Frederique_ schreef:in de egaal gekleurde badkleding die ik heb valt mijn onderstel (te) goed op...
Nou-nou Frederique, ja ik weer.....sorry, maar in me komt dan wel de vraag op, of je daaraan stoort bij het zwemmengaan, ik bedoel die bobbel onderin je badpak of valt dat mee???
Ik ben namelijk jarenlang helemaal nie meer openbaar gaan zwemmen omdat ik me daar enorm aan stoorde, ik heb ook nie zin gehad het ding te verbergen, wel geprobeert, maar vond dit niet lekker zitten en zo.
Trouwens was het iets anders als we met een grote groep vrienden ilegaal gingen zwemmen, dat deed ik dan naakt, iedereen wiste toch, dat dat daar maar op termijn niet meer zal hangen en bovendien was het telkens donker toen we met zun allen in Wattenscheid over het hek van het zwembad daar zijn geklommen om te gaan zwemmen.
Ik vind het juist zo leuk nu in de omkleedruimte trots naast andere vrouwen me om te kleden, dat kon ik namelijk niet opbrengen toen ik nog die piemel had, nu is dat anders en het is goed zo, zo had het eigenlijk altijd al hadden moeten zijn. Ik vind dat je zo vollediger vrouw kunt voelen tussen andere vrouwen.
Ook hier in Vipiteno op die reuze truckstop waar ik in de ruimte waar de douchcabines zijn telkens weer vrouwelijke collegas tegenkom geeft me dat juist het gevoel, ook daadwerkelijk daar te horen douchen en nergens anders. Ik kan me nu veel beter thuisvoelen in het groepje vrouwen en allerdagse dingen doen zonder me te schamen voor iets.
Groetjes van een vris gedouchte Mara