mannen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

biancaklafte
daar ben ik weer

mannen

Bericht door biancaklafte »

Hoihoi,

Ik ben een TG en ik ben heel tevreden met mijn looks, mijn leven en mijn baan en ook mijn vrienden.
Gewoon een plezierig bestaan geheel overeenkomstig met wie en wat ik ben.
Alleen 1 ding: van de tien mannen die zich voor "hetero" uitgeven zijn er minstens vijf in werkelijkheid bi. Gebonden aan een vrouw natuurlijk, en niemand mag het weten etcetc.
Er zijn ongelooflijk veel translovers, maar dat word in zo'n diepgeniepige toestand beleefd dat ik zo af en toe de indruk heb dat ik in een schemerwereld vertoef wat dat betreft. Dat voelt niet leuk.
Ik moest het even kwijt......
Groetjes Bianca
Bianca een 40 jarige transgender
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Bianca,

*** zíjn niet gay. Volgens zussen die het kunnen weten, hebben 80% van de heteromannen wel belangstelling voor een leuke T-girl, mits discreet. http://www.reneereyes.com

Veel plezier, :wink:

Isabelle
Get over it.
biancaklafte
daar ben ik weer

Hoi Isabelle,

ik zeg ook niet dat ze gay zijn.........ze zijn bi! Welke oprechte heteroman is nou gecharmeerd van de extra delen van een T-girl?
Groetjes Bianca.
biancaklafte
daar ben ik weer

Hoi Isabelle,

toch maar een uitgebreidere reactie........ik weet niet of je op mannen of vrouwen of tv/tg/ts of een combinatie daarvan of allemaal valt........en ook niet hoe je leeft........maar ik val dus uitsluitend en alleen op mannen, en ik leef als vrouw.
Wat je schrijft over die 80% "hetero" mannen die op transen vallen is me overbekend, en dat "discrete gedrag" ook.
Wat ik dus bedoel met mijn postje is dat het heel erg vreemd voelt sexueel zeer aantrekkelijk en gewenst te zijn, en tegelijkertijd een sociale leproos.
Denk aan de situatie van zwarten in het zuiden van de VS in de jaren 50/60. Talloze blanken die erop vielen en sex met wilden/hadden, maar er een relatie mee beginnen, dat zat er niet in.
Alsof je in een schemerwereld leeft, zo voelt dat. Om uitsluitend en alleen deel uit te maken van de geheime wensen en verborgen fantasieen van "hetero" mannen........nou nee, ik bedank ervoor.
Groetjes Bianca
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Tja Bianca,

Wat dat betreft heb ik alleen maar luxeproblemen. In partners gerekend 50/50 bi, en in sex grekend 99% hetero (lesbisch eigenlijk), na 11 jaar huwelijk met een beeld van een vrouw. Ook nooit te klagen gehad over te weinig aandacht, zij het dan dat van de heterovrouwen de probleemtypes uitgerekend mij altijd moeten hebben. :roll:

Op het eerste gezicht zit jij moeilijker, zeker in de heersende opvattingen over acceptatie. Toch denk ik dat je tot nog toe consequent de juiste keuzes gemaakt hebt, en vroeg of laat krijg je goede kaarten uitgedeeld. Ik denk dat je het belang van "Fully functional" blijven niet moet onderschatten, en verder hoef je niet te wachten op bredere maatschappelijke acceptatie om een zeer rijk publiek leven op te bouwen, ook al zit je niet te wachten op een leven als shemale.

Dat behoeft natuurlijk enige uitleg. Voor dit soort dingen let ik altijd op wat de Amerikaanse zussen schrijven, want die zijn véél verder. De meest interessante dingen vind ik altijd op reneereyes.com en bij Kate Bornstein (o.a. http://www.tootallblondes.com). Het vertalen naar de Nederlandse context blijft natuurlijk moeilijk.

In Nederland zou ik er van uit gaan dat het mogelijk moet zijn om het ene probleem met het andere op te lossen. Als je bijvoorbeeld op zich intimiteit met iemand die uitgesproken out of the closet gay is niet vervelend vindt, let dan eens op hoe zelden de "Bekende Nederlanders" in die groep met partner in de bladen staan. Een fotogenieke :P partner met lang haar en hakken lijkt mij dan voor hun veel handiger.

