Roze Kerstfeest
Moderator: Moderators
er is ook niks mis mee om ergens in te geloven, als jou dat helpt, prima
er is wel wat mis mee als je vind dat anderen volgens jouw levenswijze moeten leven en geloven, en daar gaat het in de wereld structureel op fout
dergelijke voorbeelden van linda ken ik overigens ook
zoals ergens meer worstelen, je roept het uit, en nou ben ik het zat!
10 seconden later gaat de telefoon, belt een vriendin die eigenlijk nooit belt, of je mee gaat wandelen, en dat was precies wat je op dat moment nodig had, dat soort dingen
ik wijt dat niet aan een god
er is wel wat mis mee als je vind dat anderen volgens jouw levenswijze moeten leven en geloven, en daar gaat het in de wereld structureel op fout
dergelijke voorbeelden van linda ken ik overigens ook
zoals ergens meer worstelen, je roept het uit, en nou ben ik het zat!
10 seconden later gaat de telefoon, belt een vriendin die eigenlijk nooit belt, of je mee gaat wandelen, en dat was precies wat je op dat moment nodig had, dat soort dingen
ik wijt dat niet aan een god
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ja, want "je mag van god dit niet en dat niet en zus niet en zo niet en dus ben je een slecht mens en kom je in de hel en zal je eeuwig branden"Lisa met een S schreef:En dat geldt net zo goed voor mensen die steeds proberen hun 'ongeloof' op anderen op te dringen.Joyy schreef:er is wel wat mis mee als je vind dat anderen volgens jouw levenswijze moeten leven en geloven, en daar gaat het in de wereld structureel op fout
Lisa
is exact hetzelfde als "volgens mij is het grote onzin, doe wat je leuk vind"
Toch?
Levensstijlen veroordelen in naam van god vs vrijheid van schuldgevoelens.
Laat me niet lachen alsjeblieft! prfft!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Jij lachen? Ik zou het niet durven... ben te bang dat jouw gezicht dan uit elkaar valt, met dat onophoudelijk negativisme over alles dat je ten toon spreidt. Het leven moet erg zwaar voor jou zijn op dit moment, gezien hoe jij overal en op alles alleen maar kan katten. Ik hoop dat 2009 een betere jaar voor jou wordt dan 2008 kennelijk is geweest.Saartje schreef:Laat me niet lachen alsjeblieft! prfft!
Ook weer zo een valse vergelijking. Alsof jij niet de levensstijl van mensen die een geloof belijden niet veroordeelt. Je vergelijkt hier appels en peren. Kijk naar jezelf en hoe je mensen veroordeelt die je geeneens kent of ooit hebt ontmoet of gesproken.Saartje schreef:Levensstijlen veroordelen in naam van god vs vrijheid van schuldgevoelens.
Laat me niet lachen alsjeblieft! prfft!
Vergeet ook niet wie het was die "godsdienst is opium voor het volk" heeft geschreven. Kijk hoe zijn volgelingen in zijn naam miljoenen mensen hebben veroordeeld voor hun levensstijl en ze onderdrukten, zelfs vermoorden. Maar het was oa in de naam van het uitroeien van godsdienst en andere burgerlijk gedoe, en het werd door atheisten gedaan, dus het zal wel goed zijn.
Groetjes,
Lisa
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op vr dec 26, 2008 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
en toen...toen was ik t draadje even kwijt.
En jullie n btje de kerstgedachte...morgen mag je elkaar weer slaan, vandaag is t tijd voor vrede!
En jullie n btje de kerstgedachte...morgen mag je elkaar weer slaan, vandaag is t tijd voor vrede!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
met alle respect, maar is dit niet misbruik van je rechten als mod? Want die functie hebben "gewone" forummensen ook niet. Reden?Joyy schreef:de kerstkabouters zijn het niet geweest iig
reactie lisa:
Laatst aangepast door Lisa met een S op Vr Dec 26, 2008 20:41, in totaal 1 keer bewerkt
reactie saartje:
Geplaatst: Vr Dec 26, 2008 20:29
Citaat uit dit topic:Forumwatch schreef:Nee je doet niks verkeerd. Wij waren genoodzakt dit mogelijkheid uit te schakelen omdat een paar mensen misbruik van maakte door hun berichten zodanig te bewerken dat het niet meer mogelijk was om een draad te volgen.
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4288
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Tja, soms gaat dingen weleens fout als je haastig bent. Ik was begonnen te schrijven en drukte per ongeluk op de verkeerde knop, om even goed te lezen wat er stond. Zag dat het werd opgeslagen in plaats van een 'preview' en was daarna direct gaan bewerken (dat kon omdat er nog geen reactie stond), maar toen ging de telefoon. Toen ik ophing, heb ik het even snel afgemaakt en opgeslagen, afgemeld en bent wegggegaan, zonder te kijken of er inmiddels reacties waren (had eigenlijk niet verwacht dat mensen zo dicht op m'n hielen staan dat 2 minuten nadat ik wat schreef er een antwoord zou liggen, op wat anders een vrij trage dag was, ik zie nu de reacties voor het eerst).
Het zou inderdaad misbruik zijn van mijn rechten en bovendien erg dom zijn om te denken dat ik niet 'betrapt' zou worden (dat tijdstempel hebben wij niet voor niks erin), als ik dat bewust had gedaan. Het ging dus per ongeluk maar desondanks, mijn excuses ervoor.
Voor degene die erin geinteresseerd zijn, was degene waarop Saartje reageerde ongeveer wat er in de eerste alinea stond. Had ik meer tijd gehad om het goed af te maken, had ik dat ook waarschijnlijk anders geformuleerd. Het was mijn eerste, rauwe reactie en verdient geen schoonheidsprijs.
Groetjes,
Lisa
Het zou inderdaad misbruik zijn van mijn rechten en bovendien erg dom zijn om te denken dat ik niet 'betrapt' zou worden (dat tijdstempel hebben wij niet voor niks erin), als ik dat bewust had gedaan. Het ging dus per ongeluk maar desondanks, mijn excuses ervoor.
Voor degene die erin geinteresseerd zijn, was degene waarop Saartje reageerde ongeveer wat er in de eerste alinea stond. Had ik meer tijd gehad om het goed af te maken, had ik dat ook waarschijnlijk anders geformuleerd. Het was mijn eerste, rauwe reactie en verdient geen schoonheidsprijs.
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes