Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<Wat ik wel stel is dat jij niet kunt zeggen dat 'de joden' dit als grievend (moeten??) ervaren.>

ongelooflijk..........werkelijk ongelooflijk! hier heb ik geen woorden voor. denk je soms dat ik 'de joden' niet ken of zo?

en met een dergelijk argument kun je dus ook stellen dat jij en anderen zich niet druk moeten maken wat ik zoal schrijf over 'de marok'.
'Wat ik wel stel is dat jij niet kunt zeggen dat 'de marokkanen dit als grievend (moeten??) ervaren'.

klinkt hetzelde, vind je ook niet?
Ik stel inderdaad dat jij niet kunt spreken over wat 'de joden' vinden... wel dat je aan kunt geven wat jij zelf vindt over/van iets.
Je hebt ook gelijk als je stelt dat ik niet kan spreken over wat 'de marokanen' moeten vinden van wat jij schrijft.......wat ik wel kan stellen is wat IK ervan vindt.
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat IK vindt dat jouw toon tov 'de marokanen' niet de juiste is, temeer daar jij het gedrag van een klein deel van die groep projecteert op de gehele groep.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<Ik stel inderdaad dat jij niet kunt spreken over wat 'de joden' vinden...>

nou, dat stel ik dus wel. laat de joodse gemeenschap van nederland nou heel erg klein zijn door de bekende redenen gedecimeerd he? we mochten willen dat we met zijn 300.000en zijn zoals maroks en turken.
dus ik stel nogmaals dat ik WEL kan spreken over wat 'de joden' vinden.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<zijn er wel op medisch gebied ontdekkingen gedaan die we nu mogelijk nog niet eens zouden kennen....en waar we dus nu (op veel humanere wijze) de vruchten van plukken>

noem er eens een paar dan? kunnen we meteen de joodse gevangenen van de experimentenbarakken in Auschwitz geleid door oa Josef Mengele herdenken en bedanken.
Ik kan geen zaken benoemen om de simpele reden dat ik geen medische achtergrond heb.
Wel heb ik ooit ergens een artikel gelezen waarin dit gesteld werd (schijnt met name op operatief gebied te liggen).
Overigens vindt ik dat jij met alleen deze quote en vraag mijn bericht wel uit het verband rukt.....er stond meer en ik schreef ook niet dat ik de methoden van toen toejuich cq er het mee eens was........lees mijn bericht nog maar eens goed.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ik wil hier graag nog antwoord op voor dat ik ga slapen.

pleit jij juist voor een GROEPSVERVOLGING (alle marokanen eruit (ff kort samengevat)).
quote]


je stelde dus wel degelijk dat ik DAT had gezegd.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<Wel heb ik ooit ergens een artikel gelezen waarin dit gesteld werd (schijnt met name op operatief gebied te liggen).>

nou, een dergelijk artikel heb ik nog *nooit* mogen lezen. de manier waarop deze 'onderzoeken' tot stand kwamen waren dermate monsterlijk dat alleen de *methodes* in de medische wereld besproken werden, zoals opereren zonder narcose enz. *niet* de resultaten van dit soort 'onderzoeken'. uit pieteit.
bovendien is Auschwitz door de russen bevrijd en ging alle (papieren) info richting Rusland waar het achter het latere Ijzeren Gordijn verdween.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<Ik stel inderdaad dat jij niet kunt spreken over wat 'de joden' vinden...>

