitgespeeld, ook leuk.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik doe mij games......................op de PC..lol.

Ik speel heel actief, dagelijks op Second Life,
daarnaast doe ik soms ook Call of Duty en Medal of Honour.
Ook de Command and Conquerer serie speel ik af en toe.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Anitamichelle die games heb ik ook.
Ik ben van de PC games afgestapt omdat elke keer weer Hardware moet worden verniewd voor een game.
En PS3 heeft blueray disk, daarvan dacht ik dat ik dan mooi meega met mijn tijd.
Assassin's Creed en call of duty4 zien er echt heel goed uit.

Soms game ik met wat vrouwenspul aan, maar dat werkt niet echt, mijn gedachten zijn dan bij mijn kleding.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Lol, Linda, hoe herkenbaar.
Ik ben zojuist weer onder de douche vandaan en speel mn rol weer straks....Mn vrouwen kleding heb ik zojuist dus opgeruimd..
En spelen met die kleding aan.......tja, ik heb er geen probleem mee, voelt normaal aan voor mij, ik moet wennen aan mn andere kleding en denk dan terug aan net.
Tja gamen.....op deze PC met een dualcore en een zware videokaart loopt alles lekker hoor, voordeel ervan is dat als pauseer even wat anders kan doen ook................en dat second life gaat alleen maar op een pc en ik ben daar mezelf......en geniet.
De shooters zijn ook best leuk en kan ook daar van genieten, maar dat is vaak minder lang .



En leuk te lezen dat ook Ajira op Second Life zit, mischien dat we elkaar daar eens tegen komen :-) Ik ben Manager van een grote bekende club daar lol.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Volgens mij ben jij dan alweer een stukje verder dan ik. Omdat het al zo weinig mag zijn de keren dat ik me omkleed dan ook heel speciaal, of beter gezegt de zenuwen gieren door mijn keel. Om dan wat rust te brengen doe ik iets anders, en dat kan gamen zijn.
Second life is iets wat ik nog nooit gedaan heb, ik ga het misschien is proberen/kijken.
Plaats reactie