Onder de 25, anders kan je mij al afschrijvenTijn schreef:@ Janneke: haha, ja, de T&T <20
..blabla nog meer tekst..

@Chantal: Het is maar waar je, je lol vandaan haalt. Tijn neemt het er ergens anders van.
Moderator: Moderators
Onder de 25, anders kan je mij al afschrijvenTijn schreef:@ Janneke: haha, ja, de T&T <20
..blabla nog meer tekst..
Tijn,Tijn schreef:b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.
Met de juiste perso(nen)on kan dat ook heel leuk zijn hoor!Chantal C. schreef:Best leuk hoor... Zaterdag nog gedaan (weliswaar niet met T*'s) en me echt weer een breuk gelachen... Alhoewel ik me ook wel kan vermaken in een discotheek.Tijn schreef:maar niet een avond in een kroeg zitten
Thuiszitten kan je doen als je 65+ bent... Ik neem het er nog liever even van!
Als er hier iemand is die zicht te pletter verveeld in een kroeg dan ben ik het welTijn schreef:a: omdat ik het zie als uitgaan net als naar een kroeg ofzo, en daar verveel ik me iedere keer enorm, dus zie ik hier ook al tegenop
b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.
maar a is toch wel het belangrijkst, want ik heb een best diepe hekel aan uitgaan
Ik ook en daarom komen we altijd in dezelfde kroeg...betteke schreef:Maar ja....'k geef toe! die tijd van veel uitgaan en alsmaar weer nieuwe mensen willen ontmoeten heb ik achter de rug.....geniet nu van mijn toen verworven vriendenkring!![]()
dat is inderdaad niet zo om de hoek ofzoEdith schreef:Tijn, Denk je dat je niet de jongste bent op de Virgin groep van Humanitas? Ik weet dat het niet naast de deur is, maar is de Jongeren of Jongvolwassengroep van de werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie van Humanitas in Amsterdam niet een betere plek voor jou? Deze groepen zijn vooral gericht op jongeren van jou leeftijd. Kijk eens op de website van Werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie of neem eens contact met deze werkgroep op. Het is maar een idee.
Groetjes,
Edith
Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.mireille schreef: Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len!![]()
Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.
Kijk, je bent er in ieder geval geweest dus kan je er over oordelenKitty Mermaid schreef:Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.mireille schreef: Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len!![]()
Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.
Het maakt me nu ook niet meer zoveel uit. Ik kan me prima vermaken hier, straks weer de feestweek dus![]()
![]()
![]()
Doeidoei,
Kit
Kitty,Kitty Mermaid schreef:Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
De meesten die al langer geleden hun srs hebben gehad willen het ook niet meer weten......ze leven gewoon als vrouw, en terecht!Edith schreef:Kitty,Kitty Mermaid schreef:Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik samen met twee andere transen binnen een straal van een kilometer van elkaar wonen. Had ik ook nooit geweten maar langzamerhand kwam ik erachter. Dus je weet maar nooit.![]()
Groetjes,
Edith
Ik ben zelf ook niet te beroerd om anderen te helpen. Zeker om dat ik het alternatief traject volg. Juist op deze weg hebben anderen hulp nodig, omdat je alles zelf moet regelen. Ik weet niet hoe ik daar in de toekomst over denk, maar ik ben nu eenmaal een barmhartige samaritaan, dus ik zal het wellicht niet kunnen laten...betteke schreef: De meesten die al langer geleden hun srs hebben gehad willen het ook niet meer weten......ze leven gewoon als vrouw, en terecht!![]()
Ik wilde in mijn beginfase graag contact met ex-transen, maar volgens Jos had daar niemand behoefte of zin in, wat ik toen wel jammer vond, maar nu kan respecteren.Ikzelf heb daar nooit moeilijk over gedaan, en vond(vind)het nooit een problem om iemand te helpen.
veel liefs,
Betteke
Ik wil wel eens naar een T&T avond maar je hebt er ook helemaal geen behoefte aan om naar een T&T avond te gaan?Natashja schreef:Ik wil wel eens naar een T en T avond... maar als puntje bij paaltje komt zit ik lekker achter de pc of de tv ( televisie)
En ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om naar een T en T avond te gaan.