Of andersom, de 80% van de heteromannen die het extra wel waarderen. Om te beginnen gaat het om meer dan alleen het doelwit van de VU-chirurgen. T-vrouwen zijn in de regel intelligent, niet saai, hebben geen cellulitis, en hebben vaak een heel eigen soort schoonheid. Met jouw aanpak tot nog toe hoor je als je er je best voor doet voldoende passabel te zijn voor het betere uitgaansleven in restaurants en concertzalen. Geen foto, dus excuus als dit te understated is. :oops:

Het belangrijkste is dat je bewust omgaat met wat Renee Reyes "compatibility" noemt. Lees haar site, en lees Kate Bornstein ("My Gender Workbook"). Zoals die Amerikaansen ertegenaan kijken is het een redelijk technische zaak. :-? Beslis wat je wil, en let ook op de slaagkans in bijvoorbeeld een stabiele relatie. Stem je genderpresentatie erop af, en zoek waar je zal vinden.

Succes!

Isabelle
Get over it.
biancaklafte
daar ben ik weer

Hoi Isabelle,

ik heb een kijkje genomen op de site van renee etc, en ik word er niet vrolijk van.
T-girls hemelt ze constant op als supervrouwen, en dat klinkt alsof hij/zij ze als een fetisj ziet. De ts/tg's die ik ken zijn hele gewone vrouwen die zonder al te veel hulpstukken als pruiken, en kilo's make up door het leven gaan, en inderdaad niet op 12cm naaldhak 5 kg aardappelen van de AH naar huis slepen, en ook niet de godganse in lingerie/kant/veren/pailletten rondlopen. Voorts verkeert ze in de luxepositie (ook) als man te leven, en dan heb je makkelijker praten.
Ik hoor hem/haar niet over het feit dat van de tien mannen die zich als " hetero" voordoen er minstens vijf in werkelijkheid bi zijn (die zogenaamde " hetero" mannen waar ze het dus over heeft) en dat daar weer twee van tv neigingen hebben.
Ik denk dat je als je deels als man leeft, een redelijk " normaal" bestaan kunt hebben, maar als je als fulltime tg leeft je het risico loopt in een schemerwereld terecht te komen.......voor wat het mannen betreft, als je daar op valt.
Ik ben trouwens maar al te bekend met het feit dat je als tg/ts heel veel mannen aantrekt die zelf tv/ts neigingen hebben, en om dat te onderdrukken hun geheime wensen/verborgen fantasieen op je projecteren. Ik knap daar *acuut* op af. Dat vond ik het enige verhelderende op Renee zijn/haar site.
Oh ja, ik las afgelopen zondag een bericht waarin je suggereerde dat dat schemerbestaan veroorzaakt zou worden door een niet passabel uiterlijk; welnu, ik ben miss passability herself, en behalve dat ook nog ooglijk, zonder voornoemde hulpstukken. Het zijn gewoon al die bi mannen, met hun vloeipapieren egootjes die never nooit niet een homorelatie aan zullen gaan, maar altijd een legitieme relatie met een bio vrouw aan zullen gaan, want " normaal".
We leven inmiddels in het jaar 2003, en ik ben dus nog nooit een bi man tegengekomen die een homorelatie heeft en daarnaast rommelt met vrouwen. Laat staan dat zo'n bi man een *openlijke* relatie heeft met een tg/ts.
John, die hier ook schrijft op het TG forum lijkt me een absolute zeldzaamheid op dat vlak.
groetjes Bianca.
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Hi Bianca,

Om te beginnen twijfel ik niet aan je passabiliteit, integendeel :P . Laat dat duidelijk zijn. En verder ben ik het eens met elk woord dat je schijft, over feiten: part time TG is "makkelijker", en heteromannen die zich man voelen en alleen een mannelijke rol invullen zijn zeldzaam. A priori 1 op de 81, net als alle andere knooppunten van deze vier factoren op 3 niveaus.