nou, dat stel ik dus wel. laat de joodse gemeenschap van nederland nou heel erg klein zijn door de bekende redenen gedecimeerd he? we mochten willen dat we met zijn 300.000en zijn zoals maroks en turken.
dus ik stel nogmaals dat ik WEL kan spreken over wat 'de joden' vinden.
Dat de joodse gemeenschap hier in NL behoorlijk gedecimeerd is (jouw tekst) zijn we het over eens.
Dat dit niet had moeten en mogen gebeuren zijn we het ook over eens.
Maar dat jij ALLE joden alleen al hier in NL persoonlijk kent EN hun mening kent lijkt mij redelijk overtrokken.
Dan laat ik de rest van de wereld (en er zijn meer landen (alleen al in europa) waar het aantal door de kampen 'gedecimeerd' is)......het lijkt me dat je die ook niet allemaal persoonlijk kent en hun mening.
Kortom, je kunt aangeven wat JIJ vindt (al dan niet gesteund door een x aantal mensen die je kent), maar zeker niet spreken voor ALLE joden.
Dit net zomin als ik kan spreken voor alle beveiligingsbeambten of OV BOA's (mijn werk).....of ALLE mannen....of ALLE partners van een T*.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:ik wil hier graag nog antwoord op voor dat ik ga slapen.

pleit jij juist voor een GROEPSVERVOLGING (alle marokanen eruit (ff kort samengevat)).
quote]


je stelde dus wel degelijk dat ik DAT had gezegd.
Het lijkt mij duidelijk dat ik daar dus juist tegen ben.
Wat ik stelde was dat jij, door jouw toonzetting dat alle marokanen niet deugen door het gedrag van een deel van de groep, alle marokanen over 1 kam scheert.....daar ageer ik dus tegen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

maar waar pleit ik dan voor groepsvervolging? (alle marokkanen eruit, ff kort samengevat)?

daar pleit ik helemaal niet voor, voor groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. in geen enkel postje heb ik zoiets geschreven.

als je zoiets schrijft, doe dat dan met een quote. anders word het een loze beschuldiging die nergens op slaat en tamelijk hysterisch klinkt.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<Wel heb ik ooit ergens een artikel gelezen waarin dit gesteld werd (schijnt met name op operatief gebied te liggen).>

nou, een dergelijk artikel heb ik nog *nooit* mogen lezen. de manier waarop deze 'onderzoeken' tot stand kwamen waren dermate monsterlijk dat alleen de *methodes* in de medische wereld besproken werden, zoals opereren zonder narcose enz. *niet* de resultaten van dit soort 'onderzoeken'. uit pieteit.
bovendien is Auschwitz door de russen bevrijd en ging alle (papieren) info richting Rusland waar het achter het latere Ijzeren Gordijn verdween.
Dat JIJ een dergelijk artikel nog nooit hebt gelezen wil natuurlijk niet zeggen dat het niet is gepubliceerd.......toch??
Dat de methodes gruwelijk waren zijn we het over eens....dat schreef ik ook.
Dat de papieren van Auswitsch naar rusland gegaan zijn kan best kloppen...maar er waren meer kampen (maw het gebeurde niet alleen in auswitsch, al was die wel de grootste op dit gebied(voor zover ik weet)) en dat dat toen achter het 'ijzeren gordijn was klopt ook......inmiddels is de realiteit al een aantal jaren dat er meer openheid is tussen het 'oosten' en 'westen' ....dus ook meer info over en weer.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<Maar dat jij ALLE joden alleen al hier in NL persoonlijk kent EN hun mening kent lijkt mij redelijk overtrokken.>

Nogmaals: de joodse gemeenschap in NL is heel klein, en reken maar dat ik het overgrote deel en hun mening ken. Ook via het NIW, div joodse fora en persoonlijk.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:maar waar pleit ik dan voor groepsvervolging? (alle marokkanen eruit, ff kort samengevat)?

daar pleit ik helemaal niet voor, voor groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. in geen enkel postje heb ik zoiets geschreven.

als je zoiets schrijft, doe dat dan met een quote. anders word het een loze beschuldiging die nergens op slaat en tamelijk hysterisch klinkt.
Lees een eerder antwoord nog even terug.....heb het voor het gemak bijgevoegd:
johnn schreef:
kiki schreef:zou je trouwens kunnen quoten waarin ik dan schrijf dat het hele zootje maar over de grens gezet moet worden en hun paspoorten ingenomen? daar hoor ik je namelijk niet meer over.
Dat kan ik niet quoten want ik stel ook niet dat je DAT gezegd hebt.
Wat ik stel is dat jouw toon dermate is dat er geen enkele maroc deugt wegens het gedrag van een deel van de groep.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<Maar dat jij ALLE joden alleen al hier in NL persoonlijk kent EN hun mening kent lijkt mij redelijk overtrokken.>

