Nacht van 19 op 20 Nov: Casa Luna met Jos Megens

Algemeen

Moderator: Moderators

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Nu herken ik dat in mn eigen leven ook wel, dat sommige moeilijkheden die je tegenkomt verdacht veel lijken op wat je eerder mee hebt gemaakt, maar het lijkt me een beetje paranoide daar zo mee om te gaan of niet? Ik begin me nu toch wel af te vragen wat voor vreselijks ze (die Mila) jullie heeft aangedaan dat jullie zo bang reageren??
Ik vind dat de standpunten ook niet geloofwaardiger maken, je zou gaan denken dat er wat dit onderwerp betreft blijkbaar een hoop te verbergen valt...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Wie is Mila? Die had al n ban voor ik hier kwam. Maar nu nog antwoord op mijn vraag...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Waar ging dit topic eigenlijk over?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:Wie is Mila? Die had al n ban voor ik hier kwam. Maar nu nog antwoord op mijn vraag...
Welke vraag?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

AM_ber_79 schreef:
Snoopy schreef:als jij iemand met een afwijkende mening af wil laten voeren heeft het sowieso geen zin met jou in discussie te gaan...
En iemand die telkens elk topic dusdanig manipuleert om continu op dezelfde manier dezelfde mening ten toon te stellen?
deze 8)

Oh ja, t topic ging over n uitzending van casa luna...maar ook dit tiopic is geheel vakkundig gemanipuleerd...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

nee ik had het over iets wat Jos zei in dat programma... mag dat dan niet?

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Re: Q

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:Ik heb wat berichtjes van Mila opgediept omdat iemand haar naam noemde, omdat ik een mening heb die lijkt op de mening van iemand die hier eerder schreef heb ik geen recht op mn eigen mening? Mijn mening is echt niet uniek hoor, ik heb geen alleenrecht op gedachten, en ben echt niet de enige die zo denkt...maar ik zie ook het nut niet meer in discussie te gaan met mensen die zo onvolwassen reageren, relativeer eens een keer zeg!
Ik denk dat ik meer relativeer voor jou, ik accepteer dat er mensen vanuit heel verschillende kanten transseksueel zijn. Begrijpen hoef ik ze niet. Mensen accepteren die rechtlijnig denken die kan ik slecht accepteren, maakt niet uit of ze ts zijn of niet.. Respecteer elkaar is mijn leuze, en dat is iets waar jij behoorlijk wat moeite mee hebt. Kun je soms wel niet doen of bepaalde dingen lollig zijn, maar ondertussen heb ik daar grote vraagtekens bij. Zoals ze hier zeggen, je gedraagt je als een trol.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Ik vind dat ik na 400 postjes wel voldoende bewezen heb dat ik geen trol ben. Nu ik een keer tegen je zere been aanschop wil je mij tot zondebok maken. En dat vind ik erg onvolwassen, en wie denkt er dan rechtlijnig, jij of ik?
Blijkbaar mag van jou iedereen een mening hebben en vrijheid behalve als die jou niet aanstaat. Dan zul jij het moeilijk hebben zeg, als TS in de wereld..

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ehhh, ikke, ik ben niet de enige, en ik heb ook geen andere naam nodig dan mijn voornaam. Je mag best een andere mening hebben, maar anderen mogen van JOU geen andere mening of ander gevoel hebben dan jou. Jij wilt snappen wat niet te snappen is. (einde discussie voor mij !)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anna. schreef: Jij wilt snappen wat niet te snappen is. (einde discussie voor mij !)
Volgens mij is het meer een spelletje, Anna.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:Ehhh, ikke, ik ben niet de enige, en ik heb ook geen andere naam nodig dan mijn voornaam. Je mag best een andere mening hebben, maar anderen mogen van JOU geen andere mening of ander gevoel hebben dan jou. Jij wilt snappen wat niet te snappen is. (einde discussie voor mij !)
Tuurlijk mogen ze dat wel. En idd probeer ik iets te snappen wat niet te snappen is voor mij. Dat gaat trouwens niet over of een TS kinderen heeft of niet, want dat kan ik nog wel begrijpen... maar wat ik indd toegegeven niet kan begrijpen is dat sommigen een succesvol leven als man achter zich hebben. Dat zal ik waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen maar dat hoeft ook niet.

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:
Anna. schreef: Jij wilt snappen wat niet te snappen is. (einde discussie voor mij !)
Vindt jij transitie een spelletje dan? Merkwaardig. Ik heb daar toch hele andere ideeën over.

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:
Janiek_ schreef:
Vindt jij transitie een spelletje dan? Merkwaardig. Ik heb daar toch hele andere ideeën over.
Nee, hoor, maar jouw pogingen om de combinatie transseksualiteit en vaderschap/bouwvakkerschap etc. te "snappen" door hier ervaringsdeskundigen te confronteren met je "vragen" op dat punt, die doen mij heel erg denken aan een spelletje dat hier vroeger gespeeld werd. Daar raakten dan sommige mensen van op stang en anderen vonden dat weer heel leuk.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

het zal wel...
kan me niet voorstellen dat er veel grappigs aan was, als ik de defensieve sfeer hier zo proef...

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:het zal wel...
kan me niet voorstellen dat er veel grappigs aan was, als ik de defensieve sfeer hier zo proef...
Was er ook niet aan. En de defensieve sfeer hier is heel begrijpelijk voor wie erbij was. Maar de mensen die het in gang hielden hebben zich wel vermaakt, geloof ik.
Plaats reactie