Nacht van 19 op 20 Nov: Casa Luna met Jos Megens

Algemeen

Moderator: Moderators

joandelynn
Eredivisie

Nacht van 19 op 20 Nov: Casa Luna met Jos Megens

Bericht door joandelynn »

Straks om 00:00 op Radio 1:

19-20 nov: Casa Luna met Jos Megens
Casa Luna Site

(Ook later online te beluisteren voor degenen die dit te laat lezen).
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

bedankt voor de tip!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

ben weer net te laat thuis :-?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Als ik het goed heb begrepen komt de uitzending straks na 2:00 online te staan.

Wat Jos Megens te vertellen had weet je trouwens toch allemaal al wel, ik vond persoonlijk het 2e deel (gesprek met bellers) interessanter. Ik hoop dat ze dat ook online zetten.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Kijk Jos Megans is tenminste duidelijk:
Transen die voorheen hetero waren en nu lesbisch, voelden zich tijdens de sex met hun vrouw, al vrouw, dus tijdens de daad/penetratie, en dus ook bij het verwekken van kinderen zijn ze zich er continu bewust van dat ze een vrouw zijn, aldus Jos.

Kijk daar heb je wat aan...nu nog even proberen het te begrijpen... ;) oof ohjee... het zal toch geen leugentje om bestwil zijn geweest om de patient en de behandelaars niet in discrediet te brengen ?? :) nee toch??
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

joandelynn
Eredivisie

Snoopy schreef:Kijk Jos Megans is tenminste duidelijk:
Transen die voorheen hetero waren en nu lesbisch, voelden zich tijdens de sex met hun vrouw, al vrouw, dus tijdens de daad/penetratie, en dus ook bij het verwekken van kinderen zijn ze zich er continu bewust van dat ze een vrouw zijn, aldus Jos.

Kijk daar heb je wat aan...nu nog even proberen het te begrijpen... ;) oof ohjee... het zal toch geen leugentje om bestwil zijn geweest om de patient en de behandelaars niet in discrediet te brengen ?? :) nee toch??
Ik vind het toch knap dat jij met je onderbuik kan zien wat er in het hoofd van andere mensen omgaat hoor :)
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

joandelynn schreef:
Snoopy schreef:Kijk Jos Megans is tenminste duidelijk:

Ik vind het toch knap dat jij met je onderbuik kan zien wat er in het hoofd van andere mensen omgaat hoor :)
Ik durf er tenminste nog over na te denken. Een buitenstaander die heeft er maar begrip voor, juist omdat ze weten dat ze er toch niets van kunnen begrijpen. Dus komen het GT en de clienten makkelijk met deze indianenverhalen weg....

En idd neeee hooor, het heeft helemaal niets te maken met homoseksualiteit want 85 % is lesbisch, blank en voorheen heteroman, of word er bedoelt dat het niets te maken heeft met *verwijfde* homoseksualiteit in de zin van op mannen vallen?

Als je niet lesb bent dan is dat dus een gegeven feit dat je er NIET bij hoort in de ts wereld...

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:Als je niet lesb bent dan is dat dus een gegeven feit dat je er NIET bij hoort in de ts wereld...
Ik kan je ook verzekeren dat minstens 90% na de srs niet meer in de ts-wereld WIL horen. Ik niet in ieder geval. Ik ben wie ik ben, maar ben en blijf vrouw.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:Als je niet lesb bent dan is dat dus een gegeven feit dat je er NIET bij hoort in de ts wereld...
Ik kan je ook verzekeren dat minstens 90% na de srs niet meer in de ts-wereld WIL horen. Ik niet in ieder geval. Ik ben wie ik ben, maar ben en blijf vrouw.
Ja, en daarom ben je hier op travestie.org en zit je niet op het libelle forum als vrouw en tevens vader van kinderen?
Of kun je alleen op travestie.org begrip krijgen als vrouw c.q vader, want het gros van de posters hier is namelijk idem.
Op het libelle forum zouden ze er geen klap van begrijpen, want vrouwen ZIJN nou eenmaal GEEN vaders...zoiets kan ALLEEN op org! ons eigenste virtuele knuffelhoekje voor vadertransen! ;)