Nogmaals: de joodse gemeenschap in NL is heel klein, en reken maar dat ik het overgrote deel en hun mening ken. Ook via het NIW, div joodse fora en persoonlijk.
het overgrote deel.........dus niet alle.
Blijft mijn stelling overeind dat je niet namens ALLE joden kunt spreken.
Dat de gemeeschap klein is ben ik met je eens....maar nog altijd groot genoeg om bijv. een ahoy of een arena te klein te laten zijn.
Laatst gewijzigd door johnn op ma mei 05, 2008 0:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

johnn schreef:
kiki schreef:maar waar pleit ik dan voor groepsvervolging? (alle marokkanen eruit, ff kort samengevat)?

daar pleit ik helemaal niet voor, voor groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. in geen enkel postje heb ik zoiets geschreven.

als je zoiets schrijft, doe dat dan met een quote. anders word het een loze beschuldiging die nergens op slaat en tamelijk hysterisch klinkt.
Lees een eerder antwoord nog even terug.....heb het voor het gemak bijgevoegd:
johnn schreef:
kiki schreef:zou je trouwens kunnen quoten waarin ik dan schrijf dat het hele zootje maar over de grens gezet moet worden en hun paspoorten ingenomen? daar hoor ik je namelijk niet meer over.
Dat kan ik niet quoten want ik stel ook niet dat je DAT gezegd hebt.
Wat ik stel is dat jouw toon dermate is dat er geen enkele maroc deugt wegens het gedrag van een deel van de groep.
Jouw stelling over mijn toonzetting is een *stelling* en niet iets concreets als groepsvervolging en alle maroks eruit ff kort samengevat, zoals *jij* schrijft.
oftewel: zoiets had je helemaal niet moeten schrijven wat dat is TE concreet voor iets waar je *alleen* mijn *toonzetting* mee bedoelt.
*JIJ* gaat mij dus woorden in de mond leggen op die manier.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:
johnn schreef:
kiki schreef:maar waar pleit ik dan voor groepsvervolging? (alle marokkanen eruit, ff kort samengevat)?

daar pleit ik helemaal niet voor, voor groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. in geen enkel postje heb ik zoiets geschreven.

als je zoiets schrijft, doe dat dan met een quote. anders word het een loze beschuldiging die nergens op slaat en tamelijk hysterisch klinkt.
Lees een eerder antwoord nog even terug.....heb het voor het gemak bijgevoegd:
johnn schreef: Dat kan ik niet quoten want ik stel ook niet dat je DAT gezegd hebt.
Wat ik stel is dat jouw toon dermate is dat er geen enkele maroc deugt wegens het gedrag van een deel van de groep.
Jouw stelling over mijn toonzetting is een *stelling* en niet iets concreets als groepsvervolging en alle maroks eruit ff kort samengevat, zoals *jij* schrijft.
oftewel: zoiets had je helemaal niet moeten schrijven wat dat is TE concreet voor iets waar je *alleen* mijn *toonzetting* mee bedoelt.
*JIJ* gaat mij dus woorden in de mond leggen op die manier.
Ok...doen we hem anders:
IK vind dat jij door jouw toonzetting ten onrechte de gehele marokaanse gemeenschap over 1 kam scheert wegens het gedrag van een deel van die groep.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Het zou prettiger zijn als je even toegeeft dat ik nooit iets geschreven heb laat staan pleit voor en over groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. Toonzetting is iets heel anders dan dat jij mij letterlijk woorden in de mond legt die ik nooit uitgesproken of geschreven heb.
nepvrouw als geuzennaam
Plaats reactie