Wat mij verbaast is dat je moeite hebt met de "facts of life". Let wel, ik begrijp de hinderlijke kanten van "het leven", voor iemand die gekozen heeft voor jouw identiteit: passabel, FF, FT, en geïnteresseerd in een vaste relatie. Dan kom je teleurstellend vaak in aanraking met interesse die niet verder gaat dan fetisjisme, met ambivalentie t.o.v. de eigen geaardheid, en zelfs met bedrog en misbruik. En met het schemerbestaan: overdag kijkt iedereen de andere kant op.

Er is de simpele oplossing, en daar heb ik van Renee Reyes veel geleerd. Zo lang mogelijk part time blijven, zelfs al voel je je niet prettig als je je overdag verbergt in een onopvallende man. Ook als je dat niet langer wil, lijkt een (tijdelijk) extravagant bestaan mij geen gek idee. Als je op zoek bent naar iemand die heel zeldzaam is, moet je zichtbaar zijn, lijkt mij.

Het gevaar bestaat dat we hier nèt naast elkaar blijven praten, omdat de nuances verloren gaan. Als je wil, kunnen we hier ook irl over praten.

Geef je niet gewonnen,

Isabelle
Get over it.
biancaklafte
daar ben ik weer

Hoi Isabelle,

nou...........al zou ik het willen, ik kan me niet voor man uitgeven, ik ben niet passabel als man :roll: en ik zou me hoogstongelukkig voelen als ik dat zou (kunnen/willen) doen :(
And I wish I fancied women! Or trannies for that matter, maar ja, dat is iets wat overduidelijk is; Ik val uitsluitend en alleen op mannelijke mannen, en niet op vrouwen en aanverwanten, dus ook niet op X-dressers/tv's/lingeriedragers etc, en al zou ik dat wel doen: ik wil absoluut niet als levende fetisj/projectiescherm dienen voor de geheime wensen en verborgen fantasieen van de heren lingeriedragers/tv's/X-dressers. Renee heeft het er eea over te melden op haar site, dat is het enige wat redelijkerwijs hout snijd trouwens.
Mijn emailadres is biancaklafte@hotmail.com en ik woon in Amsterdam.
Groetjes Bianca
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Hee Bianca,

Ik ken er één: mannelijke man, valt uitsluitend op supervrouwelijke TG en TS, en voelt niets voor lingerie, noch voor een schemerbestaan 8). Alleen qua leeftijd past het niet echt. Meer details stuur ik per e-mail (waarvoor dank), maar waar rook is, is vuur: er zijn er vast nog van. En als dat zo is, weet hij wel waar zij zich ophouden.

Tot zo,

Isabelle
Get over it.
PattyTV
daar ben ik weer

Bericht door PattyTV »

De interesse voor tg's ed. is er bij zowat alle mannen.
Als je ze alleen hebt, ****** ze zich te pletter.
Zijn ze onder elkaar met meerdere mannen, zullen ze je eerder in het belachelijke trekken.
Maar dat heeft weer alles te maken met onze sexuele geaardheid, en de "maatschappij spiegel" die ze ons voorhouden.
Zowat iedereen is BI. Hoe je daar zelf mee omgaat,
in deze maatschappij die man/man als "vies" bestempeld,
en 2 vrouwen als "geil", is weer wat anders natuurlijk.
En daarom krijgt een tg te maken met vooral de "twijfel" gevallen.
Want, als ze het met een tg doen, hebben ze het niet met een man gedaan.
Op dat vlak, bedriegt een mens zich graag, om met zichzelf in het "reine" te blijven.
Hebben ze je eerst een half uur liggen naaien, en daarna stellen ze deze vraag: " zou ik nu BI zijn"?
Toch geen tekening bij maken zeker.
Hoi, hoop enkel emensen te ontmoeten, om vooral informatie uit te wisselen.
PattyTV
daar ben ik weer

Bericht door PattyTV »

biancaklafte schreef:Hoi Isabelle,

Ik hoor hem/haar niet over het feit dat van de tien mannen die zich als " hetero" voordoen er minstens vijf in werkelijkheid bi zijn (die zogenaamde " hetero" mannen waar ze het dus over heeft) en dat daar weer twee van tv neigingen hebben.