joandelynn
Eredivisie

Snoopy schreef:Ik durf er tenminste nog over na te denken.
Je kan er zo veel over nadenken als je wil, maar het blijft een feit dat jij niet in het hoofd van anderen kunt kijken en kunt beoordelen of hun ervaringen authentiek zijn of niet.
Snoopy schreef:Een buitenstaander die heeft er maar begrip voor, juist omdat ze weten dat ze er toch niets van kunnen begrijpen.
Ik heb anders de indruk dat jij het ook niet kunt begrijpen, omdat je niet verder kijkt dan je eigen bubbel en maar niet wil accepteren dat jouw persoonlijk ervaringen net zo uniek zijn als die van ieder ander. Het is niet aan jou om de legitimiteit van andermans ervaringen in twijfel te trekken.
Snoopy schreef:Dus komen het GT en de clienten makkelijk met deze indianenverhalen weg....
En dat bedoel ik dus als ik het over je onderbuik hebt. Je hebt geen enkele harde aanwijzing dat het echt om indianenverhalen gaat. Dat is een conclusie die je zelf hebt getrokken.
Snoopy schreef:En idd neeee hooor, het heeft helemaal niets te maken met homoseksualiteit want 85 % is lesbisch, blank en voorheen heteroman,
En 64% van de statistieken zijn verzonnen. Wat is je bron voor die 85%? Volgens Jos Megens is de meerderheid van de transen die zich bij de VU aanmeldt aseksueel.
Nee, dat is geen feit, dat is jouw persoonlijke opvatting. Ik heb niet de indruk dat er ook maar 1 TS wakker ligt van de seksuele geaardheid van haar mede-TS-en, behalve jij.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Als ik om begrip zou vragen zou ik al helemaal niet hier komen Snoopy. En vader ben ik ook niet, alleen biologisch gezien. Ook weleens gedacht dat mensen na srs nog hier komen om anderen te kunnen helpen oa ? Als ik zo nodig begrip nodig had, was ik al veel langer geleden hier op het forum gekomen.
En op welk onderwerp jij ook reageert, het komt vaak weer op dezelfde discussie uit.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Snoopy haar account weer eens heeft uitgeleend.

Irene
Kleine stapjes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

joandelynn schreef: Volgens Jos Megens is de meerderheid van de transen die zich bij de VU aanmeldt aseksueel.
Dat je met een vrouw gelefed hebt en met haar kinderen gekregen hebt, is moeilijk als bewijs van heteroseksualiteit aan te merken. Er zijn ook homo's zat die eerst een huwelijk met een vrouw en kinderen hebben gehad voor ze uit de kast kwamen. Zelfs andersom heb ik van nabij maegemaakt. Omdat een mannelijk lichaam dat in de regel gewoon kan, zal dat gewoon gebeuren. Maar als je het seksleven van een trans naast dat van een gemiddelde hetero zou leggen, lijkt het niet op elkaar.

Mensen gebruiken seksualiteit voor zo uiteenlopende dingen en de beleving die erbij komt is zo ontzettend complex.

Dat die aseksuele transvrouwen met een vrouw leven zou best eens meer emotioneel kunnen zijn dan seksueel.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Irene schreef:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Snoopy haar account weer eens heeft uitgeleend.

Irene
Ik vraag me af wanneer ze haar adem gaat inhouden. hahahaha

IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk,
IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk, IK heb gelijk.

Wat een kleuter.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Irene schreef:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Snoopy haar account weer eens heeft uitgeleend.

Irene
Die indruk had ik ook. Er zijn wel erg veel momenten van twee zielen één gedachte.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie