de laatste keer was t nog 99.9% toch? We beginnen alweer te zakken. Sja, de keuze is blijkbaar makkelijk: of je bent homo man en je wordt hetero vrouw of je bent hetero man en je wordt homo vrouw. Het is wel opvallend dat hetzelfde punt op elk topic aangehaald wordt. Als je echt zou nadenken zou je dat niet hoeven doen...joandelynn schreef:En 64% van de statistieken zijn verzonnen. Wat is je bron voor die 85%? Volgens Jos Megens is de meerderheid van de transen die zich bij de VU aanmeldt aseksueel.Snoopy schreef:En idd neeee hooor, het heeft helemaal niets te maken met homoseksualiteit want 85 % is lesbisch, blank en voorheen heteroman,
Nacht van 19 op 20 Nov: Casa Luna met Jos Megens
Moderator: Moderators
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Met die procenten bedoelde ik travestieten en geen transen.AM_ber_79 schreef:de laatste keer was t nog 99.9% toch? We beginnen alweer te zakken. Sja, de keuze is blijkbaar makkelijk: of je bent homo man en je wordt hetero vrouw of je bent hetero man en je wordt homo vrouw. Het is wel opvallend dat hetzelfde punt op elk topic aangehaald wordt. Als je echt zou nadenken zou je dat niet hoeven doen...joandelynn schreef:En 64% van de statistieken zijn verzonnen. Wat is je bron voor die 85%? Volgens Jos Megens is de meerderheid van de transen die zich bij de VU aanmeldt aseksueel.Snoopy schreef:En idd neeee hooor, het heeft helemaal niets te maken met homoseksualiteit want 85 % is lesbisch, blank en voorheen heteroman,
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Vader ben je niet, maar biologisch gezien wel. Dan ben je toch de biologische vader van je kinderen, of zie ik dat verkeerd?Anna. schreef:Als ik om begrip zou vragen zou ik al helemaal niet hier komen Snoopy. En vader ben ik ook niet, alleen biologisch gezien. Ook weleens gedacht dat mensen na srs nog hier komen om anderen te kunnen helpen oa ? Als ik zo nodig begrip nodig had, was ik al veel langer geleden hier op het forum gekomen.
En op welk onderwerp jij ook reageert, het komt vaak weer op dezelfde discussie uit.
Vader ben je niet, dat wordt je door je eigen inspanningen.
en hoe noemen je kinderen je nu? ook tov hun partners en vrienden? tante anna?
'mijn vader is overleden'?
dwing je je kinderen daartoe??
ja het draait op hetzelfde onderwerp uit steeds omdat ik het niet kan volgen allemaal, en er blijkbaar niemand is die dat even kan toelichten...hoe zit dat nu precies allemaal.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
Wonderbaarlijk.....zelfs n topic over casa luna wordt misbruikt om over hetzelfde onderwerp te blijven doorgaan. Je begrijpt t niet, dat is nu wel duidelijk. En op deze manier zal je ook weinig begrip vinden.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Ja ik vrees het ook... nou ja ieder zn eigen hoor. Ik hou er maar over op.AM_ber_79 schreef:Wonderbaarlijk.....zelfs n topic over casa luna wordt misbruikt om over hetzelfde onderwerp te blijven doorgaan. Je begrijpt t niet, dat is nu wel duidelijk. En op deze manier zal je ook weinig begrip vinden.
-
- Forumdiva
hm een ban om het hebben van een mening? maar als het zo moet hou ik zelf wel op met posten hoor...als jij iemand met een afwijkende mening af wil laten voeren heeft het sowieso geen zin met jou in discussie te gaan...
Misschien zou het je sieren als je een beetje meer zou relativeren ipv jezelf zo serieus nemen...dan maak je het jezelf wel een stukje makkelijker hoor.
Een beetje om jezelf kunnen lachen klaart je leven een beetje op.
Ik zet mezelf toch ook voor gek?
Denk je dat ik mezelf en mn mening zo serieus neem? ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Misschien zou het je sieren als je een beetje meer zou relativeren ipv jezelf zo serieus nemen...dan maak je het jezelf wel een stukje makkelijker hoor.
Ik zet mezelf toch ook voor gek?
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Forumdiva
Het gaat er om dat het lijkt of hier iemand aan de gang is die een duidelijke ban heeft op dit forum, niet meer en niet minder, snap ook niet dat de berichtjes van Irene en Janiek nu opeens weg zijn. Beetje vreemd allemaal.Snoopy schreef:hm een ban om het hebben van een mening? maar als het zo moet hou ik zelf wel op met posten hoor...als jij iemand met een afwijkende mening af wil laten voeren heeft het sowieso geen zin met jou in discussie te gaan...
Ik zet mezelf toch ook voor gek?Denk je dat ik mezelf en mn mening zo serieus neem?
Maar hou je je mening en manier van discussie maar lekker bij je, op deze manier heeft travestie.org weinig nut voor mij.
-
- Forumdiva
Q
Ik heb wat berichtjes van Mila opgediept omdat iemand haar naam noemde, omdat ik een mening heb die lijkt op de mening van iemand die hier eerder schreef heb ik geen recht op mn eigen mening? Mijn mening is echt niet uniek hoor, ik heb geen alleenrecht op gedachten, en ben echt niet de enige die zo denkt...maar ik zie ook het nut niet meer in discussie te gaan met mensen die zo onvolwassen reageren, relativeer eens een keer zeg!Anna. schreef:Het gaat er om dat het lijkt of hier iemand aan de gang is die een duidelijke ban heeft op dit forum, niet meer en niet minder, snap ook niet dat de berichtjes van Irene en Janiek nu opeens weg zijn. Beetje vreemd allemaal.Snoopy schreef:hm een ban om het hebben van een mening? maar als het zo moet hou ik zelf wel op met posten hoor...als jij iemand met een afwijkende mening af wil laten voeren heeft het sowieso geen zin met jou in discussie te gaan...
Ik zet mezelf toch ook voor gek?Denk je dat ik mezelf en mn mening zo serieus neem?
Maar hou je je mening en manier van discussie maar lekker bij je, op deze manier heeft travestie.org weinig nut voor mij.
-
- Eredivisie
Ehrm, is daar niet wat harder bewijs voor nodig? Omdat Snoopy's mening lijkt op die van iemand die gebanned is wil dat nog niet zeggen dat het ook echt om 1 en dezelfde persoon gaat.Anna. schreef:Dat zou eigenlijk een ban moeten opleveren toch ?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
En iemand die telkens elk topic dusdanig manipuleert om continu op dezelfde manier dezelfde mening ten toon te stellen?Snoopy schreef:als jij iemand met een afwijkende mening af wil laten voeren heeft het sowieso geen zin met jou in discussie te gaan...