Klazien,klazien-sark schreef:Joost schreef:Ilona, je bent een walgelijke trut. Van mijn part mogen ze jou weer terugzetten in je geslacht waarin je geboren bent: een man. Met alles er op en eraan: veel beharing, penis, geen borsten of neovagina. En zodoende veroordelen tot genderdysforie waar je nooit meer uitkomt.
Wat zeg je Lisa???
Dit staat nog steeds op het forum, en is niet gecorrigeerd of weggehaald.
Een typische wijze van respect tonen in de richting van iemand die hier meer dan 1000 veelal zeer opbouwende en positieve postings heeft neergezet.
Je bent niet zo lang bij ons in het forum, en weet niet wat er allemaal destijds heeft afgespeeld, dus je kunt beter niet praten over dingen wat je niet helemaal begrijpt. Ilona heeft toen niet één keer, maar minstens tot twee keer toe, Paula en haar gezin IN HET OPENBAAR -- IN HET FORUM gedreigd, dat ze op Paula d'r werk bekend zou maken, dat Paula een travestiet was. Daarnaast heeft ze postings gedaan, waarin ze duidelijke zinspelingen deed, over wat voor werk en waar Paula werkte -- gelukkig was Forumwatch snel bij om die te verwijderen. Hiermee heeft ze al haar "opbouwend en positieve" postings -- wat trouwens velemaal onder de 1000 uitkomt, want er waren ook heel veel venijnig en zeer negatieve bij -- teniet gedaan. Josette was niet de enige persoon die toen zeer geëmotioneerd had gereageerd. Ik ben met je eens, dat deze ene posting niet door de beugel kan -- ik was toen ook erg van geschrokken. Maar de verwensingen richting Ilona die ik destijds voelde waren in ieder geval even sterk. Ilona is trouwens hiervoor voor het leven verbannen van onze site; misschien is ze naar Sneek verhuisd en heeft ze zichzelf onder een nieuwe naam aangemeld...Dat zou wel kunnen uitleggen waarom jij zo weinig prijs geeft over wie je bent. Jullie delen wel een zelfde dogmatische tendentieusheid.
Lisa