mannen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef:
Morbide schreef:Enneh, moontjes toen, of toch maar niet?
NEE
En nu wel dus. Lees je eerdere posting over de effecten van andro er nog eens op na. Wie weet is het allemaal nodeloze onzin. Stel nou dat je nooit een pilletje geslikt had, wat dan?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

is dat bij jou dan zo gegaan Morb?
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mina schreef: hoe zit het bij jou dan?
Mijn eerste woorden tegen de intake meneer waren: :"ik wil een srs."
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ja kan ik me goed voorstellen Patries, niet lekker in je vel zitten seksueel, en ik herken dat wel,
maar ik ben voorzichtig ;) want weet je.
of je het dan wel als transmeisje fijn vind,
dat is de vraag ergens denk ik
en ook afhankelijk van hoe succesvol de operatie verloopt lijkt me
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mina schreef:is dat bij jou dan zo gegaan Morb?
Nee, maar ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat ik veel getwijfeld heb en dat de hormonen hielpen tegen die twijfel.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

en ben je nog steeds blij dat je die beslissing hebt gemaakt?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Morbide schreef:
mina schreef:is dat bij jou dan zo gegaan Morb?
Nee, maar ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat ik veel getwijfeld heb en dat de hormonen hielpen tegen die twijfel.
aha dus wel een verschuiving!
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

oh interessant Patricia...
ik was helemaal niet zo zelfbewust op die leeftijd...
maar dat komt mss omdat ik het begrip transgender toen nog niet zo goed begreep of kon zien als *oplossing*
operatie schrok me altijd heel af, alleen het idee
dus vandaar nooit overwogen...

nu denk ik daar anders over omdat ik er meer over weet en lees...
kijk je er wel anders tegenaan...

ook tegen hormonen, ik zit zelf ook te dubben van wanneer zal ik eens overwegen daaraan te beginnen
tot het moment dat ik net als Morb bij mn intake kan zeggen: "ik wil een srs" of eerder.

Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Die zegt dat ze precies diezelfde fantasieen had>

Die had ik ook, als kind en als puber. Alleen heb ik de behoefte niet aan een doos.

Mijn sexualiteit is 'subgenitaal' en 'my backpussy' is genoeg.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ja, zo kan het dus ook>

Psies, en aangezien ik dus voldoende vrouwelijk ben qua verschijning en figuur, heb ik die fantasieen in werkelijkheid omgezet ;-) Ook al heb ik een meidenpiem, dat doet er niet meer toe.
Het verschil tussen mij en een (bio) man is inmiddels meer dan groot genoeg, en ik vaar er wel bij :-)

Mila.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Ik zie de sex die ik met een vriendje heb (partner dus) gewoon als hetro-sex en zeker niet als homo.
Ik zie persoonlijk geen verschil met een meid die zich anaal laat nemen.
Natuurlijk haat ik dat ding wat er nog hangt en mis ik het dat ie me (nog) niet in mijn kutje kan nemen, maar het is nu niet anders.

Ik ben met een partner van het begin al heel duidelijk. Als ie aan dat rotding komt krijgt ie een klap en is het "spel" direct afgelopen. Mijn zin is dan direct weg. Een vriendje mag er alleen aankomen bij het verschonen.

In mijn sexuele fantasieen was ik ook altijd de vrouwelijke rol en nooit on top. Dat ik me niet meer echt schaam om naakt te zijn bij iemand zal wel te maken hebben met mijn handicap (incontinentie). Ik ben al door zoveel mensen verschoond dat het me ondertussen niet meer boeit.

En echte sexdrang heb ik niet zo. Een vriendje moet me echt opgeilen voordat ik zin in sex krijg. Pas na flink knuffelen, ect of als ie aan mijn borsten gaat zitten wordt ik geil genoeg dat ik meer wil
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Als TG lijkt het me ook weer moeilijker om die beslissingen te nemen :wink:

Ik denk dat dat meevalt. Ik zie mijzelf als TG en weet voor de korte termijn zeker dat ik geen SRS wil. Voor de langere termijn sluit ik het niet uit, maar het is voor mij geen issue om lang over na te denken.

Ik denk dat een TG, meer dan de gemiddelde TS, voor zichzelf per behandeling/operatie uitmaakt welke behandeling/operatie wel-of-niet bij die persoon past. Het doel is dus niet passabiliteit en "alles doen wat je meer passabel maakt als vrouw", het doel is "de behandelingen/operaties doen die zorgen dat ik het lichaam krijg dat bij mij past". Dus minder vanuit je omgeving naar jou toe redeneren en meer vanuit jezelf naar je eigen lichaam kijken.

Ik bedenk me nu dat deze afweging er inderdaad voor zorgt dat Mila meer TS dan TG is. In ieder geval in haar denken.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mina schreef: aha dus wel een verschuiving!
Mwah, een verschuiving zou ik het niet willen noemen. De twijfel werd vooral gevoed doordat ik maar niet op mannen wilde vallen en ik mezelf al zag leuren met een voorbinddinges. Bovendien was er nog een hetero-meisje dat wel wat in me zag, maar niet zonder penis.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ohja verwarrend Morb... ja verwarrend !!

@ frederique, ben het helemaal met je eens, en heb dezelfde instelling !
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:

En uhhh...by the way, je bent bijna forumdiva Mien :wink:
dat meen je niet ! :o :o :o
nu al???

* jee ! *

1000 berichten zeg, onvoorstelbaar :D
Plaats reactie