Ik ben trouwens maar al te bekend met het feit dat je als tg/ts heel veel mannen aantrekt die zelf tv/ts neigingen hebben, en om dat te onderdrukken hun geheime wensen/verborgen fantasieen op je projecteren. Ik knap daar *acuut* op af. Dat vond ik het enige verhelderende op Renee zijn/haar site.
Oh ja, ik las afgelopen zondag een bericht waarin je suggereerde dat dat schemerbestaan veroorzaakt zou worden door een niet passabel uiterlijk; welnu, ik ben miss passability herself, en behalve dat ook nog ooglijk, zonder voornoemde hulpstukken. Het zijn gewoon al die bi mannen, met hun vloeipapieren egootjes die never nooit niet een homorelatie aan zullen gaan, maar altijd een legitieme relatie met een bio vrouw aan zullen gaan, want " normaal".
We leven inmiddels in het jaar 2003, en ik ben dus nog nooit een bi man tegengekomen die een homorelatie heeft en daarnaast rommelt met vrouwen. Laat staan dat zo'n bi man een *openlijke* relatie heeft met een tg/ts.
John, die hier ook schrijft op het TG forum lijkt me een absolute zeldzaamheid op dat vlak.
groetjes Bianca.

Zelf leef ik als vrouw nu, en heb een relatie met een bi man. Die er ook openlijk voor uitkomt.
Alle mensen zijn bi. en idd de helft of meer van de mannen heeft tv gevoelens.
De meest stoer mannen, komen je vragen ,of je ze eens een beurt wil geven...

De meeste mensen op deze planeet, zijn "zichzelf" niet.
En dit omdat de man/vrouw situatie als "normaal" beschouwd wordt.
Een regeltje, gemaakt door de mens zelf...

Natuurlijk gezien, gaat het er heel anders aantoe.
We hebben zelf, geen enkele kennis van voortplanting in onze brains aanwezig.
Ja, de ooievaar, maar dat dat ook de kanariepiet van Sinterklaas is.
Wisten we toen ook nog niet.
Dus, bisexualiteit is in de mens primair aanwezig.

Maar ze hebben het er zo moeilijk mee...
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, die Trans-Lovers die ik meemaak, willen een transje voor de operatie, maar daar laat ik me dus niet op in, val toch eigenlijk niet zo op mannen....maar er zijn wel weinig transjes die zich er wel op inlaten.....vreemd genoeg......volgs mij zijn het dan geen transjes maar iets anders :roll:

Hoe beleef je als TG eigenlijk je seksualiteit, brand me echt onder de nagels die vraag......ben je dan een avontuurtje van zo'n tranni-lover of lukt daar ook een normale relatie met een vaste partner en welke rol vervul je dan..... :roll: bvb als jij met een vrouw samen leeft......

Groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
PattyTV
daar ben ik weer

Bericht door PattyTV »

Mara schreef:Nou, die Trans-Lovers die ik meemaak, willen een transje voor de operatie, maar daar laat ik me dus niet op in, val toch eigenlijk niet zo op mannen....Groetjes
jazeker hebben ze liever een trans met een ***.
Want die toch zo 1000% hetero mannen, willen wel geneukt worden...
Zielig he
PattyTV
daar ben ik weer

Bericht door PattyTV »

Mara schreef: Hoe beleef je als TG eigenlijk je seksualiteit, brand me echt onder de nagels die vraag......ben je dan een avontuurtje van zo'n tranni-lover of lukt daar ook een normale relatie met een vaste partner en welke rol vervul je dan..... :roll: bvb als jij met een vrouw samen leeft......

Groetjes
Als TG zijnde, verkies je nu eenmaal de vrouwelijke rol. Wat in feite toch wel duidelijk is ook.
En een vaste partner, is dan ook meestal een man. En jahoor ze zijn er wel. Die mannen die weten/zeggen dat ze bi zijn.
maar de meesten bedriegen liever zichzelf, en moeders de vrouw...
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

PattyTV schreef:jazeker hebben ze liever een trans met een ***.
Want die toch zo 1000% hetero mannen, willen wel geneukt worden...
Zielig he
Is inderdaad zielig. Want door het gebruik van Androcur kunnen ze zelfs dat vergeten haha. Ik kan hem tenminste met geen mogelijkheid meer overeind krijgen. Nou is dat ook precies de bedoeling dus mij hoor je niet klagen.
Cyn.
Plaats reactie